Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

איזה יצרן נותר היום חף מתקלות?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2806 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 128
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אני חושב שהשאלה היא לא מי הכי אמין/ חף מתקלות אלא איך היצרן/יבואן מתמודד עם תקלות שבאשמתו.

לדוגמה - פורד פוקוס לעומת ואגית כל שהיא מאותם שנים בעלת DSG.

(נכון שבד"כ הואגית תהיה יותר נוחה אבל מי שקונה אותה מחוץ לאחריות יודע שהוא משחק עם מכטרונקיס/מוח גיר וכד'

לעומת פורד שהרחיבו אחריות ל10 שנים כמדומני)

 

מילא היבואן נתן אחריות מורחבת, מה שבאמת נחמד זה שהיצרן פשוט הבין את הבעיתיות של הטכנולוגיה וחזר לגירים פלנטריים, שאפו.

 

קצת מחליא אותי יצרנים שלא מבינים רמזים ומוציאים דורות דפוקים אחד לאחר השני

פורסם

ברכבים העממיים, כניראה שהשילוב הכי מעניין ואמין יהיה שייך למאזדה 3 מנוע 2.0

 

כול השאר זה סתם מקררים יפנים משמימים, או ספינות יפניות/קוריאניות עם מנוע חזק.

פורסם

כי בניגוד לפורד שנפגעה במכירות, VAG לא ממש נפגעת והרכבים שלה נמכרים טוב, אז בשביל מה לקבור טכונולוגה שהושקע בה כסף? עדיף פשוט לשפר אותה כי בתכלס הגיר עצמו מבחינת התיפקוד טוב מאוד.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
בס"ד

כמדומני בקונסיומר ריפורטס הגיעו למסקנה, שככל שהרכב מתקדם יותר מבחינה טכנולוגית, כך כמות התקלות עולה (דבר מובן לחלוטין..)

* מסקנות, מהסקר האחרון שלהם.

לא משהו שצריך מחקר בשבילו..

"when you see a good move, look for a better one..."

 

Mazda 2 2014

Kawasaki Z400 2020

פורסם

מבחינת יצרניות - היחידות שעולות לי לראש הן היפניות העצמאיות: סוזוקי וסובארו (כן, אני יודע שהאחרונה בבעלות חלקית של טויוטה).

אבל זה בעיקר מאחר והן משתמשות בטכנולוגיות יחסית מיושנות (טורבו רק לאחרונה נכנס לסוזוקי אירופה, אין מנועי דיזל והגירים ברובם הם CVT או אוטומטיים "רגילים").

.We apologise for the inconvenience

פורסם

כל הרכבים במשפחה המורחבת אירופאיים, כי השד של תקלה פה ושם לא נורא, אבל טויוטה באמת יוצאי דופן באמינות ואם זה הקריטריון הכי חשוב הייתי סומך עליהם, גם אם היו לה הם נפילות פה ושם. הנסיון שלנו עם מאזדה 6 מתיישנת לא מזהיר, ולא שונה מאירופאית מצויה.

פורסם
לא משהו שצריך מחקר בשבילו..
בס"ד

 

זה לא בדיוק מחקר, יותר לכיוון סקר אמינות, שיוצא כל שנה.

הם בודקים, כמות תקלות ליצרן פר מאה רכבים.

אני קם כל בוקר בשביל הילדים, בלעדיהם הייתי קם בצהריים...:lol:

פורסם
אני לא מחפש רכב, פשוט מהרהר על העתיד!

 

גם יש רכבים שעוד הייתי קונה חדשים אבל כיד שניה בטוח לא, שזה בעצם כל רכב עם גיר רובוטי.

 

סיוויק חדשה עם בעיות כבר, הבי 4 בגרסה המעניינת עם מנוע 2.5 לפחות עד לפני הדור האחרון המנועים הללו היו בעיתיים.

 

אשכרה מה שנשאר זה מאזדה3/6 נטולות הטורבו שלפחות מציעות ביצועים סבירים +

 

קורולה? מעולם לא הבנתי מה מוצאים בה עד שתכלס שאלתי מה הכי אמין, יש למספר קולגות כאלה ואחד אחד מרוצים!

 

מה שנשאר זה אוטומט וללא טורבו כנראה, בטח ובטח אם זה יד שניה.

 

אישית כרגע עם ייטי ידני 1.2, אין תלונות אבל גם פה היה טיימינג בעייתי שהוחלף וזה עוד מצב טוב.

 

Sent from my PRO 6 using Tapatalk

 

יש בה כל מה שמחפשים ברכב שייקח אותך ממקום למקום.

היא אמינה,לא זללנית מידי,מרווחת מאחור(ביחס להונדה-מאזדה-פורד), ביצועים מספיקים ושומרת על הערך.

אם הייתי מחפש רכב חדש שייקח אותי+3 ילדים דמיוניים ממקום למקום בנוחות ואמינות-ללא ספק קורולה בראש הרשימה.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
חפש רכבי אספנות :)
אתה יודע שאני אתך, לא הייתי מתנגד לאיזה סדרה 5 ישנה יחסית אבל הבטיחות! פה טמון הכלב! לפני הילדים זה מה שהלב רצה, אחרי הילדים זה כריות אויר, בקרות, איזופיקס והעיקר כוכבי ריסוק (לפני שהתחילו לתת אותם על מערכות אקטיביות).

 

asaf r

 

שכחת את סובארו עם ה xv, מנוע 1.6 פשוט שזולל שמן שאפילו לא מספיק לעבור מטיפול לטיפול ולבסוף המנוע גם שובק חיים, גם יש תביעה יצוגית כמה שזכור לי.

 

Sent from my PRO 6 using Tapatalk

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

פורסם
אני חושב שהשאלה היא לא מי הכי אמין/ חף מתקלות אלא איך היצרן/יבואן מתמודד עם תקלות שבאשמתו.

לדוגמה - פורד פוקוס לעומת ואגית כל שהיא מאותם שנים בעלת DSG.

(נכון שבד"כ הואגית תהיה יותר נוחה אבל מי שקונה אותה מחוץ לאחריות יודע שהוא משחק עם מכטרונקיס/מוח גיר וכד'

לעומת פורד שהרחיבו אחריות ל10 שנים כמדומני)

 

 

אז איך זה שוואגיות נמכרות כמו לחמניות והפוקוס ירדה למחירי רצפה עד שנכחדה?

 

אתה יודע שאני אתך, לא הייתי מתנגד לאיזה סדרה 5 ישנה יחסית אבל הבטיחות! פה טמון הכלב! לפני הילדים זה מה שהלב רצה, אחרי הילדים זה כריות אויר, בקרות, איזופיקס והעיקר כוכבי ריסוק (לפני שהתחילו לתת אותם על מערכות אקטיביות).

 

המערכות האקטיביות חשובות פי כמה וכמה מהבטיחות הפאסיבית.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
אז איך זה שוואגיות נמכרות כמו לחמניות והפוקוס ירדה למחירי רצפה עד שנכחדה?
בס"ד

 

דבר שנשגב מבינתי.

אני קם כל בוקר בשביל הילדים, בלעדיהם הייתי קם בצהריים...:lol:

פורסם

האקטיביות חשובות אבל כמו בכל דבר אלקטרוני לא הייתי מודד את זה עכשיו כשזה חדש ועובד.

 

תן לזה כמה שנים, תראה איך זה יראה ברכבי יד שניה וזה עוד לפני שחאפרים ארץ ישראלים יתקנו את הרכבים עם המערכות הללו שספק הם יעבדו ספק יגרמו לאסונות.

 

תתקן רכב אחרי תאונה חזיתית סבירה ככה שהכל יעבוד טוב אח''כ, כן אנחנו מדברים על אותם פפחים ''מומחים'' של מוסכי יבואן שמשתמשים בחומר פחחים כאילו זה מים וברגים קודחים (הכללתי בהקצנה וזה רק על מנת להמחיש את דעתי).

 

אני 13 שנה על ההגה, נוהג קילומטרים על בסיס יומי, לפעמים במצבי קיצון ועד היום הסתדרתי ללא מערכות אקטיביות!

 

Sent from my PRO 6 using Tapatalk

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 


×
×
  • תוכן חדש...