Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התחדשתי^2: MX-5 ND RF 17 // Tiguan SE 18


oryo
שימו לב! השרשור הזה בן 2031 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מתחדשת! לא כל כך הטעם שלי (הקטגוריות, לא הרכבים עצמם), אבל בכל זאת רכבים יפים.

 

רק מה הקטע של חימום מושבים בקליפורניה? מתכננים מסע לאלסקה? או לפחות לשיקגו?

עריכה אחרונה על ידי pooh-bear

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 117
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אתם לא מדברים על אותו מנוע.

אני סקרן לגבי תיבת ההילוכים, האם זה באמת מה שיש בטיגואן? 8 הילוכים פלנטרי? חשבתי שפולקסווגן עברו ל-dsg, מאיפה צצה הגרסה הזו?

בארה"ב רוב הואגיות מוצעות עם תיבה פלנטרית ומיעוט מוצע גם עם DSG.

גם בארץ ניתן למצוא ואגיות עם תיבה אוטומטית- חלק מהליין של אאודי והפולקסווגן אמארוק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רק מה הקטע של חימום מושבים בקליפורניה? מתכננים מסע לאלסקה? או לפחות לשיקגו?

אשתי לא בררנית (אובייסלי...) - אבל אחד הפיצ׳רים שממש משמחים אותה זה מושבים מחוממים. לכן ברכב צריך מושבים מחוממים.

 

אציין שבמיאטה, או בכל רכב מאותגר גגית, אני סבור כי מושבים מחוממים זה לא פינוק אלא בגדר חובה. כשאתה נוסע בערב קריר עם גג פתוח למושבים המחוממים יש חשיבות רצינית.

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Monster 1200

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אתה מחליף קוילאוברים, אל תתפשר ולך על אוהולינס. גם אם זה טיפה יקר יותר מהתחרות, הם פשוט בלבל אחר.

 

לפי מה שהבנתי יש גם שיפורים לתוכנה של הניהול מנוע שאוטומטית מוסיפים עוד לא מעט סוסים ובכלל אתה בארה"ב ויש לך Flying Miata ו-Brian Goodwin Racing שיכולים לעשות לך דברים מטורפים לרכב.

בנוגע לקוילאוברים - אוהלינס עולים בערך פי 2.5 (או: 1500$~ יותר), ועולה השאלה האם *אני* אקבל פי 2.5 תמורה?

אין לי נסיון עם קוילאוברים כך שאני לא יודע לענות מגוף ראשון, אבל מההתרשמות שלי עד כה - אני בספק... לא חושב שהגעתי לנק׳ בה אדע לנצל (ואולי להבחין) בהבדלים.

 

בנוגע למנוע - בדיוק הסופ״ש מישהו פרסם קיט טורבו למכירה באזור המפרץ, מודה שדגדגו לי האצבעות לרגע ואז נזכרתי: בחרתי במודע ברכב שיגן על הרשיון והחיים שלי ברמה זו או אחרת, נכון להיום אני משתדל לומר לילד האינהרנטי שרוצה עוד ועוד פרפורמנס - תרגע, יש לך די והותר XD

 

בהמחשה: ביצועים זה כמו בייקון.

אני אוהב בייקון.

אני תמיד רוצה להוסיף בייקון, תמיד. זה טעים וזה קריספי וזה הולך טוב על המבורגר על פיצה רבאק תן לי דגני בוקר אני עדיין ארצה לשים עליהם בייקון...

 

אבל - המבוגר האחראי שבי יודע שבייקון גם עושה צרות... ערכים תזונתיים מחורבנים, משמין, לא באמת משביע ובינינו? לא באמת נחוץ. ההמבורגר טעים גם בלעדיו, ובטווח הארוך צריכה מוגברת של אותו בייקון אמנם תיתן לי הרבה סיפוקים קטנים אבל הנזק המצטבר כנראה יעלה עליהם.

לכן אני משתדל להמנע.

 

סאמק בא לי בייקון עכשיו

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Monster 1200

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

א. יופי, עוד אחד נפל. תיזהר, תהום המיאטה עמוקה. אני ביליתי שם 4.5 שנים והסיבה היחידה שאני עדיין לא שם היא כי עכשיו מינוס 8 מעלות בחוץ. בעוד חודש מינוס 8 מעלות בחוץ, ולפני חודשיים מינוס 8 מעלות בחוץ.

ב. זה מינוס 8 בצלזיוס. יענו בערך 18 פרנהייט, למקרה שכבר הספקת לשכוח מה זה צלזיוס. Burn.

ג. ה-Burn לעיל זה בגלל שכבר התחלת לדבר ב-MPG. איכסה עליך.

ד. אין לי משהו חכם לומר על הטיגואן.

ה. בקריאה חוזרת, גם לא היה לי משהו חכם להגיד על המיאטה. אז רק - תתחדש!

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תתחדש, מפתיעה הבחירה בטיגואן.

 

אתם לא מדברים על אותו מנוע.

אני סקרן לגבי תיבת ההילוכים, האם זה באמת מה שיש בטיגואן? 8 הילוכים פלנטרי? חשבתי שפולקסווגן עברו ל-dsg, מאיפה צצה הגרסה הזו?

 

אני חושב שבגלל שבארה"ב הלקוחות לא אוהבים שיורקים עליהם ומספרים להם שזה גשם ובתי המשפט יותר נושכים ספקים שמנסים להתחמק מאחריות, הם יותר חוששים לתת ה-DSG (הנה הנה כל הבעיות נפתרו. שיט. זה לא תקלה. זה בלאי. עכשיו באמת תיקנו. שיט, שוב?).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתם לא מדברים על אותו מנוע.

אני סקרן לגבי תיבת ההילוכים, האם זה באמת מה שיש בטיגואן? 8 הילוכים פלנטרי? חשבתי שפולקסווגן עברו ל-dsg, מאיפה צצה הגרסה הזו?

בהתחשב בזה שהטיגואן החדשה בארצות הברית לא נמכרת עם מנוע 1.8 עוד כנראה שאנחנו מדברים על אותו מנוע

ובאודי rs4\5 מגיעות עם גיר פלנטרי 8 הילוכים גם באירופה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בהתחשב בזה שהטיגואן החדשה בארצות הברית לא נמכרת עם מנוע 1.8 עוד כנראה שאנחנו מדברים על אותו מנוע

אור, תוכל ליישב את הדילמה, איזה מנוע יש ברכב? 1.8 או 2.0?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עד שהוא יתעורר:

לפי האתר של VW

http://www.vw.com/models/tiguan/section/colors/

 

מנוע 2.0 טורבו 184 כ״ס

אחריות ל-6 שנים, מפגוש לפגוש, עוברת לקונה הבא. (מוגבל ל-72 אלף מייל/115 אלף ק״מ) - שזה הרבה לVW. בארץ מדובר פה ב-3 החלפות מצמדים לפחות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בקיצור, עקרת לארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות, שוטטת מסוכנות לסוכנות, עשית סקר שוק מקיף ולבסוף בחרת בשתי עגלות, אחת לא פרקטית והשנייה גרמנייה מהסוג המתפרק.

 

כל אחד ומה שעושה לו את זה, אני מניח...

 

וברצינות - לדעתי האישית והבלתי מחייבת בעלי ברזים ומיאטות חיים במידה מסוימת בהכחשה. תירוצים מפה ועד להודעה חדשה, כוח זה לא הכול, מי צריך סביבת נהג סבירה וכו'... אז מדוע במכוניות ספורטיביות אחרות כן משתילים מנוע חזק בהרבה, ב-95 אחוז מהמקרים? כולם טועים?

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כי זה חלק ממירוץ חימוש דבילי בין יצרנים.

נתון כ"ס הוא אבסולוטי וקליט. קל להשתמש בו במודעות פרסום.

התנהגות, זנב שמח, המון fun כבר ממהירות נמוכה אלו פרמטרים שהרבה יותר קשה לזקק לתוך ברושור.

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

You can always count on Americans to do the right thing - after they've tried everything else.

W. Churchill

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בקיצור, עקרת לארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות, שוטטת מסוכנות לסוכנות, עשית סקר שוק מקיף ולבסוף בחרת בשתי עגלות, אחת לא פרקטית והשנייה גרמנייה מהסוג המתפרק.

 

כל אחד ומה שעושה לו את זה, אני מניח...

 

וברצינות - לדעתי האישית והבלתי מחייבת בעלי ברזים ומיאטות חיים במידה מסוימת בהכחשה. תירוצים מפה ועד להודעה חדשה, כוח זה לא הכול, מי צריך סביבת נהג סבירה וכו'... אז מדוע במכוניות ספורטיביות אחרות כן משתילים מנוע חזק בהרבה, ב-95 אחוז מהמקרים? כולם טועים?

 

אין נכון ולא נכון. הכל שאלה של מה אתה מחפש. לצורך העניין יש רכבים עם 100 כ"ס ופחות מכך שמבחינת FUN לא רואות מפלצות חזקות פי כמה. תזכור גם שב95% מהזמן אתה תנהג במהירויות של בין 0-100, במהירויות האלה 500 כ"ס זה מגניב אבל לא כל כך חשוב.

בכל מקרה אתה יכול לראות מה קרה וקורה למחיר של מכונות נהיגה ישנות... אם הכל היה כ"ס למה שמישהו יקנה פורשה בת 40 במחיר גבוה יותר מאחת חדשה וחזקה פי כמה?

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בנוגע לקוילאוברים - אוהלינס עולים בערך פי 2.5 (או: 1500$~ יותר), ועולה השאלה האם *אני* אקבל פי 2.5 תמורה?

אין לי נסיון עם קוילאוברים כך שאני לא יודע לענות מגוף ראשון, אבל מההתרשמות שלי עד כה - אני בספק... לא חושב שהגעתי לנק׳ בה אדע לנצל (ואולי להבחין) בהבדלים.

 

בנוגע למנוע - בדיוק הסופ״ש מישהו פרסם קיט טורבו למכירה באזור המפרץ, מודה שדגדגו לי האצבעות לרגע ואז נזכרתי: בחרתי במודע ברכב שיגן על הרשיון והחיים שלי ברמה זו או אחרת, נכון להיום אני משתדל לומר לילד האינהרנטי שרוצה עוד ועוד פרפורמנס - תרגע, יש לך די והותר XD

 

א. בקוילאוברים לא צריך להיות נהג פורמולה כדי להרגיש בהבדלים, אבל גם סט זול יותר יכול לעשות פלאים. מהמבחנים שעשיתי על ה-ND היא צריכה קוילאוברים חדשים ודחוף. אם אתה מתכנן לצאת מדי פעם לקניונים (של הטבע, לא של הקניות), זה ישנה את החוויה שלך לגמרי.

 

ב. קיט טורבו זה לא רק עניין של רשיון. יש לזה המון השלכות שליליות, בין השאר פגיעה אנושה באמינות ובצריכת הדלק. אם אתה חושב על השיפור הזה, שזה יהיה השיפור האחרון שתעשה. יש שיפורי מנוע שאתה יכול לעשות ולהישאר בתחום האטמוספרי ולהגיע לעד 190 כ"ס.

 

הנה קצת מידע של BBR על הקיטים שלהם:

http://www.bbrgti.com/uncategorized/driven-bbr-mazda-mx-5-nd-2-0-super-190

 

אני אישית הייתי הולך על הקיט של ה-175 כ"ס בעלות של 600 דולר בערך.

מאזדה מיאטה 2008 משופרת לנפש

פורד פיאסטה 2016 למבצעים מיוחדים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2031 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...