Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3150 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

בימים האחרונים אני מסתכל קצת על אתרי היבואנים ועל הלוחות ברכבים שבקטגוריית סופר מיני ומשפחתיות (משהו באזור הלאון, אוקטביה, אסטרה וכד׳) ונראה שכל הרכבים הידניים בהיצע, הם או רכבים לנישה מסויימת (לאון FR עם מנוע ראבק) או רכבים ערומים לחלוטין בגרסאות הגימור הנמוכות ביותר שהיבואן הצליח לקבל מהיצרן.

 

יש דבר כזה רכב ידני בשנתונים האלו 2016 עד היום בערך) שהוא גם מאובזר ברמה טובה, עם מנוע מספק (נטייה לTSI 1.4 או דברים דומים בכוח) וגם ידני? או שהפריבלגיה להתעסקות בהילוכים שמורה רק למבקשי אבזור נמוך או רמות גימור ספורטיביות? (גם FR יכל להגיע בחשבון אם לא היה בגרסאת 3 דלתות בלבד, אבל אז ככה או ככה מדובר בעסקה לא סטנדרטית ודי יקרה)

אז: פיאט פונטו 1999 1.2 כ"ס (אוטו זה מטוס)

אז פחות ישן: רנו מגאן 1.6 16V (מכירים אותי במוסך)

אז הרבה יותר קרוב להיום: אופל אסטרה 1.4 טורבו ENJOY PLUS (מה זה סחירות?)

היום: בעיקר רכבת תחתית אבל גם קצת טראם.

פורסם (נערך)

פיאט טיפו מגיע עם 1.4 טורבו ו5 דלתות ובקרת שיוט אדפטיבית ובלימה אוטונומית.

יש גם את האיביזה 1.5 EVO אבל המחיר ביחס לסופרמיני גבוה מדיי מבחינת תמורה, אולי אם אפשר להוציא במחיר השקה.

עריכה אחרונה על ידי yoav911gt2
פורסם

פיאט טיפו האצ'בק. רק חדש מהיבואן, לצערי. מנוע 1.4 מוגדש עם 120 כ"ס ואבזור לא רע, כולל בקרת שיוט אדפטיבית.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

פורסם

זה רכב שנוחל הצלחה היום? כמובן לא ניתן לנבא את העתיד אבל אפשר לצפות לסחירות של כזה דבר?

 

דווקא את הטיפו ראיתי, על הנייר היא לא הלהיבה אותי. אני קצת מחפש את ההרגשה שהאסטרה נתנה (איכות הרכבה וחומרים). עם פיאט יצא לי להתנסות, בדר״כ מדובר בחברה טובה שלא נוהגת לתת פייט בפרמטרים הנ״ל.

אשמח להתבדות (:

אז: פיאט פונטו 1999 1.2 כ"ס (אוטו זה מטוס)

אז פחות ישן: רנו מגאן 1.6 16V (מכירים אותי במוסך)

אז הרבה יותר קרוב להיום: אופל אסטרה 1.4 טורבו ENJOY PLUS (מה זה סחירות?)

היום: בעיקר רכבת תחתית אבל גם קצת טראם.

פורסם (נערך)

הצלחה מסחרית? ממש לא. זה רכב שהשוק שלו, לדעתי, יתנהל כמו הבראבו: מעט מאוד אקזמפלרים למכירה, מעט מאוד תחרות מסביב, וגם מעט קונים. אבל לא נראה לי שיהיה בלתי אפשרי למכור, כמו הבראבו היום, בטח אקזמפלר שמור ויפה. רכב עם בעיות, אפילו אם הוא מבוקש, יהיה קשה למכור.

 

לדעתי מערכות הבטיחות שלו יהיו יתרון כשתרצה למכור, בטח בהשוואה לבראבו שרובן בגרסת דינמיק (עולב + בקרת אקלים).

 

אם אתה מחפש רכב עם שוק, קנה קורולה. זה תמיד הכי בטוח.

עריכה אחרונה על ידי pooh-bear

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

פורסם

יש גם את הג'ולייטה, עם אותו מנוע כמו הבראבו או בגרסת ה-170 שלו. חדשה קצת יקרה, אבל על 2016 כבר מבקשים כמו בראבו חדשה.

 

בתאוריה יש גם איזה וולוו V40 ידנית או שתיים בארץ. בהצלחה למצוא אותן.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

פורסם
הצלחה מסחרית? ממש לא. זה רכב שהשוק שלו, לדעתי, יתנהל כמו הבראבו: מעט מאוד אקזמפלרים למכירה, מעט מאוד תחרות מסביב, וגם מעט קונים. אבל לא נראה לי שיהיה בלתי אפשרי למכור, כמו הבראבו היום, בטח אקזמפלר שמור ויפה. רכב עם בעיות, אפילו אם הוא מבוקש, יהיה קשה למכור.

 

לדעתי מערכות הבטיחות שלו יהיו יתרון כשתרצה למכור, בטח בהשוואה לבראבו שרובן בגרסת דינמיק (עולב + בקרת אקלים).

 

אם אתה מחפש רכב עם שוק, קנה קורולה. זה תמיד הכי בטוח.

 

עפ״י הזכור לי מהביקורות בפורום הבראבו היא רכב מאוד מוצלח וככזה הצליחה להמכר מהר מאוד בשוק היד השניה.

אם הטיפו עושה את אותו הדבר, הרי שזו עסקה מאוד משתלמת

אז: פיאט פונטו 1999 1.2 כ"ס (אוטו זה מטוס)

אז פחות ישן: רנו מגאן 1.6 16V (מכירים אותי במוסך)

אז הרבה יותר קרוב להיום: אופל אסטרה 1.4 טורבו ENJOY PLUS (מה זה סחירות?)

היום: בעיקר רכבת תחתית אבל גם קצת טראם.

פורסם

אם סופרמיני על הפרק אתה יכול לבחון את האיביזה evo, כמו שציינו, מגיעה עם מנוע 1.5 ידנית ושלל רב של אבזור. אבל לעומת זאת מחיר גבוה בהחלט לסופרמיני.

אגב, אם זה הכיוון אולי שווה להמתין עוד חודשיים-שלושה ולראות אם תובא גם הפולו החדשה עם ה1.5 בשילוב גיר ידני.. על הסף נראית מכונית כמעט מושלמת..

פורסם

כמו שאמרתי הכיוון הוא קצת יותר לדברים סולידיים ופשוטים ופחות לאזור הספורטיבי. מנועים עם 120-140 כ״ס ואבזור שיש היום בכל רמת גימור אמצעית (לא רמות גימור ליסינג ולא FR) יתקבלו בברכה.

חוץ מהטיפו נראה שמדובר בבחירה בין רמת הגימור הגבוהה ביותר שהיבואן יכול להציע לבין רכב שאם היה אפשר, גם את ההגה היבואן היה לוקח ממנו

אז: פיאט פונטו 1999 1.2 כ"ס (אוטו זה מטוס)

אז פחות ישן: רנו מגאן 1.6 16V (מכירים אותי במוסך)

אז הרבה יותר קרוב להיום: אופל אסטרה 1.4 טורבו ENJOY PLUS (מה זה סחירות?)

היום: בעיקר רכבת תחתית אבל גם קצת טראם.

פורסם

אתה צודק. זה אכן מאוד מאכזב. ניסיתי פעם לשאול בלובינסקי אם יש סיכוי לקבל 308 ידנית שהיא לא gti, התשובה היתה לא מוחלט.

 

אם אנחנו כבר בלובינסקי, הקקטוס הגיע ידני ועם מנוע סביר. אם אתה יכול לחיות עם המוזרויות שלו זו אופציה לא רעה בכלל, וזולה משמעותית מהטיפו (אבל בלי בטיחות אקטיבית בכלל). יכול להיות שהקקטוס המחודש יכניס כמה מערכות כאלו, אבל לך תדע אם בכלל יביאו אותו בידני, עכשיו כשיש גם אופציה אוטומטית.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

פורסם

שלום לכולם.

בימים האחרונים אני מסתכל קצת על אתרי היבואנים ועל הלוחות ברכבים שבקטגוריית סופר מיני ומשפחתיות (משהו באזור הלאון, אוקטביה, אסטרה וכד׳) ונראה שכל הרכבים הידניים בהיצע, הם או רכבים לנישה מסויימת (לאון FR עם מנוע ראבק) או רכבים ערומים לחלוטין בגרסאות הגימור הנמוכות ביותר שהיבואן הצליח לקבל מהיצרן.

 

יש דבר כזה רכב ידני בשנתונים האלו 2016 עד היום בערך) שהוא גם מאובזר ברמה טובה, עם מנוע מספק (נטייה לTSI 1.4 או דברים דומים בכוח) וגם ידני? או שהפריבלגיה להתעסקות בהילוכים שמורה רק למבקשי אבזור נמוך או רמות גימור ספורטיביות? (גם FR יכל להגיע בחשבון אם לא היה בגרסאת 3 דלתות בלבד, אבל אז ככה או ככה מדובר בעסקה לא סטנדרטית ודי יקרה)

מבדיקה שלי, הסופר מיני היחיד שמגיעה מאובזר ועם מנוע שאיננו נחות מהאוטומטיות ה-"רגילות" היא הפולו בגרסת Comfortline, אצל צ'מפיון כל האחרות מגיעות רק ברמת האבזור הבסיסית :mm_nah:. מעניין מה יהיה עם הפולו החדשה.

קראתי כמה מבחני דרכים בריטיים ושם קיימת גרסה ידנית מאובזרת (כולל בטיחות דינמית מתקדמת) לרוב הסופר מיני, מה לא בסדר אתם ???

פורסם

באירופה בכלל קיימים כל הדגמים של הרכבים המוכרים עם תיבה ידנית ואבזור נדיב.

לצערי זו לא השוואה נכונה ):

אז: פיאט פונטו 1999 1.2 כ"ס (אוטו זה מטוס)

אז פחות ישן: רנו מגאן 1.6 16V (מכירים אותי במוסך)

אז הרבה יותר קרוב להיום: אופל אסטרה 1.4 טורבו ENJOY PLUS (מה זה סחירות?)

היום: בעיקר רכבת תחתית אבל גם קצת טראם.

פורסם
ישנה גם הונדה סיוויק ידנית בשנתונים הנ"ל.

בהשוואה ליונדאי i20 ידנית ערומה זה אולי אבזור נורמלי, אבל בהשוואה לסיוויק האוטמטיות שמוצעות ובטח ובטח בהשוואה למחיר של הרכב הזה, הוא די ערום. לא נראה לי כעסקה משתלמת

אז: פיאט פונטו 1999 1.2 כ"ס (אוטו זה מטוס)

אז פחות ישן: רנו מגאן 1.6 16V (מכירים אותי במוסך)

אז הרבה יותר קרוב להיום: אופל אסטרה 1.4 טורבו ENJOY PLUS (מה זה סחירות?)

היום: בעיקר רכבת תחתית אבל גם קצת טראם.

×
×
  • תוכן חדש...