Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התחדשתי^2: MX-5 ND RF 17 // Tiguan SE 18


oryo
שימו לב! השרשור הזה בן 2003 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 117
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

עד שהוא יתעורר:

לפי האתר של VW

http://www.vw.com/models/tiguan/section/colors/

 

מנוע 2.0 טורבו 184 כ״ס

אחריות ל-6 שנים, מפגוש לפגוש, עוברת לקונה הבא. (מוגבל ל-72 אלף מייל/115 אלף ק״מ) - שזה הרבה לVW. בארץ מדובר פה ב-3 החלפות מצמדים לפחות.

זה או :

DSG7 DQ380 רטוב שאין לו בעיות

DQ500 SDG7 רטוב שאין לו בעיות

http://www.vw.com/models/tiguan/section/trims/

עריכה אחרונה על ידי kobi_g

קובי

:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שתי אוטואים של בנות.

אישתך עוד מילא, מה התירוץ שלך שלא קנית F-150?

תחאדשו :)

מכניסים לצנצנת, סוגרים, לופתים את המכסה כאילו חייך תלויים בזה, ומנערים את הצנצנת עד שהיא מודה ברצח ארלוזורוב.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שתי אוטואים של בנות.

אישתך עוד מילא, מה התירוץ שלך שלא קנית F-150?

תחאדשו :)

מסכים איתך לגמרי אבל! אם F150 שיהיה שלבי רפטור :-P

http://www.automobilemag.com/news/2018-shelby-raptors-sells-117460/

https://www.motorauthority.com/news/1112691_2018-ford-shelby-raptor-roars-with-525-horsepower

 

ואם לא אז לפחות שיהיה F150 רפטור (מסכן עם 450 כ"ס)

 

מאחל לשנה הבאה אם לא

עריכה אחרונה על ידי kobi_g

קובי

:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תתחדש.

מעניין אותי לדעת למה לא שקלת את ה-BRZ ?

מי אמר שלא שקלתי? (:

שקלתי בהחלט, אותה ואת אחותה (86).

לאחר מס' נסיעות מבחן, הרשמים שלי: הברז מתנהגת טוב יותר, הבקרות 'זורמות' יותר, המושבים עדיפים בהפרש ניכר, שימושיות עדיפה - ספסל אחורי ת"א מטען ואפילו תא כפפות כמו של אוטואים אמיתיים!!

אבל - עיצוב ואיכות פנים טעוני שיפור (וזה בעדינות), התמסורת פחות מוצלחת, הרעש (לא יכול לקרוא לזה צליל) ממנוע הבוקסר לא לטעמי ואין לה את הערך המוסף בדמות אפסון הגג בלחיצת כפתור.

 

אם הייתי מחפש רכב מסלול - הברז עדיפה, אם הספסל האחורי הכרחי (נניח: יש ילדים) המיאטה פסולה מלכתחילה.

אבל רכב שישומש גם עבור שעשועי קניונים וגם עבור טיולים, בטח ובטח טיולים ארוכים ובמיוחד כאלו בהם יש נוסעת נוספת (שלא מתחברת ליתרונות התנהגות אבל מאוד מתחברת ליתרונות "חוויה") - המיאטה עדיפה בבירור.

 

מה גם שאני מאמין שבהשקעה מינורית יחסית, המיאטה תצמצם את הפער הראשון באופן משמעותי.

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 Performance | Palisade Calligraphy | F250 Duper Duty Sportster Iron 883 | Monster 1200

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אוטו של סמולנים

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המיאטה הזאת היא המיאטה הכי יפה שהוציאו by far !

ואני עוד אחד שיותר מתחבר לעיצובים ישנים..

 

תתחדש נראת מדהים ובטוח שגם נוסעת ככה

תענוג .

- Hyundai Getz 2007 1.6 -

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תתחדש אור, המיאטה RF הזאת נראית פשוט מעולה, הרבה יותר יפה מאשר כל הגג מתאפסן (לדעתי), מזכירה עיצובי סטייל T-טופ (רק בלי הקו) ישנים וזה פשוט מטריף

עברתי לסקייטבורד

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בקיצור, עקרת לארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות, שוטטת מסוכנות לסוכנות, עשית סקר שוק מקיף ולבסוף בחרת בשתי עגלות, אחת לא פרקטית והשנייה גרמנייה מהסוג המתפרק.

 

כל אחד ומה שעושה לו את זה, אני מניח...

 

וברצינות - לדעתי האישית והבלתי מחייבת בעלי ברזים ומיאטות חיים במידה מסוימת בהכחשה. תירוצים מפה ועד להודעה חדשה, כוח זה לא הכול, מי צריך סביבת נהג סבירה וכו'... אז מדוע במכוניות ספורטיביות אחרות כן משתילים מנוע חזק בהרבה, ב-95 אחוז מהמקרים? כולם טועים?

חסרה לך בעלות על רכב כזה כדי להבין כמה אנחנו לא חיים בהכחשה.

אף פעם לא נרתעתי מללכת נגד הזרם ומהאמירה "כולם מטומטמים".

הרכבים האלה נותנים לך להתקרב למגבלות גם על הכביש הציבורי, וכל זה בעלויות של גרוש וחצי ועם חדות ונשלטות שלא תמצא ברכבים אחרים. קשה להסביר את זה למי שאין לו את הניסיון הזה.

 

Sent from my HUAWEI VNS-L22 using Tapatalk

208GTi, 206XS, BRZ- SOLD

Mx5 Nc Prht- SOLD

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא מתווכח על תחושות, חדות ונשלטות וכל השאר.

ברור שיש שתי אסכולות בסיפור הזה, אחת בעמדת מיעוט שגורסת ש"קודם כול התנהגות" והשנייה, הנפוצה יותר, שמבחינתה הקריטריון הבסיסי שמכונית ספורטיבית צריכה לעמוד בו זה כוח/תאוצה/מהירות.

מה שלא כ"כ מסתדר בסיפור זה השוק התוסס (או הדיבור הבלתי פוסק) של שיפורי מנוע למכוניות החלשות האלה, כאילו שעוד לפני נטילת המפתחות זה נושא שמנסים לפתור.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בקיצור, עקרת לארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות, שוטטת מסוכנות לסוכנות, עשית סקר שוק מקיף ולבסוף בחרת בשתי עגלות, אחת לא פרקטית והשנייה גרמנייה מהסוג המתפרק.

 

כל אחד ומה שעושה לו את זה, אני מניח...

 

וברצינות - לדעתי האישית והבלתי מחייבת בעלי ברזים ומיאטות חיים במידה מסוימת בהכחשה. תירוצים מפה ועד להודעה חדשה, כוח זה לא הכול, מי צריך סביבת נהג סבירה וכו'... אז מדוע במכוניות ספורטיביות אחרות כן משתילים מנוע חזק בהרבה, ב-95 אחוז מהמקרים? כולם טועים?

אם להתייחס ברצינות, למרות שמהנוסח לא ברור אם יש בכך טעם -

אז לא - לא רק ש״כולם״ (יצרני הרכב - אני מניח?) לא טועים, אלא שדי ברור שהם צודקים. כמות ההיצע של רכבים ספורטיביים שמתחרים ישירות במיאטה, לעומת ההיצע בסגמנטים אחרים, מציג תמונה ברורה של מה רוב הרוכשים מעדיפים.

 

אבל, מה שיפה בעולם הרכב זה שיש רכבים שונים לאנשים שונים עם העדפות שונות.

 

מזמין אותך לחשוב על הסוגיה באופן פחות דיכוטומי של ״מי צודק ומי טועה״ ויותר באופן של ״למי זה יותר מתאים ולמי זה פחות״.

 

זו גם הסיבה שכשאני מעלה רשמים על הרכב אני משתדל להתייחס הן ליתרונות והן לחסרונות, בשביל שאדם אחר שיקרא את הדברים יוכל להבין מה מדבר להעדפות הפרטניות שלו.

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 Performance | Palisade Calligraphy | F250 Duper Duty Sportster Iron 883 | Monster 1200

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה שלא כ"כ מסתדר בסיפור זה השוק התוסס (או הדיבור הבלתי פוסק) של שיפורי מנוע למכוניות החלשות האלה, כאילו שעוד לפני נטילת המפתחות זה נושא שמנסים לפתור.

 

דווקא מסתדר מצוין. גם אנשים שנוהגים במיאטה אוהבים לקבל... אהמ.. בעיטה בישבן כשהם לוחצים על.. אהמ, הגז. הם מבינים היטב שבשביל לשמר את המיאטה קלה וזולה, עשו במאזדה פשרות ולא נכנסו למלחמת ההספק (למרות ששמועות אומרות שלקראת שנת המודל הבאה הם יקפיצו את ההספק למעל 180 סוסים).

 

מי שקונה מיאטה, קונה אותה למרות הביצועים, ולא בגללם. זו מכונית שלא מחמיאה לנהג. היא גם קטנה וחלשה יחסית, היא גם אוטו של עומואים, והיא גם הורסת לו את הבלורית מעל 60 קמ"ש.

 

וסעמק אפשר לקנות אחת מודל 2016 מגרמניה עם כלום ק"מ בפחות מ-20000 יורו. אם הייתי גר במדינה עם מזג אוויר נורמלי...

 

עריכה: שכחו מזה. אפשר לקנות M240 בת שנה עם כלום ק"מ ב-36000 יורו. אם הייתי גר במדינה עם כבישים נורמליים...

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא מתווכח על תחושות, חדות ונשלטות וכל השאר.

ברור שיש שתי אסכולות בסיפור הזה, אחת בעמדת מיעוט שגורסת ש"קודם כול התנהגות" והשנייה, הנפוצה יותר, שמבחינתה הקריטריון הבסיסי שמכונית ספורטיבית צריכה לעמוד בו זה כוח/תאוצה/מהירות.

מה שלא כ"כ מסתדר בסיפור זה השוק התוסס (או הדיבור הבלתי פוסק) של שיפורי מנוע למכוניות החלשות האלה, כאילו שעוד לפני נטילת המפתחות זה נושא שמנסים לפתור.

בפשטות, אני יכול להזמין אותך לשבת בכביש מפותל, שאליו מי שבאמת נהנה מנהיגה שואף להגיע אצלי בברז שהייתה או במיאטה שישנה, וללכת לעבור לאיזו הנעה קדמית גדושת סוסים שאתה רוצה. מה שתהנה בו יותר, תקנה ;)

יש תחושות שהן מעבר למה שדפי הנתונים מספרים.

 

Sent from my HUAWEI VNS-L22 using Tapatalk

208GTi, 206XS, BRZ- SOLD

Mx5 Nc Prht- SOLD

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בלי קשר לאם הדברים של hans נכונים או לא ההשוואה שלך נכונה ליקום קטן ומוגבל שנקרא מדינת ישראל.

ביקום אחר שנקרא ארה"ב יש עוד "קצת" אופציות עם הנעה אחורית שנגישות למעמד הביניים. אפילו יותר נגישות ממה שהBRZ והמיאטה נגישות בארץ אם נשווה את כוח הקניה והמחיר.

האופציות האלה מגיעות גם עם "קצת" יותר כוח.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2003 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...