Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

איזה יצרן נותר היום חף מתקלות?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2808 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
כל עוד מאזדה לא יעלו רמה באיכות החומרים, בידוד הרעשים, איכות הפלסטיקה והדלתות וכהנה אני לא רואה סיבה לרכוש את הרכב הזה בטח שהוא מפגר טכנולוגית ללא טורבו וגיר מתאים ואאעדיף את הסיכון יחד עם הריגוש.

הספיק לי לפתוח את הדלת של מאזדה פעם אחת להבין עם מה יש לי עסק. דלת מנייר אני קורא לזה.

לדעתי ככל שיעבור הזמן vag ושאר היצרנים שעברו. לטורבו יפיקו לקחי אמינות ומאזדה תישאר מאחור

קודם כל מאזדה עוסקת בפיתוח מנועי טורבו. אבל למה להכניס טכנולוגיות שבחלק מהמקרים פוגעות באמינות כשיש לך טכנולוגיה לא כזאת גרועה? עם הסקייאקטיב הביצועים במנוע ה-2.0 טובים למדי. אין שם את התחושה של טורבו, אבל אין גם מחסור בכוח כשצריך אותו.

 

לא כולם "מלטפים דשבורדים", זה לא שהאיכות של מאזדה היא איכות של דאצ'יה. איכות הפלסטיקה סבירה למדי, אין ברגים חשופים או משהו בסגנון הזה. כל עוד אין קרקושים ומתגים מתקלפים או פלסטיקה מתקלפת, מה הבעיה? (מישהו אמר דגמים ישנים של VAG?)

 

דלת מנייר, נו באמת. עובדה שעם "דלת מנייר" המאזדות החדשות הן מכוניות טובות מבחינת בטיחות.

גם על בידוד הרעשים אין לי מושג במה מדובר - אולי לא מצטיין, אך בסדר גמור.

עריכה אחרונה על ידי dorsht

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

  • תגובות 128
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
^^

++

 

האמת שאם הייתי צריך לבחור בין שני רכבים, והייתי יודע שאחד פחות אמין מהשני, אז לא הייתה התלבטות בכלל. לא משנה עד כמה הרכב הראשון מרגיש יותר איכותי (כי אז הייתי יודע שה"איכות" זה שקר) או מציע יותר אוטו לשקל.

 

גם אם תמורת הבדל קטן באמינות,נגיד החלפת חיישן אחת תקבל הרבה יותר רכב ?.

פורסם
כל עוד מאזדה לא יעלו רמה באיכות החומרים, בידוד הרעשים, איכות הפלסטיקה והדלתות וכהנה אני לא רואה סיבה לרכוש את הרכב הזה בטח שהוא מפגר טכנולוגית ללא טורבו וגיר מתאים ואאעדיף את הסיכון יחד עם הריגוש.

הספיק לי לפתוח את הדלת של מאזדה פעם אחת להבין עם מה יש לי עסק. דלת מנייר אני קורא לזה.

לדעתי ככל שיעבור הזמן vag ושאר היצרנים שעברו. לטורבו יפיקו לקחי אמינות ומאזדה תישאר מאחור

לטרוק דלתות כדי לקבוע איכות או בטיחות זה קצת 1982 - היום זה לא באמת מדד למשהו משקל של הדלת.

 

Sent from my VTR-L29 using Tapatalk

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

  • חברי המעגל הראשון
פורסם (נערך)

אף פעם לא הבנתי את הבהלה של חלק מהאנשים לקנות את הרכב הכי מתקדם טכנולוגית. יותר חשוב שהרכב יענה על כל הצרכים. מדי פעם מישהו פותח שרשור "זעזוע" אחרי ששם לב שב2018 מייצרים מכוניות עם בלמי תוף מאחור, כאילו מישהו אי פעם לא הצליח לבלום ועשה תאונה בגלל זה. גם לא הבנתי איך סגידה לעליונות טכנולוגית הולכת יד ביד עם הערכת בטיחות הרכב מעובי הפח וצליל טריקת הדלת.

עריכה אחרונה על ידי SlowRide

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
גם אם תמורת הבדל קטן באמינות,נגיד החלפת חיישן אחת תקבל הרבה יותר רכב ?.

 

 

לא הבנתי מה הקטע הזה של הרבה יותר רכב, מאזדה 3 הוא אחד הרכבים הכי טובים בקטגוריה, אין שום רכב במחיר דומה אליו שהוא "הרבה יותר רכב", צאו מהסרט הזה.

פורסם
לא הבנתי מה הקטע הזה של הרבה יותר רכב, מאזדה 3 הוא אחד הרכבים הכי טובים בקטגוריה, אין שום רכב במחיר דומה אליו שהוא "הרבה יותר רכב", צאו מהסרט הזה.

 

גם למאזדה 3 מספיק חסרונות,אבל בכל מקרה הבן אדם רשם שהוא מאוהב בקורולה..

פורסם

ללא טורבו? גיר מתאים? הקדמה הטכנולוגית טובה כשזה חדש, אח''כ הייתי נרתע!

 

אגב רכבי טורבו עם נפח מנוע קטן היו קיימים מזמן.

 

בפרט מאזדה הייתה אחת החלוצות בקדמה דווקא עם מנוע רוטורי לפני כמה עשורים!

 

Sent from my PRO 6 using Tapatalk

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

פורסם
ללא טורבו? גיר מתאים? הקדמה הטכנולוגית טובה כשזה חדש, אח''כ הייתי נרתע!

 

אגב רכבי טורבו עם נפח מנוע קטן היו קיימים מזמן.

 

בפרט מאזדה הייתה אחת החלוצות בקדמה דווקא עם מנוע רוטורי לפני כמה עשורים!

 

Sent from my PRO 6 using Tapatalk

 

דווקא מנוע רוטורי הוא לא הדוגמא הנכונה ליצג אמינות.

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם
כל עוד מאזדה לא יעלו רמה באיכות החומרים, בידוד הרעשים, איכות הפלסטיקה והדלתות וכהנה אני לא רואה סיבה לרכוש את הרכב הזה בטח שהוא מפגר טכנולוגית ללא טורבו וגיר מתאים ואאעדיף את הסיכון יחד עם הריגוש.

הספיק לי לפתוח את הדלת של מאזדה פעם אחת להבין עם מה יש לי עסק. דלת מנייר אני קורא לזה.

לדעתי ככל שיעבור הזמן vag ושאר היצרנים שעברו. לטורבו יפיקו לקחי אמינות ומאזדה תישאר מאחור

 

מהדברים שלך אפשר להבין שלא פתחת דלת של מאזדה 3 מהדור האחרון, שלא ישבת בתוך מאזדה 3 מהדור האחרון, ובטח שלא נהגת בה.

למאזדה יש היום תאי נוסעים איכותיים בכל הקטגוריות, החל מה-2 הקטנה ועד ל-6 ו-CX5. בין היתר גם למאזדה 3 יש תא נוסעים מעוצב ותתפלא אבל גם איכותי.

מעבר לזה לדעתי מדובר במשפחתית העממית הכי מהנה לנהיגה היום אחרי מותה של הפוקוס דור 4.

למרות היעדר מנוע טורבו הביצועים טובים מאוד, ולמרות שמדובר בדגם וותיק יחסית מאזדה 3 מספקת גם היום תמורה מאוד גבוהה למחיר בקטגוריית המשפחתיות.

פורסם

לדעתי ככל שיעבור הזמן vag ושאר היצרנים שעברו. לטורבו יפיקו לקחי אמינות ומאזדה תישאר מאחור

 

כמה זמן עוד VAG צריכים לדעתך?

עוד 30 שנה, או שאוטוטו הפיתוח מושלם?

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
דווקא מנוע רוטורי הוא לא הדוגמא הנכונה ליצג אמינות.
זה נכון מצד שני היה נסיון לפיתוח חדשני, תכלס עד היום הוא משרת יפה כמה וכמה רכבים.

 

Sent from my PRO 6 using Tapatalk

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

פורסם
עד ש-VAG יפיקו לקחים Hans יחליט לדחוף עוד קלאץ' ל-DSG והם יחזרו לנקודת ההתחלה.

הג'טה החדשה בארה"ב כבר מגיעה עם תיבה של ZF. אולי הם מפיקים לקחים אבל מנסים להחליף את התיבה בהדרגה בכל ההיצע.


×
×
  • תוכן חדש...