Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2917 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב , ברשותי קורולה 2001 , לאחרונה לאחר טיפול 10000 , על הפלג השלישי משמאל יש המון! -שמן על הצד של השריפה (ההברגה )

האם קשור לאטם מכסה מנוע , או לאטם שסתומים/ראש,

והאם קריטי לטפל ?חוץ מרעידות מטורפות

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אטם מיכסה שסתומים...טפל בדחיפות לפני שמגיע לאלקטרודה. עלות אטם חליפי כ 70 שח וסיליקון שים שיכבה עדינה של ויקטור ריינז עלות טיובה של 70 מיל כ 40 שח. ההחלפה פשוטה מאוד ונוחה.

פורסם

,ואם השמן על ההברגה ולא על הקרמיקה ,זה לא אומר שהבעיה בתא השריפה (קינגים/אטם שסתומים עצמם?

פורסם
זה אומר שהשמן בדרך לאלקטרודת הפלאגים ומשם לתאי השריפה. תחליף ויפה שעה אחת קודם.

 

החלפתי אתמול אבל אני עדיין לא מביןאיך זה קשור לאטם מכסה שסתומים אם השמן הוא בהברגה של הפלאג

אם הנזילה היא מהאטם השמן אמור להיות על הקרמיקה . לא?

פורסם
החלפתי אתמול אבל אני עדיין לא מביןאיך זה קשור לאטם מכסה שסתומים אם השמן הוא בהברגה של הפלאג

אם הנזילה היא מהאטם השמן אמור להיות על הקרמיקה . לא?

כן אלה שני אזורים נפרדים.

אבל כשאטם פרוץ ואתה מרים את הפלאג השמן רוצה להגיע לתא השרפה בגלל כוח הכבידה ולכן הוא מגיע להברגה שלו.

פורסם
כן אלה שני אזורים נפרדים.

אבל כשאטם פרוץ ואתה מרים את הפלאג השמן רוצה להגיע לתא השרפה בגלל כוח הכבידה ולכן הוא מגיע להברגה שלו.

 

אז אתה בעצם אומר שלא היה שמן על ההברגה ורק שהרמתי השמן הגיע לשם? . ולכן גם הפלג לא הגיב כי היה לו שמן בחיבור עם ההזנת חשמל שלו -כויל...

פורסם (נערך)

*קויל

כן,בדיוק כשהרמת את הפלאג השמן זרם למקום הכי נמוך - להברגה

זה לא קשור להזנת חשמל,החשמל יגיע רק שזה יכול לגרום לניצוץ להיווצר בצורה חלקית בצד העליון של הפלאג במקום בצורה מלאה בתוך תא השרפה.

התפקיד של הכובע הזה הוא לבודד וכשהוא שוחה בשמן זה פורץ אותו.

עריכה אחרונה על ידי tribel
פורסם

סיליקון יכול לנפח את האטם אל תשים שם תוספות על סמך דעתך האישית,רק אם יש הוראה (ואם יש אז היא לגבי משחה שמיועדת לזה ולא סיליקון).

יותר סביר שלא סגרת נכון או שנהרסו לך כמה הברגות בראש.

פורסם
סיליקון יכול לנפח את האטם אל תשים שם תוספות על סמך דעתך האישית,רק אם יש הוראה (ואם יש אז היא לגבי משחה שמיועדת לזה ולא סיליקון).

יותר סביר שלא סגרת נכון או שנהרסו לך כמה הברגות בראש.

 

לא יודע על איזה התנפחות אטם אתה מדבר. סליקון מייעל ביותר את האטימה. עם השנים ועם עבודות למיניהם שנעשות על מיכסה השסתומים הרבה פעמים בחיבור בין המיכסה לראש נוצרים עיוותים עדינים בקאנטים של המיכסה כך שלא תמיד רק אטם בלבד יספיק לאטום ולא משנה גם אם יהיה סגור במומנט הנכון...את הניסויים האלה כבר עשיתי מזה ימים ימימה והמסקנה הסופית תמיד הובילה להשתמש בשיכבה עדינה ודקה של סיליקון. האטימות מחזיקה שנים ללא שום בעיה.

פורסם (נערך)
לא יודע על איזה התנפחות אטם אתה מדבר. סליקון מייעל ביותר את האטימה. עם השנים ועם עבודות למיניהם שנעשות על מיכסה השסתומים הרבה פעמים בחיבור בין המיכסה לראש נוצרים עיוותים עדינים בקאנטים של המיכסה כך שלא תמיד רק אטם בלבד יספיק לאטום ולא משנה גם אם יהיה סגור במומנט הנכון...את הניסויים האלה כבר עשיתי מזה ימים ימימה והמסקנה הסופית תמיד הובילה להשתמש בשיכבה עדינה ודקה של סיליקון. האטימות מחזיקה שנים ללא שום בעיה.

 

דבר ראשון סיליקון מעוות גומי,אטם גומי מיועד להשמה ללא סיליקון אולי עם חומר אטימה יעודי,גומי זה חומר גמיש ואטם יעודי ואיכותי יודע לפצות על פערי משטח - בשביל זה הוא עשוי מגומי ולא מפלסטיק,גומי כידוע משנה את הצורה שלו והוא גמיש.

 

סיליקון שמתנתק מהאטם מכס"ש והולך לטייל במנוע ויכול גם להגיע לקרטר ולרשתית יניקת שמן כמו לעוד מקומות לא רצויים.

האטימה גם במקרה כזה לא מחזיקה שנים ולא נעליים ... זה שזה מחזיק כשאתה הולך הביתה אחרי העבודה או חודשיים לאחר מכן לא אומר דבר.

אז בסיליקון תשתמש כשאתה אוטם את המקלחת או את הכיור בבית ואל תתפאר פה בקומבינות חאפריות.

עריכה אחרונה על ידי tribel
פורסם

אם זה היה אטם מכסה היה שמן במידה כזאת או אחרת על כל הפלאגים,אם זה רק על פלאג אחד,ובצד הפנימי של הפלאג יש לך בעיה רצינית.


×
×
  • תוכן חדש...