Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

איזה יצרן נותר היום חף מתקלות?


system_x
שימו לב! השרשור הזה בן 2019 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אתה מודע לתקלה העולמית במנועי 1.5T ? זו שבעטיה יש ריקול במזרח ל 350000 מכוניות בקנדה יצא ריקול ובארה"ב יש ריקול ל 500000 מכוניות? (כן זה המנוע שבגללו גם נעצר ייצור CR-V במזרח).

...

 

זה סיוויק דור עשירי, לא תשיעי.

בדיוק, מכונית אחרת לגמרי.

 

:mm_yeah:

ורצוי עם גיר ידני . אני אחשוב שאדבוק בשלי עד הסוף ...

גם האוטומט שלה אמין לחלוטין, סה"כ פלנטארי פשוט (למרות הפלאפים מאחורי ההגה).

 

...

קורולה מכונית שאי אפשר להגיד עליה שם דבר רע, זו מכונית שתוכננה לנצח בקרב עשר, כלומר (מעבר לאמינות) היא לא מצטיינת בכלום אבל עושה הכל ביחד טוב מאוד, וזה בסדר ולגיטימי.

....

וזו בדיוק ההגדרה של מר ישראל ישראלי ל"אוטו טוב". ולכן היא כל כך מוצלחת ונצרכת.

 

אגב, כנראה שלא רק קולעת לטעם של מר ישראלי, כי טויוטה לא מייצרים אותה עבורינו, שוק קטן ומושתן במונחים עולמיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 128
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

אין דבר כזה רכב בלי תקלות, גם לטויוטה שמאוד מוערצת על ידי עם ישראל, היו ריקולים וגם להם היו דגמים שהם נפילה יחסית (כמו הקורולה הרובוטית).

כתבו כאן מאזדה 3 - כן, אין בעיות ידועות במנוע ובגיר, אבל כמדומני כן היו בעיות פלסטיקה של פנסים ודשבורדים דביקים או משהו בסגנון הזה.

 

אני מאמין שאמינות של רכב מגיעה משילוב של תחזוקה טובה, יחס לרכב וגם מזל.

 

אגב, אם אני חושב על אמינות לטווח ארוך - רצוי כמה שפחות דברים מתקדמים. לא טורבו, לא רובוטי, עדיף אטמוספרי עם גיר אוטומטי סטנדרטי או גיר ידני, לשילוב כזה יש סיכוי גבוה יחסית להאריך חיים.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Mitsubishi Space Star Supreme

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הוא שאמרתי, סיוויק. כזה:

 

%D7%9E%D7%91%D7%97%D7%9F-%D7%93%D7%A8%D7%9B%D7%99%D7%9D-%D7%94%D7%95%D7%A0%D7%93%D7%94-%D7%A1%D7%99%D7%95%D7%95%D7%99%D7%A7-%D7%94%D7%90%D7%A6

 

אגב, חוץ מהאמינות מדובר ברכב סופר-שימושי, ואחרי מתיחת הפנים האחרונה שלו, יש גם בלימת חירום אוטונומית במהירות עירונית (נדמה לי שגם כיילו את ההגה החשמלי לפעילות חלקה יותר מהשנים הקודמות, אבל אני לא סגור על זה).

 

משעמם? כן. אבל אי אפשר לקבל הכל בחיים.

עריכה אחרונה על ידי yohai71
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הפרספקטיבה שלך נכונה בתיאוריה.

בתכלס,אף אחד לא מחזיק רכב 20 שנה.

או שאתה קונה רכב ל3 שנים(תקופה האחריות) ולא אכפת לך מאמינות כי הכל מכוסה או שאתה קונה רכב מעבר לתקופה הזו ולא מעוניין להכנס עם הרכב למוסכים.

 

דבר שני,אני מסתכל על הקטגוריה המשפחתית.

משווה קורולה עם אוקטביה לצורך העניין. שני הרכבים בני 4.

לטובת האוקטביה-טיפה יותר מרווחת,מנוע יותר חזק.

האם זה שווה לך את ה5-8 אלף שקל שתקלה בגיר עלולה לעלות לך?-שווה ערך לשבוע באילת\ספות לסלון.

על מה אתה מוכן לוותר בשביל העוד קצת הזה שהאוקטביה מציעה לעומת הקורולה?

 

הרמת לי להנחתה. נו, בכמה נסחרת קורולה 2015 GLI לעומת נניח אוקטביה מאובזרת 1.2 או 1.4? לדעתי ה-5-8 אלף שקל שלך נכנסים בהפרש פעמיים לפחות. זה סוגר לי איזה שבוע עם המשפחה בסלובניה, ככה, לא?

 

אז אתה יכול לזרוק את הנימוק הכלכלי לפח, מה שנשאר זה מרכיב ה"התעסקות", שחלקו אובייקטיבי (זמן וחשש מעולם רווי תככנים ורמאים בפוטנציה), וחלקו סובייטיבי לגמרי.

 

(ובכלל עוד לא העזתי להזכיר מיני צרפתיות "נביילעס" לכאורה, שבמחיר של קורולה אתה קונה שתיים).

 

לסיכום: קרה לך פעם שלא היו כלים נקיים, התעצלת לשטוף קצת, והכנת נניח קפה עם סכין, או מרחת ריבה עם כף? קורה גם לי לפעמים. אבל אני לא מנסה לעשות לזה רציונליזציה.

 

דיסקליימר: אני לא חובב VAG, אין לי שום דבר דבר נגד טויוטה או הונדה או סובארו, ויש לי גם דיהטסו בבית, בת 15 שלא חוותה תקלה משביתה אפילו אחת מעולם.

עריכה אחרונה על ידי קורן בן אשר

חזיר דיזל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה טועה בגישה שלך.

רכב קונים מכסף שיש לתת על רכב או מימון.

אם החלטתי לקנות רכב ב85 אלף אני אקנה רכב ב85 אלף, לא אקנה אחד ב70 ואשאיר בצד 15 אלף לתקלות שאולי יגיעו.

לא מכיר אנשים ששומרים בצד 6-8 אלף שקל לתיקונים לרכב,זה מסוג הדברים שמתכננים טיפה קדימה ונערכים בהתאם.

אם יש לי 2 חתונות החודש אז את הטיפול לרכב אני אעשה בחודש הבא,אם הלך לי הגיר אני צריך לשים את הכסף הזה עכשו.

זו לא הוצאה רגילה,לא למשפחה ממוצעת.

 

מעדיף לסוע בהונדה סיוויק,אז הרכב לא מתקדם והגיר סתם גיר רציף ולא רובוטי.

אבל אני יודע שהסיכוי לכשל שיעלה לי כמה אלפי ש"ח הוא נמוך.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חושב שמר ישראל ישראלי שכולכם לועגים לו, הוא בסופו של דבר הצרכן הכי חכם פה.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה טועה בגישה שלך.

רכב קונים מכסף שיש לתת על רכב או מימון.

אם החלטתי לקנות רכב ב85 אלף אני אקנה רכב ב85 אלף, לא אקנה אחד ב70 ואשאיר בצד 15 אלף לתקלות שאולי יגיעו.

לא מכיר אנשים ששומרים בצד 6-8 אלף שקל לתיקונים לרכב,זה מסוג הדברים שמתכננים טיפה קדימה ונערכים בהתאם.

אם יש לי 2 חתונות החודש אז את הטיפול לרכב אני אעשה בחודש הבא,אם הלך לי הגיר אני צריך לשים את הכסף הזה עכשו.

זו לא הוצאה רגילה,לא למשפחה ממוצעת.

 

ידידי, מה שכתבת פה כל כך לא בכיוון, שאני אפילו לא אתייחס לזה ישירות. פשוט תדפיס את זה על דף, תכניס למעטפה, ותכתוב עליה "לא לפתוח לפני שנת 2028". נראה מה תחשוב אז.

 

מעדיף לסוע בהונדה סיוויק,אז הרכב לא מתקדם והגיר סתם גיר רציף ולא רובוטי.

אבל אני יודע שהסיכוי לכשל שיעלה לי כמה אלפי ש"ח הוא נמוך

 

לגיטימי לגמרי. רציונלי? לא. כהנמן, טברסקי ודן אריאלי עשו מזה קריירה.

 

לא משנה איך תסובב את העניין, לא תצליח לעשות לזה רציונליזציה לרמת חישוב כלכלי (איפה oryo כשצריך אותו). זה חוסר רצון להתעסקות בכל המובנים, ותו לא. שוב פעם, לגיטימי - כן, רציונלי - לא.

עריכה אחרונה על ידי קורן בן אשר

חזיר דיזל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חושב שמר ישראל ישראלי שכולכם לועגים לו, הוא בסופו של דבר הצרכן הכי חכם פה.

 

אני, לפחות, לא לועג לאף אחד.

 

כל אחד מגדיר לעצמו את תחומי העניין שבהם הוא מתעניין קצת יותר, ומוכן קצת יותר להשקיע זמן וללמוד ולבור את המוץ מהתבן. וזה גם בהחלט יכול להשתנות עם השנים ושינוי סדרי העדיפויות בחיים.

 

אני למשל, בטלפונים סלולריים ומקררים, לגמרי "ישראל ישראלי". זרוק את כל השיאומי והחוואווי לפח, תן לי טלפון שיעבוד מההקופסה בלי בלבולי מוח (ובלי בונוס של סיני שיושב לי בתוך טלפון ומאזין...). מקרר חדש? מקפיא למעלה, מקפיא למטה, דלת כזו, דלת אחרת, בר מים, מכונה קפה, טלויזיה מובנית, מסז' לגב... מעניין לי את הישבן. קח הכסף, תן לי שארפ בנפח שאני צריך ונגמור הסיפור. רציונלי? לא ממש.

 

(בטח יש היכן שהוא בעולם פורום למקררים ומוצרי חשמל לבנים, ואנשים שם בטח מתלוננים מרה בוקר וערב, איך יכול להיות שיש אנשים שלא מתעניינים במקררים, בטכנולוגיית הקירור, באיכות פיזור הקור, בסידור המדפים, בתאורה, ... :) )

 

* יש בכל זאת חריג עם מידה מסויימת של רציונליות בתופעת הקורולה, והוא נובע ישירות מאותה תופעה. האפשרות לפתוח "חור תולעת" ולהחליף רכב לחדש כל שלוש שנים כשהעלות הכוללת של אחזקת הרכב, כולל ירידת ערך, לא שונה בהרבה מעלות אחזקת רכב משומש בן 3-6 שנים נניח. כלומר, אפשר לקנות רכב חדש מהשקית, לעשות רק 2-3 טיפולים שוטפים לכל היותר (מניח נסועה ממוצעת), לא להתעסק עם צמיגים, מצבר וכו', לא לראות מכון טסטים מבפנים, אחרי שלוש שנים לשים מפתחות בסוכנות טויוטה ולקחת חדשה במקום. נתקלתי באנשים שעושים את זה, ואני גם יכול להבין למה.

עריכה אחרונה על ידי קורן בן אשר

חזיר דיזל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חושב שמר ישראל ישראלי שכולכם לועגים לו, הוא בסופו של דבר הצרכן הכי חכם פה.

ממש לא לועג.

 

אם כבר, אלו חברי הפורום שצריכים לבדוק את עצמם כשהם כותבים שהישראלי לא יודע לנהוג על גיר רובוטי (בשרשורי DSG), נתפס לשופוני (בשרשורי ג'יפונים) ולא מבין כמה האאוטלנדר נחות (בשרשורי אאוטלנדר, נו).

 

אנשים יודעים מה טוב להם וקונים, וכך הכי נכון לחיות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לקנות רכב זה לא רק כלכלי.

אחת הסיבות לרכישת רכב חדש היא הורדת הסיכויים לתקלות והוצאות בלאי ואחזקה.

כלכלי? כנראה שיותר כלכלי לתקן גרוטאה, ובמצטבר רכב חדש יעלה יותר.

רציונלי? מאוד! כי מעדיף לדעת שאני קם כל בוקר לעבודה ומגיע בלי הפתעות,מה שמאפשר לי לתכנן את החיים שלי קדימה.

לעשות טבלה באקסל זה קל,להשליך את התיקונים האלה על החיים האמיתיים קצת יותר מסובך.

אתה לא יודע איפה תתקע ואם זה יהיה אתה וכמה כסף זה באמת יעלה לך.

פרקטית,מעדיף לשים 80 אלף שקל ולקבל 4-5 שנים של שקט.

 

אגב,הגישה הזו נכונה גם לרכבים יקרים יותר.

מיאטה וBRZ רכבים אמינים.

גם על אינפיניטי ולקסוס אין הרבה תלונות.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אנחנו מדברים על הארץ אז חוץ מסקודה (שבאמת מככבת בליסינג) הוואגיות ממש לא מוכרות כזה טוב, רנו נמצאת לפני סיאט (המותג השני הכי נמכר של צ׳מפיון) במכירות.

 

צ'מפיון היבואן השני בגודלו.

מלבד כלמוביל, שמובילה עם 22%, הרביעייה לאחר מכן נמצאת בטווח שבין 11%-14%.

אבל צ'מפיון עם נתח שוק גדול ממותגים עם מוניטין אמינות כמו הונדה, סוזוקי, מאזדה, טויוטה וניסאן.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כנראה פיספסת את הריקול הענק של הימים האחרונים, להיברדיות שלהם.

https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5364345,00.html

 

ומה הבעיה עם זה? ריקול זה מניעת תקלות, לא? יש אני חושב אחריות ל-10 שנים בטויוטה בתוספת תשלום סמלית יחסית על המערכת ההיברידית..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ממש לא לועג.

 

אם כבר, אלו חברי הפורום שצריכים לבדוק את עצמם כשהם כותבים שהישראלי לא יודע לנהוג על גיר רובוטי (בשרשורי DSG), נתפס לשופוני (בשרשורי ג'יפונים) ולא מבין כמה האאוטלנדר נחות (בשרשורי אאוטלנדר, נו).

 

אנשים יודעים מה טוב להם וקונים, וכך הכי נכון לחיות.

 

אני לא אתייחס לעניין ה DSG אבל נתפס לשופוני במקרה של הג׳פונים זה בהחלט נכון, הרי זה לא שהם אמינים יותר ממשפחתית רגילה והם גם לא בהכרח מרווחים יותר, היתרון הפרקטי היחיד זה אולי בהעמסה של ילדים אבל ברור לכולנו ששיקול הפוזה הוא המרכזי בקנייה הזו ולא קלות העמסת הילדים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא אתייחס לעניין ה DSG אבל נתפס לשופוני במקרה של הג׳פונים זה בהחלט נכון, הרי זה לא שהם אמינים יותר ממשפחתית רגילה והם גם לא בהכרח מרווחים יותר, היתרון הפרקטי היחיד זה אולי בהעמסה של ילדים אבל ברור לכולנו ששיקול הפוזה הוא המרכזי בקנייה הזו ולא קלות העמסת הילדים.

פוזה? זה אתה קבעת.

 

מי שאני מדבר איתו, משוכנע שג'יפונים בטוחים יותר מאחיהם ההאצ'באקים (הם לא, אבל זה לא משנה), מעצם היותם גדולים יותר (הם לא, אבל זה לא משנה). וכן, נוח יותר לצאת ולהיכנס, וגם עניין העמסת הילדים. ואיזו פוזה יש בספורטאז', אאוטלנדר או אקס-טרייל כשרוב עמישראל מסתובב איתו? מילא תגיד ג'יפונים יוקרתיים (מרצדס, ב.מ.וו, אודי וכד'), אבל הסטנדרטיים? שלא לדבר על הקטנים-מבוססי סופרמיני.

 

סופו של דבר, אין לאף אחד שום נתונים לקבוע כך או אחרת, כי לא הרצנו סקר מקיף. אולי אם איזה יבואן היה מרים כפפה ומארגן מפגש עם בכירים, שבמקרה יש להם נתונים כאלה - oh wait.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2019 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...