Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3305 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בנוסף, במרצדס הייתי מוריד מהספירה את כל רכבי הסדאן דיזל שנמכרו כמוניות. זה שוק אחר לגמרי. וכמובן גם את הוואנים (VITO) וכדומה שהם שוק אחר.

אחרת, למה לא לספור גם את מספר האופנועים שמכרו במוו כאשר מרצדס ואאודי לא נמצאות בשוק הזה בכלל?

  • תגובות 100
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

 

ביחס הפוך לכמות המילים שעפה כאן בפורום.

 

כנראה שהעם מנותק מהפורום ומהמביינים שלו.

 

נהפוך הוא, לא זוכר שמישהו אחד טען שבישראל אלפא/לקסוס/יגואר מאיימות על השלישייה הגרמנית. תחפש, לא תמצא כזה.

אז דווקא זה מאוד תואם את רוח הפורום.

 

השמטת את המשפט הראשון.

 

כמו בכדורגל יש לנו שלישיית AMB שדורסים את היתר.

 

ולאלה שאומרים לא כוחות, AMB פרימיום , ואלפא פרימיום לפי כמות התשבוחות כאן , אבל העם בוחר אחרת גם אם זה עולה לו הרבה יותר.

 

איך אמר יצחק בן אהרון אחרי שהליכוד עלה לשלטון לפני 40 שנה

 

צריך להחליף את העם

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

מלפני 40 שנה, חצי מהעם כבר התחלף והתחדש בדרך הטבע.

בנוסף, העליה מברית המועצות הוסיפה חלק נכבד נוסף לעם.

ועדיין... מי בשלטון? אני לא נוקט עמדה. רק אומר.

פורסם

סנדרו (כולל סטפאווי) דורסת את כל הספקנים עם 1146 מסירות.

בשתי מילים - תיבה אוטומטית.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם
ישה ראית בית הקלפים?

תראה.

ראיתי

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
לא הבנתי על איזה דריסה אתה מדבר, כשבראשות הטבלה יש מספרים של 6000 מסירות ומעלה...

 

לא דריסה של המתחרים אלה של ספקני ה" עיסקה גרועה...האוטו ספרטני...מי יקנה את זה כשביד2 אפםס ק"מ הוא יכול לקנותXXX".

 

בשתי מילים - תיבה אוטומטית.

 

חכה לדריסה שתביא הדאסטר אחרי השידרוג האוטומטי שלה...

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

הדאסטר האוטומטי עם 32 מסירות.

אם אני זוכר נכון השיווק החל לפני כ 3 שבועות.

מכירה של כמעט 2 יחידות ליום....

אם מצאת רכב טוב - זה פשוט פצצה של רכב. הוא לא הכי טוב בכלום. הוא הכי טוב בהכל ביחד.

פורסם

תמיד בהתחלה ימכור יותר כי יש אנשים שחיכו לו, אח"כ יתמתן (הכוונה לדאסטר האוטומטי)

גם הג'וליה החזקה ככה. מכרו 10 יחידות כי האלפיסטים המושבעים חיכו עם 700 אלף ש"ח לרכב הזה וכשהגיע הם קנו. לכן לדעתי בקרוב זה יתמתן.

אני עדיין לא רואה את רוכשי הבמוו רצים לקנות אלפות.

פורסם

וזו השאלה, למה בעצם ? שהרי נדמה לי האלפא לפחות משתווה ביכולותיה לאילו של המתחרות מגרמניה, והיא זולה מהן כשמשווים סוס מול סוס לפחות ( לא נכנס לאיבזורים, יותר מדי רזולוציה, נדמה לי שגם שם האיטלקיה לא לגמרי ספרטנית ), ועדיין קודמי צודק כנראה במסקנתו שאין באמת תחרות. ואולי פה הזמן והמקום לעוד שאלה, מה בעצם הטעם במלחמה הזאת שמקדשים כמה מחסידי הגרמניות על כל איטלקיה שמנסה ללקט קצת גרגרים מהשוק. לא עדיף לשבת בשקט ולתת לתחרות קצת יותר רצינית לעשות את שלה בשיפור המוצר, גם זה שאתם כנראה בכל מקרה תיקנו.

פורסם

הפוך גוטה הפוך

 

ה"מלחמה" היא של חסידי האלפא, מתת האל(פא) לתושבי כדור הארץ, שכמות המילים שהם שופכים כאן בזכות מתת האל עומדת ביחס הפוך לכמות המכירות של האלפות.

 

סוס מול סוס שקל כנגד שקל.

 

זלזול כמו שישראל ישראלי רוכש לפי גודל הפח או גודל המסך הם פשוט כפירה בדברי אלוהים חיים.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

יפה, גם לפה הגיע הדיון על אלפא...

אני בן 49 ועד 2011 הייתי בעיקר עם bmw. באותה השנה, "חציתי" את הקווים ומאז אני עם אלפא ג'ולייטה. אני (!!!!) נהנה מכל רגע ולא מתחרט לרגע.

למה המחירות של האלפות על הפנים?

הרבה סיבות...למשל, הצע עלוב של דגמים, שיווק אומלל של סמל"ת, סטיגמות ישנות (ולא ישנות מידיי...) ועוד.

כל עוד הדברים הבסיסיים הנ"ל לא ישתנו, קשה לי להאמין שנראה עליה משמעותית במכירות אלפא בארץ ולא משנה כמה טובות תהיינה המכוניות שלהן.

 

 

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

פורסם

באמת מוזר ששרשור כלשהו הגיע לוויכוחי אלפא רק בעמוד החמישי. *פופקורן*

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

בואו לא נהפוך גם את השרשור הזה ל"שרשור אלפא", יש עוד מספיק יצרנים ורכבים עם נתונים מעניינים בדו"ח.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.


×
×
  • תוכן חדש...