Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7780 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
הסיומת יפה במיוחד..

 

גם קטע זה אי אפשר לבצע את זה עם רכב..

כנראה שלא ראית אף פעם תאונה כשברכב הנוסעים לא היו חגורים.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

מי שלא ראה את סדרת סרטי טקסי (שיים און יו) יודע מה קורה בסרט מייד אחרי הקטע עם האופנוע...

פורסם

לא ראיתי עדיין את הסירטון, אבל אם זה מטקסי, אז זה מהראשון מתוך השלושה.

ממליץ בחום לראות השלושה...

הייתה וולקן, היום יש קליאו ספורט MK1

פורסם
כנראה שלא ראית אף פעם תאונה כשברכב הנוסעים לא היו חגורים.
אבל מרכב לא קופצים צפיצה מבוקרת כזאת לרגליים, ויש לי חבר שעושה את הקפיצה הזאת. אבל רק מעל גדר וכדומה, אין לו רשיון לאופנוע עדיין.

ובגלל הקטעים שלו, לקחתי אותו איתי פעם להופעת להטוטים שלי, וזה היה גדול.

פורסם

חבר'ה אתם לא מעודכנים...

 

טקסי 1 2 ו-3 כבר ישן לכו על הדבר הבא! טקסי ניו יורק. הסרט עצמו לא ממש רמה אבל יש שם 4 כוסיות חבל על הזמן שנוהגות ב B.M.W 745 אדומה עם מגנזיום לא מהעולם הזה שווה לראות את הסרט רק בשביל הת'קטע הזה שווה זהב.. אהה ויש שם עוד כמה קטעים חמודים אבל אני לא בא להרוב לכם חבל. באמת מומלץ מכל הלב.

עדיין כאן ועדיין שולט

פורסם
חבר'ה אתם לא מעודכנים...

 

טקסי 1 2 ו-3 כבר ישן לכו על הדבר הבא! טקסי ניו יורק. הסרט עצמו לא ממש רמה אבל יש שם 4 כוסיות חבל על הזמן שנוהגות ב B.M.W 745 אדומה עם מגנזיום לא מהעולם הזה שווה לראות את הסרט רק בשביל הת'קטע הזה שווה זהב.. אהה ויש שם עוד כמה קטעים חמודים אבל אני לא בא להרוב לכם חבל. באמת מומלץ מכל הלב.

טקסי ניו יורק העתק גרועה של הטקסי המקורי הצרפתי.

סרט טוב אף פעם לא מתישן.

פיאג'ו טייפון ז"ל

פורסם
מי שלא ראה את סדרת סרטי טקסי (שיים און יו) יודע מה קורה בסרט מייד אחרי הקטע עם האופנוע...

איך בנאדם שלא ראה את סדרת סרטי טקסי (שיים און יו), ידע מה קורה בסרט אחרי הקטע עם האופנוע? :roll:

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

וה BMW בטקסי ניו יורק היא

760LI..

בכל מקרה.. שווה את הקטע שהן מתפשטות, במיוחד ההיא עם החוטיני,

יאם

פורסם
וה BMW בטקסי ניו יורק היא

760LI..

בכל מקרה.. שווה את הקטע שהן מתפשטות, במיוחד ההיא עם החוטיני,

יאם

גם בטקסי חברה של הנהג (דניאל) מתפשטת באיזה קטע....

 

והקטע הוא אכן מ"טקסי 1", פה דניאל מודד אז זמן ההקפה לפני המעבר מ2 גלגלים ל4 גלגלים (דרך אגב הוא שובר את השיא)...

 

מומלץ לראות את שלושת הסרטים בסדרה...

×
×
  • תוכן חדש...