Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3223 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

מעונין לבדוק אפשרות וכדאיות לשדרג את מערכת השמע ברכב- לנסר 2010

כיום יש לי

מגבר HDP5

קומפוננט infinity 60.11CS

דלתות אחוריות רמקולים של focal.

וסאב פשוט של HERTZ.

מה דעתכם? ואיך אפשר לשפר ? בעיקר חסרה לי איכות ודיוק בסאונד וקצת עוצמה.

לפי סדר חשיבות:

1. דיוק

2. איכות

3. עוצמה

פורסם

איזו יחידת ראש מותקנת?

 

האם בוצע בידוד אקוסטי בדלתות? תא מטען? הרכב הזה ממש לא מבודד כמו שצריך - לא נגד רעשי כביש, לא נגד רעשי רוח ולא נגד רעשי מנוע.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

יש לך יחידת ראש מעולה!

 

הייתי מתחיל בלבודד את הדלתות הקידמיות בכדי לאפשר למידבאסים נפח עבודה תקין - משהו שימשוך את הבאס לקדמת הרכב.

 

ומוסיף לרכב הזה בידוד מכסה מנוע ואחרי זה תוספת גומיות איטום במסגרות החלונות של הדלתות בכדי להפחית את רעשי המנוע ורעשי הרוח.

 

הרצפה זו כבר השקעה ועבודה הרבה יותר קשה וכך גם קיר האש אבל את הדלתות הקידמיות ומכסה המנוע הייתי עושה.

 

לאחר מכן - מבצע כיוונים טובים יותר בעזרת הTA והEQ שיש ליחידת הראש הזו להציע - תיעזר בחברי הפורום באחד המפגשים לשם כך.

 

ובסופו של דבר אם עדיין לא תצליח להגיע לתוצאה מספקת - לשדרג את הרכיבים.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אוקיי. אני מבין ממך שהרכיבים סה"כ בסדר. אני אתחיל בלקבל הצעות לבידודים ואתחיל שתי דלתות קדמיות ומכסה מנוע.

ואח"כ נמשיך עם כיוונים.

 

יש לי בעיה שלפעמים כשהרכב מקבל מכה מקפיצה או במפר חזק המערכת נכבית ועושה ריסטרט ואז הכל תקין,זה די מלחיץ כי הפיוניר עלתה לי כמה אלפים טובים...ועוד מהיבואן הרשמי מדובר בבעיה בהתקנה ? יש דרך להתגבר על זה?

פורסם

זו כנראה בעיה בהתקנה - חיבורים רופפים ומקווה שלא חתכו לך שם חוטים במקום פשוט להשתמש בקונקטור מתאם.

 

הרכיבים שלך פשוטים סה"כ ומההיכרות שלי עם סדרת הCS של אינפיניטי הטוויטרים לרוב צעקניים וחסרי פירוט אבל לאמר בכנות, בתקופה בהם שמעתי אותם (וגם הייתי בעלים של סט דומה) המודעות לבידוד באופן כללי וגם ביצוע נכון שלו היו נמוכים מאוד בארץ וגם הידע בכוונים לא היה מספק - עם הידע, היכולת שיש לי היום אולי הביקורת שלי על הסט הזה היתה משתנה מאוד.

 

בכל מקרה, אין שום היגיון או טעם להשקיע ברכיבים לפני שאתה מספק להם תשתית ראויה.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
זו כנראה בעיה בהתקנה - חיבורים רופפים ומקווה שלא חתכו לך שם חוטים במקום פשוט להשתמש בקונקטור מתאם.

 

הרכיבים שלך פשוטים סה"כ ומההיכרות שלי עם סדרת הCS של אינפיניטי הטוויטרים לרוב צעקניים וחסרי פירוט אבל לאמר בכנות, בתקופה בהם שמעתי אותם (וגם הייתי בעלים של סט דומה) המודעות לבידוד באופן כללי וגם ביצוע נכון שלו היו נמוכים מאוד בארץ וגם הידע בכוונים לא היה מספק - עם הידע, היכולת שיש לי היום אולי הביקורת שלי על הסט הזה היתה משתנה מאוד.

 

בכל מקרה, אין שום היגיון או טעם להשקיע ברכיבים לפני שאתה מספק להם תשתית ראויה.

 

הבנתי. אני אלך למתקין

 

כמה עלות זה איטום שתי דלתות קדמיות ומכסה מנוע ? יש רמות איטום? איך זה עובד?

פורסם

אין פיקוח מחירים אז כל אחד ומה שהוא רוצה בעד העבודה.

 

בגדול - יריעות בוטיל המחירים הם בד"כ 100 שקלים ליריעה לחומר שהוא מותג.

 

אתה צריך 3 יריעות לכל דלת - אחת על הדופן החיצונית, אחת על הפנימית ואחת לשארים או הדיפון.

 

ורצוי לעשות עוד שכבת ספוג CCF או על הדופן הפנימית או על הדיפון - עוד כ300 שקלים פלוס מינוס לשתיהן.

 

וכמובן המחיר של העבודה לפי איך שהמתקין מתמחר את עצמו.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם
אין פיקוח מחירים אז כל אחד ומה שהוא רוצה בעד העבודה.

 

בגדול - יריעות בוטיל המחירים הם בד"כ 100 שקלים ליריעה לחומר שהוא מותג.

 

אתה צריך 3 יריעות לכל דלת - אחת על הדופן החיצונית, אחת על הפנימית ואחת לשארים או הדיפון.

 

ורצוי לעשות עוד שכבת ספוג CCF או על הדופן הפנימית או על הדיפון - עוד כ300 שקלים פלוס מינוס לשתיהן.

 

וכמובן המחיר של העבודה לפי איך שהמתקין מתמחר את עצמו.

 

 

האם ישנה רשימה כלשהי של מתקינים מומלצים ? מדובר בהוצאה לא קטנה ומהמעט שידוע לי יש הרבה חאפרים בשוק

פורסם

תריץ כאן חיפוש - בגדול שני המומלצים ביותר כאן הינם יוסי אלפיין וישראל ג'וניור

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

×
×
  • תוכן חדש...