Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

איזה יצרן נותר היום חף מתקלות?


system_x
שימו לב! השרשור הזה בן 2009 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

כמו שרוני אהרנוביץ אומר: עד שהיצרניות לא ייתנו לנו גישה למחשבים שלהם לצפות בתקלות, לא נוכל לדעת.

כמה אנשים החליפו מערכת היגוי ביונדאי? אנחנו לא יודעים.

לכמה אנשים התקלקל המנוע בקורולה? לא באמת יודעים.

כמה מכוניות נוסעות עם כריות אוויר תקולות של טקאטה? אנחנו רק משערים, אבל לא באמת יודעים.

 

הכל לפי הערכות ושמועות.

אני מאוד מקווה שייצא חוק שיחייב יצרניות לפתוח את המידע הזה לציבור הרחב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 128
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

אני 13 שנה על ההגה, נוהג קילומטרים על בסיס יומי, לפעמים במצבי קיצון ועד היום הסתדרתי ללא מערכות אקטיביות!

 

 

 

מה קרה לך לא אומר כלום, כמו גם ניסיון נטול הכשרה, וחשוב מכך - אימון.

בלי זה אתה אפילו לא יודע לזהות אם המצב שלך היה מצב קיצון (ולנהג לא מיומן אין יכולת לצאת ממצב קיצון, זה מזל בלבד).

 

מערכות ה-ESP והבלימה אקטיבית פועלות מצויין וטובות יותר מכל נהג שהוא לא מיומן ומאומן.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

על ה esp אני לא חולק ואיכשהו בטעות שייכתי אותו למע' פסיבית, אתה צודק לגביו, אחד המועילים.

 

בהודעתי התייחסתי למע' סטיה מנתיב, בלימה אוטונומית וכו', בעצם כל מה שנכנס לאחרונה ברכבים עממיים.

 

Sent from my PRO 6 using Tapatalk

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז איך זה שוואגיות נמכרות כמו לחמניות והפוקוס ירדה למחירי רצפה עד שנכחדה?

 

 

לדעתי 3 סיבות:

1.רכב שלוקחים אותו הרבה בליסינג כי הוא מאוד נוח,מהנה לנהיגה וכו' באופן יחסי כמעט מכל אופציה בליסינג

וכאשר האמינות לא מפריעה - אז ברור למה אנשים מעדיפים אותה.

2.אנשים שמראש מבינים שהגיר בעייתי ואומרים שווה לי בשביל הנאת הנהיגה/היתרונות של הרכב - להיכנס במודע לזה ולקחת את הסיכון שתהיה בעיה עם הגיר.

3.אנשים רבים שלא מודעים בכלל לכל הסיפור עם הגיר ושרשרת התזמון שמבחינתם אאודי ופולקסוואגן הן סמל גרמני לבטיחות ואיכות.

ברור שאם הייתה עצירה חדה במכירות של הוואגיות היבואן בארץ היה מחשב מסלול מחדש בנוגע לאחריות...אבל איך אמרו לפני הציבור מטומטם ולכן הציבור ישלם.

 

 

לגבי רכב יחסית אמין ומעניין אני באמת יכול לשבח את המאזדה 3 2.0 ליטר כרכב יפני לא משעמם ואמין מאוד.

עריכה אחרונה על ידי abl155

now: Honda Jazz 2011 1339 i-vtec 99 HP CVT

 

past: Honda Jazz 2009 1339 i-vtec 100 HP manual

opel corsa C 2001 EcoTec 75HP manual

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סוס עם עגלה הכי אמין. מתקלקל פעם אחת ואז מחליפים. לכל השאר אין 100 אחוז הצלחה וככל שהמכוניות משתכללות יותר ככה הסיכוי לתקלות גדול יותר אבל מצד שני הנוחות, הבטיחות, המהירות והחוויה משתדרגים מדגם לדגם ומדור לדור. זה מחיר הקידמה לטוב ולרע ועד שלא מנסים משהו חדש ומתנסים בו אי אפשר לדעת מה הבעיות שלו. מה שטוב זה שלומדים ומתקנים ומשפרים כל הזמן. כל היצרנים המובילים עושים מאות אלפי קילומטרים של ניסויים בדגמים החדשים ועדין עד שזה לא מגיע למבחן המציאות של מיליוני ק"מ, זמן ומשתמשים, אי אפשר לצפות הכל. מי שרוצה להנות מרכב משעמם 1600 וגיר שמסרס אותו, שלא יהסס. עדיף בצבע אפור או לבן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי 3 סיבות:

1.רכב שלוקחים אותו הרבה בליסינג כי הוא מאוד נוח,מהנה לנהיגה וכו' באופן יחסי כמעט מכל אופציה בליסינג

וכאשר האמינות לא מפריעה - אז ברור למה אנשים מעדיפים אותה.

2.אנשים שמראש מבינים שהגיר בעייתי ואומרים שווה לי בשביל הנאת הנהיגה/היתרונות של הרכב - להיכנס במודע לזה ולקחת את הסיכון שתהיה בעיה עם הגיר.

3.אנשים רבים שלא מודעים בכלל לכל הסיפור עם הגיר ושרשרת התזמון שמבחינתם אאודי ופולקסוואגן הן סמל גרמני לבטיחות ואיכות.

ברור שאם הייתה עצירה חדה במכירות של הוואגיות היבואן בארץ היה מחשב מסלול מחדש בנוגע לאחריות...אבל איך אמרו לפני הציבור מטומטם ולכן הציבור ישלם.

 

 

לגבי רכב יחסית אמין ומעניין אני באמת יכול לשבח את המאזדה 3 2.0 ליטר כרכב יפני לא משעמם ואמין מאוד.

 

1. הפוקוס נמכרה בכמויות בליסינג, ודווקא לצ'מפיון יש נוכחות מאוד חזקה בשוק הפרטי.

 

2. ובפוקוס לא שווה?

 

3. ומה לגבי סיאט?

 

אז הציבור חכם כשזה מגיע לפורד וטיפש בנוגע ל-VAG?

 

זה לא שאני יודע את התשובה, אבל זו שאלה מעניינת...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אנחנו מדברים על הארץ אז חוץ מסקודה (שבאמת מככבת בליסינג) הוואגיות ממש לא מוכרות כזה טוב, רנו נמצאת לפני סיאט (המותג השני הכי נמכר של צ׳מפיון) במכירות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רנו מוכרת בכמויות לליסינג.

המון פלואנסים(גראן קופה) וקליאו, פלואנס ראיתי יותר רכבי חברה מרכבים פרטיים.

 

לגבי מה שרשמת,זה מעניין.

הציבור לא איבד אמון בטויוטה קורולה עם הגיר הרובוטי ב2009,הרכב שאחריו נמכר ועדיין נמכרות לא רע.

נראה כאילו פורד מחסלים את עצמם בכוונה-רואה מלא פרסומים למכירות של צ'מפיון,יונדאי ואף לא אחת של פורד.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כנראה פיספסת את הריקול הענק של הימים האחרונים, להיברדיות שלהם.

https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5364345,00.html

מה הקשר בין זה לאמינות?

 

להיפך, היצרן מכיר שיש תקלה ומטפל בה.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש בה כל מה שמחפשים ברכב שייקח אותך ממקום למקום.

היא אמינה,לא זללנית מידי,מרווחת מאחור(ביחס להונדה-מאזדה-פורד), ביצועים מספיקים ושומרת על הערך.

אם הייתי מחפש רכב חדש שייקח אותי+3 ילדים דמיוניים ממקום למקום בנוחות ואמינות-ללא ספק קורולה בראש הרשימה.

 

אחרי שתצטרך לחגור במושבי בטיחות במושב האחורי שלושה ילדים דמיוניים, ייתכן שתחשוב אחרת...

 

קורולה מכונית שאי אפשר להגיד עליה שם דבר רע, זו מכונית שתוכננה לנצח בקרב עשר, כלומר (מעבר לאמינות) היא לא מצטיינת בכלום אבל עושה הכל ביחד טוב מאוד, וזה בסדר ולגיטימי.

 

פרספקטיבה אחרת:

 

נניח שאתה צריך רכב שכן מצטיין בדבר מסויים, משהו שהקורולה לא חזקה בו, ונניח שאתה מתכוון לקנות רכב חדש מהחנות. לנסוע במשך שנים עם רכב שלא עונה על הצרכים שלך, רק מהפחד שאולי האלטרנטיבה תעלה לך בעוד נניח 2-3 תקלות על פני עשר שנים, ועוד כמה אלפי שקלים על פני תקופה זו - בעיניי זה לא רציונלי. אני מבין את הפחד של ישראל ישראלי ממוסכים, ומבין את חוסר הרצון "להתעסק" עם הרכב כחלק מעניין תרבותי רוחבי בישראל; מהפרספקטיבה שלי אין בכך שום הגיון. זה כמובן כל עוד לא מדובר בגרוטאה אמיתית שמבקרת במוסך 20 פעם בשנה.

חזיר דיזל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האיביזה למשל נמצאת במקום השני במכירות וזמן מסוים הייתה במקום הראשון, מאז רמת איבזור AM5 היא בין המובילות בקטגוריה מבחינת מכירות.

 

אנשים רוכשים איביזה כי היא מציעה חבילה טובה.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז מה הייתם קונים מבלי לחשוש?

Sent from my PRO 6 using Tapatalk

פחד וחשש, זה כל הסיפור.

למי שמפחד וחושש מתקלות עתידיות ולא מצליח לישון בלילה מהמחשבה שיום אחד המכונית תתקלקל,

אני ממליץ להיעזר במוניות ובתחב״צ. אפס דאגות.

 

מכוניות הפכו למוצרים מאוד מאוד מסובכים מסיבות נכונות,

הראשונה שבהן - בטיחות, חיסכון בדלק במקום השני (נניח) וכו׳.

המעשה ההגיוני והמתבקש הוא להשלים עם העובדה.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אחרי שתצטרך לחגור במושבי בטיחות במושב האחורי שלושה ילדים דמיוניים, ייתכן שתחשוב אחרת...

 

קורולה מכונית שאי אפשר להגיד עליה שם דבר רע, זו מכונית שתוכננה לנצח בקרב עשר, כלומר (מעבר לאמינות) היא לא מצטיינת בכלום אבל עושה הכל ביחד טוב מאוד, וזה בסדר ולגיטימי.

 

פרספקטיבה אחרת:

 

נניח שאתה צריך רכב שכן מצטיין בדבר מסויים, משהו שהקורולה לא חזקה בו, ונניח שאתה מתכוון לקנות רכב חדש מהחנות. לנסוע במשך שנים עם רכב שלא עונה על הצרכים שלך, רק מהפחד שאולי האלטרנטיבה תעלה לך בעוד נניח 2-3 תקלות על פני עשר שנים, ועוד כמה אלפי שקלים על פני תקופה זו - בעיניי זה לא רציונלי. אני מבין את הפחד של ישראל ישראלי ממוסכים, ומבין את חוסר הרצון "להתעסק" עם הרכב כחלק מעניין תרבותי רוחבי בישראל; מהפרספקטיבה שלי אין בכך שום הגיון. זה כמובן כל עוד לא מדובר בגרוטאה אמיתית שמבקרת במוסך 20 פעם בשנה.

 

הפרספקטיבה שלך נכונה בתיאוריה.

בתכלס,אף אחד לא מחזיק רכב 20 שנה.

או שאתה קונה רכב ל3 שנים(תקופה האחריות) ולא אכפת לך מאמינות כי הכל מכוסה או שאתה קונה רכב מעבר לתקופה הזו ולא מעוניין להכנס עם הרכב למוסכים.

 

דבר שני,אני מסתכל על הקטגוריה המשפחתית.

משווה קורולה עם אוקטביה לצורך העניין. שני הרכבים בני 4.

לטובת האוקטביה-טיפה יותר מרווחת,מנוע יותר חזק.

האם זה שווה לך את ה5-8 אלף שקל שתקלה בגיר עלולה לעלות לך?-שווה ערך לשבוע באילת\ספות לסלון.

על מה אתה מוכן לוותר בשביל העוד קצת הזה שהאוקטביה מציעה לעומת הקורולה?

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2009 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...