Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3247 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני צריך:

1. לפרק מזגן ריצפתי ישן.

2. להתקין מזגן חדש 2.5 כ"ס כולל צנרת באורך 10 מטר. ללא חציבה.

3. להזיז נקודת חשמל 2 מטר. ללא חציבה.

 

מתקין ביקש על זה 2,500 ש"ח.

 

נשמע הגיוני?

פורסם

האמת, נשמע הגיוני.

התקנה של מזגן 2.5 כ"ס' : 1000- 800 ₪,

10 מ' צנרת 800-1000₪.

ונשאר הזזת נקודת חשמל (200₪ ) ופירוק מזגן רצפתי ישן (500-700₪ ).

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

לדעתי לא הגיוני.

 

התקנתי מזגן 2.5 כ"ס שילמתי 650 ש"ח + 200 ש"ח נקודת חשמל. (צנרת 10 מטר בערך)

פירקו את המזגן הרצפתי הישן ללא עלות בכלל.

פורסם

בצעתי התקנת מזגן בחדר דחסן אשפה בבניין וזה עלה 1,500 שקלים+ 750 שקלים התקנה בסיסית (רוכשים בחנות זה וועד... פיצול תשלומים וכו').

 

1. 2 קידוחי בטון כולל אבן ירושלמית

2. ~5 מטר צנרת

3. התקנת פאקט

פורסם

נסיון שלי: התקנת מזגן 2.5 כ״ס + אי אלו מטרים של צנרת (לא זוכר בדיוק כמה, אבל יותר מ-5) - 800 ש״ח.

 

ההתקנה בוצעה ברחובות (הבנתי מהמתקין שבכל איזור בארץ המחירים קצת שונים).

 

מזגן רצפה ישן פורק ללא עלות נוספת (ונלקח ע״י המתקין).

פורסם

הפערים פה מטורפים.

 

אם זאת לא הייתה עונת הקיץ החמה אז הכוח היה בידי הלקוח, עכשיו - לך תרדוף אחרי הטכנאים. חלקם לא מוכנים לעשות אפילו התקנות בעונת הקיץ.

 

מלכישואה- מתי זה היה?

אפשר טלפון של הטכנאי?

פורסם
הפערים פה מטורפים.

 

אם זאת לא הייתה עונת הקיץ החמה אז הכוח היה בידי הלקוח, עכשיו - לך תרדוף אחרי הטכנאים. חלקם לא מוכנים לעשות אפילו התקנות בעונת הקיץ.

 

מלכישואה- מתי זה היה?

אפשר טלפון של הטכנאי?

אכן היה אוף סיזן (לא זוכר בדיוק מתי, אבל זוכר שלא היה לחץ למצוא מתקין כי לא היה חם, אז חיפשנו בנחת). לפני כ-3-4 שנים.

 

הטלפון שלו, לצערי (באמת), חלף עם הרוח...

×
×
  • תוכן חדש...