Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3016 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

עלו לי 200 ש''ח במחירי השקה, אשמח לחוות דעת ורשמים אישיים ממכם, תודה.

 

מימן ספוג יעודי שלהם לפוליש ווקס, ולידו השמפו (למי שלא מצליח לראות).

 

29003993_1928057550552438_1629830456_n.jpg

עריכה אחרונה על ידי CRuzer669

 

 

פורסם

יצא לי להשתמש בחומר שטיפה הצהוב, בגדול אכזבה, למעט ריח טוב לא תרם בכלל לשטיפה.

עברתי לשמפו אחר שלהם ואני ממש מרוצה. בנוסף לפני שבועיים קניתי ג'ל לניקוי צמיגים וספרי ווקס(תוצרת סונקס), תוצאות ממש טובות, כרגע החומרים שבועיים על הרכב ומחזיקים יפה.

אם תרצה אבדוק בדיוק איך קוראים לכל חומר

פורסם

יצא לי להשתמש בפוליש וקס הייבריד 2 - חשבתי שזה יחסוך לי 2 חומרים בפועל כשעובדים בצורה ידנית החומר לא עובד טוב כמו שציפיתי.

יכול להיות שציפיתי ליותר מידי אבל לדעתי היכולת פוליש שלו נמוכה מאוד ולכן המוצר הזה לדעתי פחות טוב.

now: Honda Jazz 2011 1339 i-vtec 99 HP CVT

 

past: Honda Jazz 2009 1339 i-vtec 100 HP manual

opel corsa C 2001 EcoTec 75HP manual

פורסם

דווקא את השמפו היחיד שהשתמשתי בו מהם, דוחה טיפות מים בצורה טובה.

 

abl155, הסיבה שלקחתי את ה2 זה בגלל שנאמר בהשקה שה3 מיועד לצבע דהוי ומחומצן ולשריטות יותר רציניות, עד כדי כך לא טוב?

 

 

פורסם (נערך)

חברים האם יש טעם להחזיק בSONAX EASY SHINE שיש את הפוליש ווקס הייבריד +2?

היתרון שלו הוא שהוא עמיד לשימוש בשמש ישירה ומשטח חם, הייתי בטוח שזה ווקס שלהם, כנראה שהתבלבלתי.

 

180100_SONAX-Easy-Shine.jpg

עריכה אחרונה על ידי CRuzer669

 

 

פורסם (נערך)

ניסיתי את האקסטרים פוליש + ווקס 2, אכן יכולת פוליש נמוכה.

יש לי סוורילים קטנים שגורמים למשטח לא להיות חלק ב100 אחוז, האם פוליש של טורטל יכול להעלים אותם? מדובר בזה: http://www.autostore.co.il/%D7%A4%D7%95%D7%9C%D7%99%D7%A9-%D7%A2%D7%93%D7%99%D7%9F-%D7%9E%D7%A9%D7%97%D7%94-Turtle-Wax.html

 

 

 

אני מתכנן להחליף את הפוליש +ווקס 2 של סונקס, באקסטרים ווקס 1 של סונקס, האם זה מהלך נכון או שההפך?

עריכה אחרונה על ידי CRuzer669

 

 

×
×
  • תוכן חדש...