Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

איזה יצרן נותר היום חף מתקלות?


system_x
שימו לב! השרשור הזה בן 2018 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אם כבר דיוולט

 

אם כבר אז מילווקי, התכוונת.

 

לקנות רכב זה לא רק כלכלי.

אחת הסיבות לרכישת רכב חדש היא הורדת הסיכויים לתקלות והוצאות בלאי ואחזקה.

כלכלי? כנראה שיותר כלכלי לתקן גרוטאה, ובמצטבר רכב חדש יעלה יותר.

רציונלי? מאוד! כי מעדיף לדעת שאני קם כל בוקר לעבודה ומגיע בלי הפתעות,מה שמאפשר לי לתכנן את החיים שלי קדימה.

לעשות טבלה באקסל זה קל,להשליך את התיקונים האלה על החיים האמיתיים קצת יותר מסובך.

אתה לא יודע איפה תתקע ואם זה יהיה אתה וכמה כסף זה באמת יעלה לך.

פרקטית,מעדיף לשים 80 אלף שקל ולקבל 4-5 שנים של שקט.

 

אגב,הגישה הזו נכונה גם לרכבים יקרים יותר.

מיאטה וBRZ רכבים אמינים.

גם על אינפיניטי ולקסוס אין הרבה תלונות.

 

ידידי,

 

1. אתה לא בפוזיציה לקבוע מה היא הגישה הנכונה בעניין זה (וגם לא אני).

2. אתה היית זה שהתחיל עם נימוקי אקסל... לא אני. עכשיו אתה אומר שהחיים האמיתיים זה לא רק אקסל? וואלה. אני מסכים.

 

לכל אחד העדפות שונות. אני מתעדף את התאמת הרכב לצרכיי, בהיבטי הנוחות והשימושיות, גבוה יותר מאשר האמינות ועלות התחזוקה. ככה אני. ולכן, מבחינתי לרכוש רכב שפחות מתאים לצרכיי רק בגלל אמינות טובה קצת יותר[1] זה כמו להכין קפה עם סכין. זה עושה את העבודה, וזה חוסך שטיפת עוד כלי, אבל לי זה לא מתאים.

 

[1] אמינות אפשר לכמת. הבדל בין הסתברות תקלות ממוצעת מסדר גודל של 20% בשנה ל-30% בשנה מבחינתי זה קצת. מהיכן הנתונים? מכאן.

חזיר דיזל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 128
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

צ'מפיון היבואן השני בגודלו.

מלבד כלמוביל, שמובילה עם 22%, הרביעייה לאחר מכן נמצאת בטווח שבין 11%-14%.

אבל צ'מפיון עם נתח שוק גדול ממותגים עם מוניטין אמינות כמו הונדה, סוזוקי, מאזדה, טויוטה וניסאן.

 

אולי כי היא מחזיקה יותר מותגים ובכלליות סקודה רצה חזק מאוד אבל במכירות השנתיות סיאט מדורגת אחרונה כשרנו מקום 9. פולקסווגן בכלל נעלמת מהמפה...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פוזה? זה אתה קבעת.

 

מי שאני מדבר איתו, משוכנע שג'יפונים בטוחים יותר מאחיהם ההאצ'באקים (הם לא, אבל זה לא משנה), מעצם היותם גדולים יותר (הם לא, אבל זה לא משנה). וכן, נוח יותר לצאת ולהיכנס, וגם עניין העמסת הילדים. ואיזו פוזה יש בספורטאז', אאוטלנדר או אקס-טרייל כשרוב עמישראל מסתובב איתו? מילא תגיד ג'יפונים יוקרתיים (מרצדס, ב.מ.וו, אודי וכד'), אבל הסטנדרטיים? שלא לדבר על הקטנים-מבוססי סופרמיני.

 

סופו של דבר, אין לאף אחד שום נתונים לקבוע כך או אחרת, כי לא הרצנו סקר מקיף. אולי אם איזה יבואן היה מרים כפפה ומארגן מפגש עם בכירים, שבמקרה יש להם נתונים כאלה - oh wait.

 

אפילו בהודעה שלך שאתה שולח את הפוזה אתה מציין בעצמך שהסיבות והתפיסות שבגינן הם קונים את הרכבים האלה שגויות, אז מה בעצם אמרנו על מר ישראל ישראלי הצרכן הכי חכם פה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חושב שמר ישראל ישראלי שכולכם לועגים לו, הוא בסופו של דבר הצרכן הכי חכם פה.

 

כמעט בכול שרשור יעוץ רכב יד 2, הדרישה הראשונה(או השניה מקסימום) זה רכב שיהיה חסכוני בדלק. לא משנה אם הרכב בן 15 ועולה 5 אלף, או אם הנסועה השנתית היא 8 אלף בשנה.

 

זאת לא צרכנות חכמה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם כבר אז מילווקי, התכוונת.

 

 

 

ידידי,

 

1. אתה לא בפוזיציה לקבוע מה היא הגישה הנכונה בעניין זה (וגם לא אני).

2. אתה היית זה שהתחיל עם נימוקי אקסל... לא אני. עכשיו אתה אומר שהחיים האמיתיים זה לא רק אקסל? וואלה. אני מסכים.

 

לכל אחד העדפות שונות. אני מתעדף את התאמת הרכב לצרכיי, בהיבטי הנוחות והשימושיות, גבוה יותר מאשר האמינות ועלות התחזוקה. ככה אני. ולכן, מבחינתי לרכוש רכב שפחות מתאים לצרכיי רק בגלל אמינות טובה קצת יותר[1] זה כמו להכין קפה עם סכין. זה עושה את העבודה, וזה חוסך שטיפת עוד כלי, אבל לי זה לא מתאים.

 

[1] אמינות אפשר לכמת. הבדל בין הסתברות תקלות ממוצעת מסדר גודל של 20% בשנה ל-30% בשנה מבחינתי זה קצת. מהיכן הנתונים? מכאן.

 

אני 100% בפוזיציה לקבוע מה נכון בשבילי,וככה גם כתבתי.

הסתברות לתקלות אני אברר אצל מנהל צי רכב בחברה כלשהי ולא מסקר אירופאי.

זה מגוון של רכבים,אצל מגוון אנשים שעובדים קשה מהממוצע, ולכן אם יקרה כשל כלשהו-זה יקרה אצלם בראשונה.

אגב מגאן דיזל ידנית שנפוצה באירופה רכב מאוד מוצלח,הבנזין אוטומטית שהגיעה עשתה המון בעיות.

הסקר הזה חסר משמעות לי כלקוח בארץ.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמעט בכול שרשור יעוץ רכב יד 2, הדרישה הראשונה(או השניה מקסימום) זה רכב שיהיה חסכוני בדלק. לא משנה אם הרכב בן 15 ועולה 5 אלף, או אם הנסועה השנתית היא 8 אלף בשנה.

 

זאת לא צרכנות חכמה.

כי בישראל, כיאה למדינת עולם שלישי, אלה הפרמטרים הכי חשובים, כי גם דלק וגם תיקונים זה לא דבר זול.

 

באירופה צריכת דלק זה גם הדרישה הראשונה, אחרת דיזל והיברידי לא היה כל כך פופולרי אצלם. אחר כך המס והביטוח. בגלל זה אתה רואה באתרי יד שניה שלהם S קלאס בפחות מ1000 יורו.

 

איך שאני חושב על זה, צריכת דלק היום זה הפרמטר הכי חשוב כמעט בכל העולם.

עריכה אחרונה על ידי vadim6385

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כי בישראל, כיאה למדינת עולם שלישי, אלה הפרמטרים הכי חשובים, כי גם דלק וגם תיקונים זה לא דבר זול.

 

באירופה צריכת דלק זה גם הדרישה הראשונה, אחרת דיזל והיברידי לא היה כל כך פופולרי אצלם. אחר כך המס והביטוח. בגלל זה אתה רואה באתרי יד שניה שלהם S קלאס בפחות מ1000 יורו.

 

איך שאני חושב על זה, צריכת דלק היום זה הפרמטר הכי חשוב כמעט בכל העולם.

 

לא הבנת.

דלק זה פרמטר חשוב, אבל בתנאים מסויימים הוא לא כול כך קריטי- כאשר נוסעים מעט/הוצאות אחרות יכולות להאפיל על החיסכון בדלק. ואצל ישראל ישראלי זה הפרמטר הכי חשוב, לא משנה מה התנאים, למה? ככה.

אני בעצמי הייתי עד לחברים רחוקים שהחליפו סובארו אימפרזה תקינה לגמרי ששווה 10 אלף, לקורולה ב-80 אלף, כאשר הסיבה העיקרית הייתה צריכת דלק( 1 ל-13 בקורולה לעומת 1 ל-10 באימפרזה), בנסועה של סביב ה-20 אלף בשנה.

 

לטעמי זה פשוט לא צרכנות חכמה, והמון קונים רכב עם הלך מחשבה כזה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ומה הבעיה עם זה? ריקול זה מניעת תקלות, לא? יש אני חושב אחריות ל-10 שנים בטויוטה בתוספת תשלום סמלית יחסית על המערכת ההיברידית..

אין שום בעיה עם זה למעט העובדה שמשהו היה דפוק בתהליכי התכנון או הייצור ולכן נולד הריקול, וריקול זה לא בדיוק "מניעת תקלות", אלא תיקון תקלה שסיבתה בפתיח ואשר עלולה להביא לסיכון הנוסעים אם לא תטופל. והנימוק שאחד מקודמיך טרח לציין כאן זה לפיו כל הכבוד ליצרן שעושה ריקולים כי הוא אחראי או רציני או משהו בסגנון, הוא קצת מוזר, יצרן עושה ריקולים כי משהו באוטו שייצר דפוק ואוי ואבוי לו אם לא ידאג לתיקונו, הרגולטור, במיוחד זה האמריקני, מתייחס להתנערות מהענין הזה של היצרן באופן שבאמת לא כדאי לאחרון להתעלם מהענין. זו חובה חוקית לא איזו רוח התנדבות יוצאת דופן והגיע באמת הזמן להבין זאת.

ותוספת מעט מאוחרת לצרכי המחשה, תארו לעצמכם שיצרן של חומוס גילה שיש בסידרת ייצור מסוימת אצלו קוליפרמים או חיידקים צואתיים או איזה חולירע אחרת דומה, האם איסוף הסחורה מהחנויות או פירסום אזהרה על הצרה הזו אמורים לזכות אותו בצל"ש, אם התשובה חיובית, אז גם לטיוטה מגיע כזה.

עריכה אחרונה על ידי רועי5
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אפילו בהודעה שלך שאתה שולח את הפוזה אתה מציין בעצמך שהסיבות והתפיסות שבגינן הם קונים את הרכבים האלה שגויות, אז מה בעצם אמרנו על מר ישראל ישראלי הצרכן הכי חכם פה?

אתה מבלבל אותי עם וואדים - אני לא כתבתי שישראל ישראלי הוא חכם, אלא שאני לא לועג לו. יש הבדל גדול.

 

וזה עדיין לא קשור לעניין הפוזה כן-או-לא, שאין לך דרך להוכיח (זה מה שכתבתי קודם). זה שמר ישראלי טיפש או חכם, עדיין לא אומר שהוא קונה רכב בגלל פוזה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צרכן הרכב הישראלי לא שונה מכל צרכן רכב אחר בעולם. העדפה לג'יפונים זאת לא המצאה ישראלית.

 

כן, פוזה זה שיקול, אבל מה חדש בזה? רכב תמיד היה סמל סטאטוס.

פעם היו אומרים על מישהו "חשוב", 'ההוא עם הג'יפ'.

עכשיו כשאפשר, כולם רוצים להיות חשובים וזה בסדר גמור.

 

אבל, בשליפה אני מצליח לחשוב על חמש סיבות נוספות מוצדקות, למה לקנות ג'יפון.

ואם יש פרופסור שמוכן לקבל הצעת מחקר, אני יכול לכתוב תזה על למה בכלל לקנות ג'יפון זה הדבר הנכון וכל בחירה אחרת שגויה מיסודה.

קרדיט ל- misterb על התמונה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הסיבה העיקרית ששמעתי זה "אפשר לקנות היום ג׳יפון במחיר של משפחתית, אז למה לא".

 

אני בעצמי הייתי עד לחברים רחוקים שהחליפו סובארו אימפרזה תקינה לגמרי ששווה 10 אלף, לקורולה ב-80 אלף, כאשר הסיבה העיקרית הייתה צריכת דלק( 1 ל-13 בקורולה לעומת 1 ל-10 באימפרזה), בנסועה של סביב ה-20 אלף בשנה.

 

בטוח היו להם עוד שיקולים. חוץ מזה קורולה עדיפה על האימפרזה שלהם בכל פרמטר.

עריכה אחרונה על ידי vadim6385

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בשורה התחתונה נשאר מזדה עם ה 3/6 ונשאר לקסוס.

צחוק צחוק אבל יאמר לזכותם של דאצ'יה שכרגע הם במצב טוב!

 

Sent from my PRO 6 using Tapatalk

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2018 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...