Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3305 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בדוק כמה פיקנטו ידניות נמכרו, ואז תבין עד כמה הפוטנציאל קטן.

במקרה של הפנדה באמת חבל, כי מדובר במכונית חביבה מאד.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

  • תגובות 100
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם (נערך)
קל להאשים את סמל"ת, אבל קשה להבין שאי אפשר להגיע לכמויות מכירות כשההיצע שלך אינו רלוונטי ברובו.

למעט בתחום המסחריות, היצע פיאט איזוטורי, אלפא מציעה 3 דגמים היום, כשרק הג'וליה אטרקטיבית באמת, ולסובארו אין כלום אטרקטיבי למעט ה VX.

המכירות של הג'וליה בעולם במגמת עלייה (באחוזים דו ספרתיים, ובמקומות מסויימים תלת ספרתיים) ואילו בארץ הם במגמת ירידה.

 

אולי ביבי אשם ;-)

 

^^ וגם כשיש לסובארו משהו מעניין (לבורג), הוא מתומחר בשמיים.

 

19 יח' for fuck's sake! מי לעזאזל...?!

עריכה אחרונה על ידי Cuore Sportivo

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

פורסם
בדוק כמה פיקנטו ידניות נמכרו, ואז תבין עד כמה הפוטנציאל קטן.

במקרה של הפנדה באמת חבל, כי מדובר במכונית חביבה מאד.

נמכרות, ידניות.

פיקנטו, אלטו, דאציות, ואללה, אם הקטגוריה הזו הוכיחה משהוא בישראל זה שבתמחור נכון, ידניות נמכרות.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

 

 

19 יח' for fuck's sake! מי לעזאזל...?!

 

כמו שציינתי (לא זוכר אם פה) - הסוכנת מכירות הודתה שזה רק בזכות המבצעי יד 2 0 ק"מ מהיבואן שהורידו את המחיר ל-160K שזה עדיין גבוה, אבל פחות מ-180K.

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021

פורסם

כי אנשים לא פראיירים, הלבורג׳ היא גירסת סטיישן של האימפרזה היוצאת, פשוט עם מנוע חזק יותר וביצועים מבטיחים, אבל כרגיל אצל סובארו הביצועים בפועל חלשים ואפילו המזדה 6 סטיישן עם מנוע 2 ליטר אטמוספרי הציגה ביצועים טובים יותר.

 

http://www.netcar.co.il/focus.php?ix=51

בתאריך 12.1.2025 בשעה 14:51, Shmelov כתב:

בשורה התחתונה כנראה שגם אתה תקנה טסלה בשלב מסוים ותתאהב.

כרגע אתה משחק אותה קשה להשגה אבל ככה זה בתחילת כל קשר טוב וארוך טווח.

 

 

פורסם

כשעוברים את מחסום הביצועים והמפרט מגלים שהמכוניות של סובארו לא רעות בכלל ואפילו טובות.

האימפרזה 2 ליטר החדשה מאוד הפתיעה אותי, היא נוחה מאוד, מתנהגת היטב, יש לה גיר רציף מעולה ובחיי היום יום היא אחת המכוניות שהכי נהניתי להתנהל איתן.

אבל, אני מבין שאף אחד לא יקנה אותה כי היא דיי מכוערת, לא מספיק מאובזרת, יקרה, והמפרט הטכני שלה לא מספיק אטרקטיבי. האמת שחבל.

אולי ה-XV שמבוסס עליה יצליח יותר.

פורסם

אכן נהגתי, לא מעט אפילו.

היא ומרווחת ונוחה יותר מה-3. אבל כאן בערך זה נגמר.

המאזדה מאובזרת וחזקה יותר, יש לה אבזור בטיחות מקורי והיא יפייפיה. בנוסף היא מוצעת בכל הגרסאות גם בסדאן וגם בהאצ'בק בניגוד לסובארו.

 

אולי זאת בעצם עוד פאשלה של סמל"ת בתמחור ובקביעת מבחר הדגמים ורמות האבזור.

פורסם

מרווח טוב מאוד ל-4, דשבורד וסף חלונות נמוך רק מעצימים את זה.

לגבי הנוחות, בלי להגזים זאת אחת המשפחתיות הכי נוחות שנהגתי בהן ויש סיכוי שאפילו הכי נוחה.

 

נוחות ומרווח הם לא זניחים בכלל והם אלה שהופכים אותה למכונית שמאוד נעים לחיות איתה.

מצד שני, מפרט מתקדם, אבזור ועיצוב נאה עוזרים למכור וכאן היא בבעיה.


×
×
  • תוכן חדש...