Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3306 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 100
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

ראשית תודה על המידע, כל אחד שיחליט לעצמו

אודי 2677 יחידות, מקדימה בראש של סוס את מרצדס 2656 , ב.מ וו. 1743

,,,,,

האיצטדיון כבר חשוך - אלפא רומיאו עם 329 יחידות.

ביחס הפוך לכמות המילים שעפה כאן בפורום.

כנראה שהעם מנותק מהפורום ומהמביינים שלו.

 

כתבתי בשנה האחרונה מספר פעמים , מנקודה אוהדת עבור אלפא..

והנהלת סמל"ת בשלה

אפשר לספר סיפורים, ולהסביר הסברים מדוע איך ולמה, הרכבים באמת טובים, היבואן לא רוצה למכור.

לצערי, המספרים מראים את תוצאות האמת.

 

מפנה מקום - ברי סחרוב.

אני מפנה מקום בתיבה למכתבים שלך (שירות לקוחות אלפא והמתנות הקטנות שלהם, באמת ברמה)

מפנה מקום בראש לשדים שלך (לחיוב, יש בה משהו)

 

כל כך הרבה מקום ואת בשלך , את בשלך

כל כך הרבה מקום , את יכולה להישאר לישון (יש לי חניה פרטית שקטה ומסודרת)

ואם תהיי לגמרי שלי ... לא יישאר מקום בשבילי.. (לכן גם אני ויתרתי, חזרתי... לעם)

 

 

 

אייל.

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם (נערך)

ישה, כתבת מקודם שאתה בצד של המספרים, ובכן לצערי הפעם אתה לא.

 

לאלפא יש דגם עתיק, ישן, נישה ושניים חדשים (ובהקשר של הנתונים בשרשור, הדגם החדש השני - סטלביו - עדיין לא רלוונטי). זה לא המצב אצל הגרמניות. אם אתה רוצה להשוות, אז יש לקחת את הסגמנטים הרלוונטיים ולהשוות ביניהם (ואז לסכום).

 

אם תעשה את זה, עדיין תגלה שאלפא לא מנצחת את הגרמניות, אבל לא נראה לי שלמישהו הייתה ציפייה כזו. עם זאת, הדברים כן נראים אחרת לעומת המספרים שציינת מבלי להתעמק במשמעותם.

 

למרות האמור לעיל, אם היה להם יבואן אחר או אם סמל"ת היו מתנהלים יותר כמו צ'מפיון (לדוגמא), אז כנראה שהתוצאות היו טובות יותר.

עריכה אחרונה על ידי Cuore Sportivo

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

פורסם

מצטער להגיד לכולם, זה ששלושת הגרמניות מכרו יותר מאלפא זה לא אומר משהו מיוחד.

 

אם כבר אז הייתי בודק כמה ג'וליה נמכרו לעומת A4 וסדרה 3, או כמה ג'ולייטה נמכרה לעומת A3 או A קלאס.

ובסוף השנה כמה סטביליו יימכרו לעומת Q5, או GLC.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

לא נראה לי שהתמונה תהיה שונה בהרבה, אפילו לא נועז מדי להתנבא איך ייראו עקומות המכירה של הסטלביו אל מול אלו של האיקס והקיו.

גם לא ברור למה מאשימים את היבואן, לפחות לפי הסיפורים של הקליינטים הוא נותן להם יחס מצוין, גם המחירים לא לגמרי מופרכים, רחוק מכך. את הסיבה צריך לחפש במקום אחר, אולי בתפיסת הבדלי האיכות, אולי ענין של מיתוג, ענין לידיעתם ודעתם של גדולים ומבינים ממני.

פורסם (נערך)

צר לי, אך אמנם יש ליבואן כמה נקודות אור, יש גם לא מעט נקודות שחורות.

 

תמחור מוגזם. במקרה של הסטלביו, לפחות הגרסה הראשונה שהתחילו לשווק, יש שיפור. הג'ולייטה המזדקנת התייקרה כשהאבזור לא השתפר בצורה משמעותית וזה מתבטא יפה בנתונים. הג'וליה מתומחרת מעל חלק ממתחרותיה הגרמניות. ולא, זה לא בגלל אבזור עשיר יותר מאשר אצל המתחרות.

 

הנחות. בישראל, כשקונים רכב בסגמנט הפרימיום, קונים 2 מוצרים. הראשון הוא המוצר עצמו, המותג אם תרצה. המוצר השני הוא ההנחה. כפי שציינתי, הראשון מתומחר גבוה מדי אצל סמל"ת והשני - ההנחה - הוא בין הנמוכים בשוק.

 

 

מערך טרייד אין בעייתי.

 

יש עוד דברים, אך הדברים הנ"ל מעידים שיש בעיה וביצועי הקבוצה (סמל"ת) הם עדות לכך.

עריכה אחרונה על ידי Cuore Sportivo

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

פורסם

לא הייתי מאשים את הייבואן במכירות הנמוכות של אלפא לעומת הגרמניות אלא את היצרן.

לאלפא אין מתחרה לאאודי Q7 ו-X5, אין מתחרה ל-X1 ו-GLA, לא לסגמנט הפאר, לא לאאודי Q2 ומיני קאנטרימן, לא למרצדס CLS ואאודי A7 וגם לא ל-A6, סדרה 5 ו-E קלאס.

בקיצור אלפא לא נמצאת בהרבה סגמנטים בה הגרמניות נמצאות, ואותו דבר אפשר להגיד גם על קאדילק.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

היבואן סמל"ת הוא הבעיה, ואני רושם זאת ב 5 שנים האחרונות.

תמחור מוגזם, החסרת פריטים מהרכבים, מערך מוסכים דל מאוד.

הם לא מוכרים עקב תמחור מוגזם, ובניית רמת תוספות מצחיקות.

 

הרכבים טובים מאוד, עובדה ברשותנו כ 4 שנים ג'ולייטה ללא בעיות ועם הרבה כייף.

והרכב הבא, על-אף החיבה לאלפא ולרכבים החדשים אשר הגיעו בשנה האחרונה.

לא יהיה אלפא וחבל.

 

 

 

אייל.

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

ואם צריך הוכחה סופית שלא מדובר בבעיה באלפא אלא ביבואן עם DNA "מורעל", ניתן לראות גם את ביצועי המכירות של פיאט, סובארו, לנציה כשהיה רלוונטי ואני משוכנע שגם בקרוב מאוד, קרייזלר.

 

הייתרון היחיד בזכיון של קרייזלר הוא שגם אם יגרשו באלימות פיזית אנשים מאולמות התצוגה, זה עדיין יהיה שיפור אדיר במכירות לעומת הבדיחה שהחזיקה בזכיון עד סמל"ת.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

קל להאשים את סמל"ת, אבל קשה להבין שאי אפשר להגיע לכמויות מכירות כשההיצע שלך אינו רלוונטי ברובו.

למעט בתחום המסחריות, היצע פיאט איזוטורי, אלפא מציעה 3 דגמים היום, כשרק הג'וליה אטרקטיבית באמת, ולסובארו אין כלום אטרקטיבי למעט ה VX.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

מילכוד 22.

אי אפשר לקבל מחירים טובים כשמוכרים מעט, ובלי מחירים טובים קשה למכור.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

הלבורג' מתומחרת גבוה לא רק בישראל, כי סובארו רואים בה כמחליפה של הלגאסי סטיישן.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

אם הפנדה הייתה מתומחרת דרך קבע באותו תימחור שהיא במבצעים, היית רואה הרבה פחות פיקנטו על הכביש.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.


×
×
  • תוכן חדש...