Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2919 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אם זה היה אטם מכסה היה שמן במידה כזאת או אחרת על כל הפלאגים,אם זה רק על פלאג אחד,ובצד הפנימי של הפלאג יש לך בעיה רצינית.

 

הכי מגניב לרשום סתם משהו ולא לפרט ולהלחיץ מישהו .....

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

נכון מאוד

 

אצלי היה שמן על 3 מתוך 4

יונדאי סונטה 2000 | פורד מונדאו 2010 | מיצובישי גרנדיס 2005 | שברולט אפלנדר 2007

בתאריך 1.8.2021 בשעה 17:55, m3x7r3m3 כתב:

איך יודעים שפוליטיקאי משקר? השפתיים שלו זזות

 

פורסם
דבר ראשון סיליקון מעוות גומי,אטם גומי מיועד להשמה ללא סיליקון אולי עם חומר אטימה יעודי,גומי זה חומר גמיש ואטם יעודי ואיכותי יודע לפצות על פערי משטח - בשביל זה הוא עשוי מגומי ולא מפלסטיק,גומי כידוע משנה את הצורה שלו והוא גמיש.

 

סיליקון שמתנתק מהאטם מכס"ש והולך לטייל במנוע ויכול גם להגיע לקרטר ולרשתית יניקת שמן כמו לעוד מקומות לא רצויים.

האטימה גם במקרה כזה לא מחזיקה שנים ולא נעליים ... זה שזה מחזיק כשאתה הולך הביתה אחרי העבודה או חודשיים לאחר מכן לא אומר דבר.

אז בסיליקון תשתמש כשאתה אוטם את המקלחת או את הכיור בבית ואל תתפאר פה בקומבינות חאפריות.

 

אני מיתפאר במה שעובד ובניסיון. אם לך מטיילים חלקי סיליקון במנוע אז אל תשתמש בסיליקון. גם בסיליקון לאטמים צריך לדעת להישתמש וכאשר משתמשים בו נכון הוא יאטום כמו שצריך ולאורך שנים. סיליקון של ויקטור ריינז נועד למטרות מסוג אלה. הפציינטים שלי לא וותרנים כך שאם לא היה מחזיק הסיליקון והיה הולך לטייל בתיקונים מסוג זה שעשיתי עד היום היו חוזרים כמו גדולים...רק שכניראה זה באמת מחזיק.

פורסם (נערך)
אני מיתפאר במה שעובד ובניסיון. אם לך מטיילים חלקי סיליקון במנוע אז אל תשתמש בסיליקון. גם בסיליקון לאטמים צריך לדעת להישתמש וכאשר משתמשים בו נכון הוא יאטום כמו שצריך ולאורך שנים. סיליקון של ויקטור ריינז נועד למטרות מסוג אלה. הפציינטים שלי לא וותרנים כך שאם לא היה מחזיק הסיליקון והיה הולך לטייל בתיקונים מסוג זה שעשיתי עד היום היו חוזרים כמו גדולים...רק שכניראה זה באמת מחזיק.

 

אין מושג כזה "סיליקון אטמים" סיליקון זה תחליף אטם - הוא האטם ולא שמים אותו על אטם כשיש שם אחד ,אלא אם יש הוראה וגם אז יהיה מצוין חומר שמיועד לזה.

 

אני לא מורח סיליקון על אטמי גומי כשאני עובד,אם אני עובד עם חומר אטימה אני מורח אותו ישירות על משטחים נקיים ואני עושה את זה עוד מלפני שנרשמת לפורום הזה.

כל האטמי גומי שמיחזרתי בצורה שאתה עובד לא החזיקו הרבה זמן.

אפשר גם לשים סיליקון על סיליקון יבש תנסה פעם נראה לי שאתה תאהב את הרעיון.

עריכה אחרונה על ידי tribel
פורסם
אטם מיכסה שסתומים...טפל בדחיפות לפני שמגיע לאלקטרודה. עלות אטם חליפי כ 70 שח וסיליקון שים שיכבה עדינה של ויקטור ריינז עלות טיובה של 70 מיל כ 40 שח. ההחלפה פשוטה מאוד ונוחה.

 

אסור לשים סיליקון על האטם אלא אם קיימת הנחיה כזו מייצרן הרכב.

 

לא יודע על איזה התנפחות אטם אתה מדבר. סליקון מייעל ביותר את האטימה. עם השנים ועם עבודות למיניהם שנעשות על מיכסה השסתומים הרבה פעמים בחיבור בין המיכסה לראש נוצרים עיוותים עדינים בקאנטים של המיכסה כך שלא תמיד רק אטם בלבד יספיק לאטום ולא משנה גם אם יהיה סגור במומנט הנכון...את הניסויים האלה כבר עשיתי מזה ימים ימימה והמסקנה הסופית תמיד הובילה להשתמש בשיכבה עדינה ודקה של סיליקון. האטימות מחזיקה שנים ללא שום בעיה.

 

סיליקון לא מייעל שום דבר אלא להייפך. הוספת סיליקון לאטם ראש מנוע או למכסה שסתומים עלול לגרום לנזילות בעתיד.

 

** ייעוץ טכני לא מבוסס **

אני מקווה שמישהו ימחק את ההודעות שלך אשר עלולות לגרום נזק למנוע.

 

.

האטימה גם במקרה כזה לא מחזיקה שנים ולא נעליים ... זה שזה מחזיק כשאתה הולך הביתה אחרי העבודה או חודשיים לאחר מכן לא אומר דבר.

אז בסיליקון תשתמש כשאתה אוטם את המקלחת או את הכיור בבית ואל תתפאר פה בקומבינות חאפריות.

 

נכון מאד.

 

אני מיתפאר במה שעובד ובניסיון. אם לך מטיילים חלקי סיליקון במנוע אז אל תשתמש בסיליקון. גם בסיליקון לאטמים צריך לדעת להישתמש וכאשר משתמשים בו נכון הוא יאטום כמו שצריך ולאורך שנים. סיליקון של ויקטור ריינז נועד למטרות מסוג אלה. הפציינטים שלי לא וותרנים כך שאם לא היה מחזיק הסיליקון והיה הולך לטייל בתיקונים מסוג זה שעשיתי עד היום היו חוזרים כמו גדולים...רק שכניראה זה באמת מחזיק.

הפציינטים שאתה מבצע להם עבודות בחינם או תמורת כסף או בשושו לא יתלוננו בפורום או בפייסבוק על עבודה כושלת שביצעתם ברכבם או על החפיפניקיות שלך מכיוון שרובם גם לא ממש מבינים מהי עבודה לפי הספר.

 

אני לא מורח סיליקון על אטמי גומי כשאני עובד,אם אני עובד עם חומר אטימה אני מורח אותו ישירות על משטחים נקיים ואני עושה את זה עוד מלפני שנרשמת לפורום הזה.

כל האטמי גומי שמיחזרתי בצורה שאתה עובד לא החזיקו הרבה זמן.

אפשר גם לשים סיליקון על סיליקון יבש תנסה פעם נראה לי שאתה תאהב את הרעיון.

נכון מאוד. ראה גם עמוד 3 בקובץ המצורף.

Binder1.pdf

איזה כייף לי :)

פורסם

הוספת סיליקון לאטם ראש מנוע או למכסה שסתומים עלול לגרום לנזילות בעתיד.

 

** ייעוץ טכני לא מבוסס **

 

אני מקווה שמישהו ימחק את ההודעות שלך אשר עלולות לגרום נזק למנוע.

 

נכון מאוד. ראה גם עמוד 3 בקובץ המצורף (שמדבר על אטם ראש מנוע).

אני לא מסכים עם כל מה שמאור כותב, אבל אתה ממש מסלף את דבריו.

מאור לא דיבר בשום מקום על אטם ראש, אתה שם לו מילים בפה. מהיכרות אישית רבת שנים אני יודע שהוא לעולם לא יחשוב בכלל לשים סיליקון על אטם ראש.

ההודעה שלך לא באה לתת ** יעוץ טכני מבוסס **, אלא להכפיש את מאור. בוגר מאוד, ממש מתאים לרוח הפורום..

יום טוב גם לך

פורסם
אני לא מסכים עם כל מה שמאור כותב, אבל אתה ממש מסלף את דבריו.

מאור לא דיבר בשום מקום על אטם ראש, אתה שם לו מילים בפה. מהיכרות אישית רבת שנים אני יודע שהוא לעולם לא יחשוב בכלל לשים סיליקון על אטם ראש.

ההודעה שלך לא באה לתת ** יעוץ טכני מבוסס **, אלא להכפיש את מאור. - כבר הספקנו להתקל בהכפשות מצידך בפורום הכללי על בעל מקצוע ומהר מאוד נבהלת וביקשת למחוק את ההודעה שלך וקיפלת את הזנב.

אני לא מכפיש אלא מציג עובדות יחי ההבדל הקטן.

בוגר מאוד, ממש מתאים לרוח הפורום..

זה לא משנה אם מדובר על אטם ראש מנוע או מכסה שסתומים מכיוון שבשני המקרים מבחינה טכנית מדובר על אותו רעיון.

 

אם תקרא הודעות יישנות של מאור30 אתה תגלה שהוא דוחף בכול מקום שניתן סיליקון לאטימה.

 

דוגמא 1

 

https://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?571925-%D7%98%D7%A8%D7%9E%D7%95%D7%A1%D7%98%D7%98-%D7%91%D7%A4%D7%99%D7%92%D7%95-307-%D7%A9%D7%A0%D7%AA-2002&p=4788294&viewfull=1#post4788294

 

דוגמא 2

 

https://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?590679-%D7%A9%D7%9E%D7%9F-%D7%91%D7%A4%D7%9C%D7%90%D7%92%D7%99%D7%9D-(%D7%A4%D7%95%D7%A8%D7%93-%D7%A4%D7%95%D7%A7%D7%95%D7%A1-1-6-2008-%D7%92%D7%A4-%D7%9E)&p=4984971&viewfull=1#post4984971

איזה כייף לי :)

פורסם

כבר הספקנו להתקל בהכפשות מצידך בפורום הכללי על בעל מקצוע ומהר מאוד נבהלת וביקשת למחוק את ההודעה שלך וקיפלת את הזנב.



אני לא מכפיש אלא מציג עובדות יחי ההבדל הקטן.

אני עומד מאחורי כל מילה.

זה לא אומר שיש לי זמן פנוי להתרוצץ בבתי משפט, ללא קשר אם ידי תצא על העליונה או לא.

אתה מוציא את דבריו של מאור מהקשרם לכן אתה מכפיש במלוא מובן המילה.

גם בקישורים הנוספים שהבאת אין שום מילה על אטם ראש.

ניראה שדווקא לך מגיע טיפול אישי מההנהלה.

יום טוב גם לך

פורסם

כתבתי לך קודם לכן ואתה ממשיך בדרכך ! לא משנה אם מדובר על מכסה שסתומים או תרמוסטט או ראש מנוע ! היכן שאין הנחיה מפורשת למרוח סיליקון על אטם מסויים אז לא מורחים.

איזה כייף לי :)

פורסם
כתבתי לך קודם לכן ואתה ממשיך בדרכך ! לא משנה אם מדובר על מכסה שסתומים או תרמוסטט או ראש מנוע ! היכן שאין הנחיה מפורשת למרוח סיליקון על אטם מסויים אז לא מורחים.

על זה אנחנו מסכימים.

רק שאתה הגדלת לרשום שההודעות של מאור פוגעות ישירות במנוע, מה שנכון לעניין אטם ראש, שאתה כלכך מתעקש לייחס למאור.

שאר הדברים, אטם מכסה כזה או מכסה אחר, במקרה הלא נעים יביאו להזעה. לכן הכוונה של הסילוף שלך ברורה, והטענה שהכל אותו דבר בדיוק, היא נסיון זגזוג זול.

יום טוב גם לך

פורסם

אני בהחלט לא מבין איך זלג עניין הסיליקון לאטם ראש מנוע

מעולם לא היה ולא יהיה אבל מההקצנות כבר אין מה להיתרגש. לא משנה...לענייננו , tribel ומרק בואו נסכם..אתם תפעלו בדרך המקצועית שלכם ואני אפעל בדרך המקצועית שלי. פשוט חבל שהשירשור הזה נהרס סתם כי לדיון הזה לא יהיה סוף. ומרק - סיליקון אני שם איפה שזה רק יועיל. אתה נוטה לדחוף את היצרן והספרות בכל מקום במקום ללמוד מבעלי הנסיון בשטח. סתם דיון שחוזר על עצמו.

פורסם

הניסיון שלי עוד מאז שהיית בשא"ש, שסיליקון זה תוספת מיותרת בעלת פוטנציאל לצרות.

אם זה נזילות, מגדשי טורבו שכשלו, האוזינגים שנסדקו, תרמוסטטים שנתפסו וגם מנועים "שנשפכו" כי חלקיק של סיליקון תפס את השסתום פורק של משאבת השמן.

 

הכי טוב זה אטמים מקוריים ללא שום סיליקון ואם מתבקשים לשם לפי הוראות היצרן, אז במידה ובמקום המתאים.

פורסם

אני בעל קורולה 2001

ואחרי שפעמיים ביצעתי החלפה של האטמים בגלל נזילה

 

הפעם הזאת קניתי אטם פשוט (לא מקורי) והוספתי לו ויקטור ריינז

שכבה עדינה לא השתגעתי עם הסיליקון

 

נכון לעכשיו שלושה חודשים אין זכר להזעה או נזילות

אני חושב שזה יכול רק להועיל אבל כל אחד שיעשה מה שהוא מרגיש


×
×
  • תוכן חדש...