Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

איזה יצרן נותר היום חף מתקלות?


system_x
שימו לב! השרשור הזה בן 2017 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

כל עוד מאזדה לא יעלו רמה באיכות החומרים, בידוד הרעשים, איכות הפלסטיקה והדלתות וכהנה אני לא רואה סיבה לרכוש את הרכב הזה בטח שהוא מפגר טכנולוגית ללא טורבו וגיר מתאים ואאעדיף את הסיכון יחד עם הריגוש.

הספיק לי לפתוח את הדלת של מאזדה פעם אחת להבין עם מה יש לי עסק. דלת מנייר אני קורא לזה.

לדעתי ככל שיעבור הזמן vag ושאר היצרנים שעברו. לטורבו יפיקו לקחי אמינות ומאזדה תישאר מאחור

קודם כל מאזדה עוסקת בפיתוח מנועי טורבו. אבל למה להכניס טכנולוגיות שבחלק מהמקרים פוגעות באמינות כשיש לך טכנולוגיה לא כזאת גרועה? עם הסקייאקטיב הביצועים במנוע ה-2.0 טובים למדי. אין שם את התחושה של טורבו, אבל אין גם מחסור בכוח כשצריך אותו.

 

לא כולם "מלטפים דשבורדים", זה לא שהאיכות של מאזדה היא איכות של דאצ'יה. איכות הפלסטיקה סבירה למדי, אין ברגים חשופים או משהו בסגנון הזה. כל עוד אין קרקושים ומתגים מתקלפים או פלסטיקה מתקלפת, מה הבעיה? (מישהו אמר דגמים ישנים של VAG?)

 

דלת מנייר, נו באמת. עובדה שעם "דלת מנייר" המאזדות החדשות הן מכוניות טובות מבחינת בטיחות.

גם על בידוד הרעשים אין לי מושג במה מדובר - אולי לא מצטיין, אך בסדר גמור.

עריכה אחרונה על ידי dorsht

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Mitsubishi Space Star Supreme

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 128
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

^^

++

 

האמת שאם הייתי צריך לבחור בין שני רכבים, והייתי יודע שאחד פחות אמין מהשני, אז לא הייתה התלבטות בכלל. לא משנה עד כמה הרכב הראשון מרגיש יותר איכותי (כי אז הייתי יודע שה"איכות" זה שקר) או מציע יותר אוטו לשקל.

 

גם אם תמורת הבדל קטן באמינות,נגיד החלפת חיישן אחת תקבל הרבה יותר רכב ?.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל עוד מאזדה לא יעלו רמה באיכות החומרים, בידוד הרעשים, איכות הפלסטיקה והדלתות וכהנה אני לא רואה סיבה לרכוש את הרכב הזה בטח שהוא מפגר טכנולוגית ללא טורבו וגיר מתאים ואאעדיף את הסיכון יחד עם הריגוש.

הספיק לי לפתוח את הדלת של מאזדה פעם אחת להבין עם מה יש לי עסק. דלת מנייר אני קורא לזה.

לדעתי ככל שיעבור הזמן vag ושאר היצרנים שעברו. לטורבו יפיקו לקחי אמינות ומאזדה תישאר מאחור

לטרוק דלתות כדי לקבוע איכות או בטיחות זה קצת 1982 - היום זה לא באמת מדד למשהו משקל של הדלת.

 

Sent from my VTR-L29 using Tapatalk

Mazda 3 touring 5 doors 2.0 6MT 2014 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

אף פעם לא הבנתי את הבהלה של חלק מהאנשים לקנות את הרכב הכי מתקדם טכנולוגית. יותר חשוב שהרכב יענה על כל הצרכים. מדי פעם מישהו פותח שרשור "זעזוע" אחרי ששם לב שב2018 מייצרים מכוניות עם בלמי תוף מאחור, כאילו מישהו אי פעם לא הצליח לבלום ועשה תאונה בגלל זה. גם לא הבנתי איך סגידה לעליונות טכנולוגית הולכת יד ביד עם הערכת בטיחות הרכב מעובי הפח וצליל טריקת הדלת.

עריכה אחרונה על ידי SlowRide

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם אם תמורת הבדל קטן באמינות,נגיד החלפת חיישן אחת תקבל הרבה יותר רכב ?.

 

 

לא הבנתי מה הקטע הזה של הרבה יותר רכב, מאזדה 3 הוא אחד הרכבים הכי טובים בקטגוריה, אין שום רכב במחיר דומה אליו שהוא "הרבה יותר רכב", צאו מהסרט הזה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא הבנתי מה הקטע הזה של הרבה יותר רכב, מאזדה 3 הוא אחד הרכבים הכי טובים בקטגוריה, אין שום רכב במחיר דומה אליו שהוא "הרבה יותר רכב", צאו מהסרט הזה.

 

גם למאזדה 3 מספיק חסרונות,אבל בכל מקרה הבן אדם רשם שהוא מאוהב בקורולה..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ללא טורבו? גיר מתאים? הקדמה הטכנולוגית טובה כשזה חדש, אח''כ הייתי נרתע!

 

אגב רכבי טורבו עם נפח מנוע קטן היו קיימים מזמן.

 

בפרט מאזדה הייתה אחת החלוצות בקדמה דווקא עם מנוע רוטורי לפני כמה עשורים!

 

Sent from my PRO 6 using Tapatalk

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ללא טורבו? גיר מתאים? הקדמה הטכנולוגית טובה כשזה חדש, אח''כ הייתי נרתע!

 

אגב רכבי טורבו עם נפח מנוע קטן היו קיימים מזמן.

 

בפרט מאזדה הייתה אחת החלוצות בקדמה דווקא עם מנוע רוטורי לפני כמה עשורים!

 

Sent from my PRO 6 using Tapatalk

 

דווקא מנוע רוטורי הוא לא הדוגמא הנכונה ליצג אמינות.

Mazda 3 touring 5 doors 2.0 6MT 2014 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל עוד מאזדה לא יעלו רמה באיכות החומרים, בידוד הרעשים, איכות הפלסטיקה והדלתות וכהנה אני לא רואה סיבה לרכוש את הרכב הזה בטח שהוא מפגר טכנולוגית ללא טורבו וגיר מתאים ואאעדיף את הסיכון יחד עם הריגוש.

הספיק לי לפתוח את הדלת של מאזדה פעם אחת להבין עם מה יש לי עסק. דלת מנייר אני קורא לזה.

לדעתי ככל שיעבור הזמן vag ושאר היצרנים שעברו. לטורבו יפיקו לקחי אמינות ומאזדה תישאר מאחור

 

מהדברים שלך אפשר להבין שלא פתחת דלת של מאזדה 3 מהדור האחרון, שלא ישבת בתוך מאזדה 3 מהדור האחרון, ובטח שלא נהגת בה.

למאזדה יש היום תאי נוסעים איכותיים בכל הקטגוריות, החל מה-2 הקטנה ועד ל-6 ו-CX5. בין היתר גם למאזדה 3 יש תא נוסעים מעוצב ותתפלא אבל גם איכותי.

מעבר לזה לדעתי מדובר במשפחתית העממית הכי מהנה לנהיגה היום אחרי מותה של הפוקוס דור 4.

למרות היעדר מנוע טורבו הביצועים טובים מאוד, ולמרות שמדובר בדגם וותיק יחסית מאזדה 3 מספקת גם היום תמורה מאוד גבוהה למחיר בקטגוריית המשפחתיות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי ככל שיעבור הזמן vag ושאר היצרנים שעברו. לטורבו יפיקו לקחי אמינות ומאזדה תישאר מאחור

 

כמה זמן עוד VAG צריכים לדעתך?

עוד 30 שנה, או שאוטוטו הפיתוח מושלם?

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דווקא מנוע רוטורי הוא לא הדוגמא הנכונה ליצג אמינות.
זה נכון מצד שני היה נסיון לפיתוח חדשני, תכלס עד היום הוא משרת יפה כמה וכמה רכבים.

 

Sent from my PRO 6 using Tapatalk

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עד ש-VAG יפיקו לקחים Hans יחליט לדחוף עוד קלאץ' ל-DSG והם יחזרו לנקודת ההתחלה.

הג'טה החדשה בארה"ב כבר מגיעה עם תיבה של ZF. אולי הם מפיקים לקחים אבל מנסים להחליף את התיבה בהדרגה בכל ההיצע.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2017 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...