Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2353 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

 

יש לי מאזדה 3 שנת 2009 עם אזעקה מסוג קוברה,שצריך להקיש קוד כדי לפתוח את הרכב ולהניע את האוטו.

היא תמיד עשתה בעיות אבל לאחרונה כנראה שאחד מהכפתורים בשלט השתחררו המגעים,והאוטו בקושי נפתח אולי אחרי 5 6 נסיונות שמלווים בהמתנה של מספר דקות כל פעם.

יש איזה חשמלאי מומלץ באזור הקריות שיכול להסיר את הקודן הזה ולהחליף בחדש במחיר משתלם?

תודה!

פורסם
כל חשמאלי יכול לנתק את הקודן המיותר הזה בסביבות ה150 שקל.

תתקין שלטי נוחות בלי קודן.

מה זה שלטי נוחות וכמה זה עולה?

פורסם

הרכב מגיע עם שלטי נוחות שכחלק ממערכת הקוברה. ניתן לנתק את הקודנית, או יותר נכון - "לגשר" אותו אצל תחנת שירות קוברה בעלות נמוכה מאוד, ואין צורך ברכישת שלטי נוחות חדשים. אגב טיפ - תבדוק עם החברת ביטוח שלך שאין דרישת מיגון, משום שניתוק קודנית משמעה ביטול חלק ממערכת המיגון של הרכב.

פורסם

דרישת מיגון ? למאזדה 3 שנת 2009? אני בספק אם יש לה מקיף בכלל. :roll:

 

לפותח: צלם את הקודנית, אם זה הסטנדרט אז עקיפת הקודן זה בחיווט לרגלי הנוסע מצד ימין, אתה יכול לבטל בעצמך , תלוי כמה אתה "מבין" בנושא.

עכשיו: מאזדה 6 2009 2.0L

היה:אאודי 80 אוטומטי 95, נפח 2 ליטר הזרקה מנוע ABT | העולם מתחלק ל- 10 סוגי אנשים: אלה שמבינים בינארי, ואלה שלא... :arrow:

פורסם
הרכב מגיע עם שלטי נוחות שכחלק ממערכת הקוברה. ניתן לנתק את הקודנית, או יותר נכון - "לגשר" אותו אצל תחנת שירות קוברה בעלות נמוכה מאוד, ואין צורך ברכישת שלטי נוחות חדשים.

השירות הזה עולה 100 שקלים אצל קוברה.

נשמע כמו הפיתרון הכי טוב

  • שנה מאוחר יותר...
פורסם
דרישת מיגון ? למאזדה 3 שנת 2009? אני בספק אם יש לה מקיף בכלל. :roll:

 

לפותח: צלם את הקודנית, אם זה הסטנדרט אז עקיפת הקודן זה בחיווט לרגלי הנוסע מצד ימין, אתה יכול לבטל בעצמך , תלוי כמה אתה "מבין" בנושא.

איך אני עושה את זה אתה יכול לכוון אותי

הקודן עושה לי בעיות

תודה

פורסם

אני בעל מאזדה 3 2010 והיה לי עד לאחרונה גם אזעקת קוברה עם קודנית שעשתה לי בעיות.

אני העפתי כל האזעקה קומפלט!

אם זה אותו דבר כמו שלי אז יש לך כספת במחשב הרכב.

תפתח מכסה מנוע ותראה אם אתה רואה ליד הפתח של נוזל הבלמים קופסת מתכת שחורה.

אם כן אז צריך לחתוך אותה עם דיסק אותה כדי לבטל את הקודנית/אזעקה.

אני עשיתי הכל ב-500 אצל מישהו בתל אביב כולל שלטי נוחות.

תאמין לי עולם אחר! הרבה יותר טוב ונוח! ממליץ בחום להיפטר מהאזעקה!

דרך אגב לי לא היתה דרישת מיגון מהביטוח רק תבדוק מול החברה שלך

פורסם

אני לא הסרתי את שלי כי היא לא עושה בעיות.

אני מניח שכל רכב והחיווט שלו.

ב-3 ראיתי אצל חבר שהחיווט עור לרגלי הנוסע.

באחרים, אין לי ממש מושג.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

עכשיו: מאזדה 6 2009 2.0L

היה:אאודי 80 אוטומטי 95, נפח 2 ליטר הזרקה מנוע ABT | העולם מתחלק ל- 10 סוגי אנשים: אלה שמבינים בינארי, ואלה שלא... :arrow:

פורסם
אני לא הסרתי את שלי כי היא לא עושה בעיות.

אני מניח שכל רכב והחיווט שלו.

ב-3 ראיתי אצל חבר שהחיווט עור לרגלי הנוסע.

באחרים, אין לי ממש מושג.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

הייתי בטוח שביצעת את זה יש לי גם מאזדה 3 והייתי רוצה לקבל קצת מידע לפני שאני מתחיל לפרק .

הבנתי שיש כמה גישורים שצריך לעשות ואז לא צריך את הקוד . רק האמצעי פתיחה סגירה

×
×
  • תוכן חדש...