Jump to content

רון18

  • פרסום הודעות

    84
  • תאריך הצטרפות

מוניטין

1 נייטרלי

אודות רון18

  • דירוג
    נהג חדש (> 40 הודעות)
  • תאריך לידה 09/02/1995
  1. רון18

    נהיגה בהצפות - מגבלות הרכב

    נניח שאתה בוחר לחכות, אתה תשב ותחכה שעות עד שישאבו את המים או עד שגובה השלולית תרד קצת? אין באמת אלטרנטיבה, כל עוד השלולית לא בגובה של חצי מהמכונית אתה בשלב מסויים תהיה חייב לחצות
  2. אם אני זוכר נכון המצלמות האלו לא מופיעות בוויז רק אלו שקשורות למהירות
  3. הם כל פעם משנים את המיקום של המצלמות הטקטיות האלו.. זה קיים לפחות שנתיים בעבר זה היה על גהה ועל כביש 2 בין חדרה לחיפה זה אוכף סלולרי, לא יודע אם זה אוכף החזקה בכוס קפה או ביס מהסנדוויץ'
  4. אני מבין אבל על כל כניסה כזאת או שריטות שנגרמות מחנייה ושטויות כאלו שנגרמות ע"י נהג אחר, אני אמור לשלם על פעם מכיסי? יכול להיות שהוא יכחיש, ומעבר לטיעון ולתמונה של הרכב שלי ושלו ביחד בצומת ומסמכים, אין לי עוד הוכחה כלשהי אני פשוט מנסה להבין איך זה הולך מבחינת חברות הביטוח, כשחברת הביטוח שלי תתבע את החברת ביטוח שלו, האם התביעה תהיה חייבת בוידוי/ הוכחה חותכת או שרק ע"פ חשד סביר? וכמה עולה בערך הדוח של שמאי רכב של חברת ביטוח?
  5. מכיוון שאין לי 'ניסיון' בתביעות חברת ביטוח ואני מרגיש אבוד מול כל הבירוקרטיה מולם.. אשמח לעזרה איך להתנהל עצרתי עם הרכב בצומת, קצת אחרי מעבר חצייה, מאחוריי עמדה משאית לפני קו עצירה לקחתי קצת רוורס(בעזרת מצלמת רוורס שיש ברכב), וכמובן שנעצרתי לפני המשאית, והעברתי בחזרה לD כעבור 5 שניות בערך, המשאית נכנסה בי קלות מאחורה, לא יודע מה גרם לו להדרדר או לנסוע קדימה, הרמזור עדיין היה אדום לרכב נגרם שריטות קלות ומכה קטנה באזור תא המטען. דיברתי עם פחח שאני מכיר(מוסך שהוא לא בהסדר חברת ביטוח), אמר לי שהוא יתקן לי את זה ב500 ש"ח החלפתי פרטים עם הנהג, הוא מצדו האשים אותי שנסעתי רוורס עם הרכב ופגעתי בו, למרות שזה כמובן לא נכון. לי יש ביטוח מקיף וגם לו יש ביטוח מקיף(שלטענתו הוא משלם עליו הרבה כסף ושהוא לא מפחד שאני אתבע את הביטוח שלו) מה שאני מפחד ממנו אבל שהוא יכחיש ויטען שאני נסעתי רוורס ונכנסתי בו, ולא שהוא נכנס בי, למרות שהבנתי שכמעט תמיד הנהג שנמצא מאחורה הוא אשם במקרים כאלו. יש לי מצלמת רוורס ברכב אבל אין לי/לו מצלמת דרך ואין עדים דיברתי עם החברת ביטוח שלי לשאול מה עושים, אמרו לי לקבוע פגישה עם שמאי שלהם ושאני אתקן את הנזק, ולאחר מכן אשלח את הרכב לתיקון ואז הם יגישו תביעה כנגד החברת ביטוח של הנהג משאית דיברתי עם השמאי וסיפרתי לו את המקרה, אמרתי לו שאין הוכחות ושיכול להיות מאוד שנהג המשאית יכחיש, הוא ניסה להוריד אותי מהעניין בטענה שהוא לא רוצה לקחת ממני סתם כסף על ושזה יגרר, ואמר לי לנסות לסגור את זה מולו כי חבל להיכנס לבירוקרטיה על תיקון של כמה מאות שקלים הנהג הפוגע לא רוצה לסגור את זה מולי ולשלם לי כסף מה לעשות במצב כזה? ממש לא רוצה לשלם כסף על משהו שלא באשמתי, אבל אני די אבוד מול הבירוקרטיה של חברות הביטוח יש לי מה לפחד מסיטואציה כזאת שחברת הביטוח של הנהג הפוגע תסרב לשלם ושזה יגרר לבית משפט, או שבמקרים כאלו על סכומים כאלו הם ישלמו? והאם אני חייב לערב שמאי? לא מבין מה הבעיה פשוט לתקן, לשלוח קבלה לחברת ביטוח על עלות התיקון ושהם יתבעו את הביטוח של הנהג הפוגע
  6. מסכים איתך, אבל זה חלק מתרבות הנהיגה חסר הסבלנות בארץ מלבד שחיקת בלמים, הורדת רגל מהגז לפני רמזור מן הסתם גם חוסכת בדלק. אני עושה את זה מלא לקראת רמזור מוריד רגל מהגז ומשתמש בבלם ממש לקראת קו העצירה, והמון פעמים אנשים חסרי סבלנות מהבהבים, או מנסים לבצע עקיפה שיש עוד 100 מטר רמזור אדום
  7. אם אני לא טועה כשהיא יצאה לשוק הם שיווקו אותה בכ103K בלבד לדעתי בתמחור כזה או אפילו 110 היא כן שווה את התמורה לעומת כל הסדאנים שמתומחרים ב130 140 אבל אין מתנות בחינם, ברור שהתמחור הזול יחסית בא על חשבון ביצועים. למען האמת דווקא בדיעבד חשבתי שזה ילך חזק כאן בארץ המיני ג'יפונים, כי היום כולם אוהבים לנסוע ברכב גבוה, וג'יפונים סטנדרטיים לא מתאימים לכל אחד במיוחד לא לכאלו שרק נוסעים בעיר כל היום אבל הבנתי שקיה הפסיקו את הייבוא של הסטוניק לכאן, דגם דומה יש גם למאזדה, הם גם הפסיקו לייבא אותו?
  8. הטרטור התפעולי יתבצע לרוב ע"י החיילים ואולי קצת ע"י אנשי הקבע אכן יצטרכו אבל הרבה מעקב והחלפת אישורים למוסכים, בעיקר לאיביזה.. אגב יהיה מוזר לראות קצינים באיביזה..זה אולי הרכב שהכי מזוהה עם צעירים בני 17-25
  9. תשמע סיכמת יפה אבל בתכלס - חווית הנסיעה ברכב הזה היא מזעזעת. גם בתוך העיר ובמיוחד כשיוצאים מהעיר, הרכב פשוט לא סוחב. מרגיש עוף מוזר לגמרי
  10. נסיעה קבועה במישור לאורך מרחק רב כשאין נהגים בכביש, אכן המהירות לא בהכרח גורם מסכן אך המהירות כן מהווה גורם חשוב בכמה דוגמאות: 1.תקלה מכנית ברכב - פנצ'ר,פיצוץ צמיג,רכב נכבה וכו' 2.עבודות בכביש שלאחר מכן נוצר פקק - קורה המון במיוחד בלילה בכבישים ראשיים שדוהרים ויש פקק 3.כל מה שקשור למעבר בין נתיבים, מסוכן מאוד. נהג נוסע על 100 קמ"ש ועובר נתיב, קצת מאחוריו דוהר מישהו על 160 קמ"ש, זה שעל מהירות נמוכה לא תמיד מספיק לראות ולעבד את המרחק בין המכוניות כשהוא מסתכל על המראה ואז זה יכול לגרום לתאונה קטלנית 4. ובכלל קלות ראש, חוסר ריכוז, אני נוסע המון בלילה וזה דבר שאני נתקל בו המון, נהגים שנוסעים במהירות גבוהה מאוד, לא מרוכזים וברגע האחרון מבינים שהם צריכים לעלות על מחלף או לקחת פנייה כלשהי ופשוט חותכים את כולם זה שהאכיפה היא לעיתים נטו למטרת כסף, כמו הצבת מצלמת מהירות בירידה או הצבת מצלמות מאחורי שיח זה דבר מגעיל אי אפשר להצדיק מהירות נסיעה גבוהה מהרגיל.
  11. רון18

    מיקרה חדשה ישנה

    מכוניות בקטגוריית מיני אם כבר לקנות אותם אז זה רק במסלול ליסינג לא חושב שיש עסקה יותר גרועה מלהוציא 84 אלף שקל על מיקרה שבעוד 5 שנים תתפרק ותהיה שווה אולי 20 אלף
  12. רון18

    למה כזה יקר לשכור רכב?

    אני חושב שהמחיר המינימלי ביותר שראיתי להשכרה ליום זה 90 ש"ח, שכן בחודש זה יוצא 2,600-2,700 וגם המחיר הזה ידפקו לך את הרכב המינימלי ביותר, פיאט 500 או I10 ישנה שנסעו עליה 100 אנשים
  13. לצערי זה מה שקורה לציבור שלם של נהגי ליסינג, שלא משלמים על הרכב שלהם, לא משלמים על דלק, לא משלמים על ביטוח וגם בהרבה מקרים לא משלמים על קנסות או תאונות. עצם המחשבה שלהם ש'חברת הליסינג תשלם' או בעל הבית ישלם על השטויות שהם עושים העיקר שהם יצאו בידיים נקיות, חשובה יותר מהבריאות שלהם או של הסביבה
  14. הם יהיו האחרונים, אולי מלבד הרכבת כמה שיותר שיותר נוסעים ככה יש יותר אחריות די ברור שהאוטומציה תיכנס קודם כל לסביבת הרכבים הפרטיים, ובסיום לאוטובוסים. ואני מניח שזה יקח הרבה יותר מ20 שנה עד שכל הנושא באמת יוסדר במאת האחוזים, במישור המקצועי והכלכלי. אל תחשבו שבאמת אגד או דן או כל קואופראטיב אחר ימהר להחליף את כל האוטובוסים שלו לאוטובוסים אוטונומיים כשהם יווצרו. אני מניח שמי שיכנס למקצוע בגיל 30 או אפילו 25, מבטיח לעצמו לפחות עוד 30 שנים של עבודה מסודרת וביטחון תעסוקתי. הבעיה היא יותר תדמיתית, מקצוע הנהיגה בטח כנהג אוטובוס נחשב לאחד המפלטים האחרונים, ללא קידום ולא מבטיח עתיד מזהיר, כשגם השכר הוא עדיין לא נחשב לגבוה במיוחד(ה44 שקל לשעה זה בלוף, בשביל לגרד את ה10 צריך לעבוד שעות נוספות כל יום, בדומה לנהגי המשאית)
×
×
  • Create New...