Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3150 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם נדבר על משומשות אז Audi A1 בגרסה המאובזרת יכולה להיות אופציה.

ג'ולייטה 170, מיני קופר (לא ONE) ידנית, אם בכלל אפשר למצוא דבר כזה.

(סקירה לאחר קניה) Alfa Romeo Giulietta 170 2014 Manual

Honda Civic 2006 Manual - Sold

פורסם

פולו ידנית מאובזרת בצורה סבירה ביותר (היתה לי).

וכמו שאמרו - גם הג׳וליטה (מה שיש עכשיו...). אם כי בג׳וליטה חסרים כמה פינוקים קטנים שהיו בפולו (כמו התאמת רמת התאורה של לוח השעונים והרדיו לתאורה בסביבה - מאוד מועיל)

 

יהבי.

פורסם

ראיתי ב icar שיש קורולה ידנית.

 

לא יודע כמה נמכרו הובאו. מעולם לא ראיתי אחת במציאות. ואני לא יודע באיזו רמת גימור הידנית.

 

סיוויק ידנית קיימת (גם אצלי בחניה). ברמת האבזור הבסיסית.

פורסם

בסופר מיני, עד כמה שאני יודע הקליאו 0.9T והפג'ו 208 1.2 זמינות ברמות גימור גבוהות יחסית (בפג'ו רמת הביניים, אבל היא מאובזרת למדי בעיניי). הפג'ו זמינה גם בדגם דיזל.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם (נערך)

הקליאו 0.9 מאובזרת מאוד - אין 0.9 לא ידני, כל רנו שכתוב לה TCe מאחורה, היא בהכרח 0.9 ידנית.

 

פיאט טיפו לא הייתי לוקח -לפני שבועיים נסעתי על אחת באירופה למשך עשרה ימים,

והגעתי למסקנה שהמנוע שהיה מעולה אבל לא אהבתי את התיבה הידנית ברכב הזה,

היא לא מדוייקת (לפעמים שתבוא לתת גז אחרי שילוב תבין שאתה בהילוך הלא נכון) והילוכים ראשון שני מאוד מאוד קצרים.

לי הקלאצ' גם היה קשה, אבל יכול להיות שזה הרכב הספציפי הזה.

מה שכן יש בה הילוך שישי, שזה מעולה (לא ידוע כמה תשתמש בו בארץ, אבל בחול זה היה מאוד נחמד).

 

חסרון משמעותי הוא ירידת הערך.

אם ב0ק"מ מוכרים היום טיפו 2017 אוטומטיות ב79, לקנות חדשה ידנית מהסוכנות זה כנראה התאבדות כלכלית.

עריכה אחרונה על ידי stum
פורסם

ערכתי נסיעה על הטיפו ההאצבק החדשה (ספורטיבו) וממש הופתעתי לטובה מהמרווח, הגימור והאבזור.

אופציה ששווה לבחון ומבחינת VFM לא רואה לה מתחרה של ממש.

פורסם

חסרון משמעותי הוא ירידת הערך.

אם ב0ק"מ מוכרים היום טיפו 2017 אוטומטיות ב79, לקנות חדשה ידנית מהסוכנות זה כנראה התאבדות כלכלית.

 

זה קצת יותר מורכב.

 

פרט לשם, מדובר בשני רכבים שונים לגמרי, עם מנוע, גיר, תצורה ואבזור שונים לחלוטין. לדעתי מי שמחפש אחת לא יעלה על דעתו בכלל את השניה (לשני הכיוונים).

 

קהל היעד של הטיפו סדאן אוט' הוא, לרוב, חברות השכרה וליסינג. קהל היעד של הטיפו האצ'בק ידנית הוא אנשים שאוהבים לנהוג על ידני, ועדיין צריכים לקחת איתם נוסעים יותר מפעם ב-.

 

מכיון שהידנית נדירה מאוד, יכול להיות שיהיה לה ביקוש גדול מההיצע.

 

זה לא אומר שהיא תהנה משמירת ערך של לנדקרוזר, אבל אם יסתובבו 20-30 כאלו בארץ לא בטוח שירידת הערך שלהן תהיה גבוהה מזו של הסדאן אוט', שימכרו במחירים מגוחכים + "אחריות" אחרי השכרה / ליסינג.

 

מי שירידת ערך היא קריטריון ממש מהותי עבורו, שלא יקנה חדש באופן כללי, ובטח לא פיאט באופן ספציפי.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

פורסם

יצא לי לנהוג לא מעט על הקליאו החדשה בגרסא באוטומטית, התנוחה והנדסת האנוש לא משהו, אני לא רואה את עצמי מסתובב ברכב כזה.

חשבתי באופן אישי על משהו באזור ה120 כ״ס, אז גם מהבחינה הזאת היא נופלת.

הנוגע לקורולה, באופן עקרוני זו אופציה טובה, יחד עם זאת מדובר ברכב גדול ויש לי חיבה להאצ׳בקיח, כך שאנסה את המתחרית ככל הנראה.

יחד עם זאת בסופו של דבר יכול להיות שאקבל ליסינג מהעבודה עם בחירה ברכב, ואז יש יותר אופציות. אני עוד עלול למצוא את עצמי עם אוטומט p: )(יש לאון 1400 מאובזרת ששמתי עליה עין, כרגע היא עונה על כל הקריטריונים חות מתיבת ההילוכים)

אז: פיאט פונטו 1999 1.2 כ"ס (אוטו זה מטוס)

אז פחות ישן: רנו מגאן 1.6 16V (מכירים אותי במוסך)

אז הרבה יותר קרוב להיום: אופל אסטרה 1.4 טורבו ENJOY PLUS (מה זה סחירות?)

היום: בעיקר רכבת תחתית אבל גם קצת טראם.

×
×
  • תוכן חדש...