Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3305 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

אם כבר פיאט, רוב המכירות של הטיפו 5 דלתות (20 סה"כ) הן של הדגם הידני.

מעניין באמת מה עם דגם הסטיישן של הטיפו ועם ה124 שמופיעה באתר של פיאט כבר זמן מה.

עלתה ניסן ליף אחת לכביש, או משהו שנותר במלאי והיה חייב לעלות בכביש, או שאולי רכב מהורסיה המשופרת לניסוי בארץ.

עריכה אחרונה על ידי yoav911gt2
  • תגובות 100
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
לא ממש אותו הרכב...

הפיאט זה 124 אבארט ולא ה124 הרגיל שלא מיובא לארץ( שהוא למעשה מיאטה עם סמל של פיאט)

 

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

והאבארט זה שונה לגמרי.

 

חוץ מעיצוב, מנוע, כיול מתלים, תוספת בגאז' וקצת בפנים, זה אכן אותו הרכב.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

פורסם
אם אני אלפא אני מתבאס שוולבו מכרו יותר מהג'וליה.

 

דבר חמור זה שהצליחה להימכר סיטרואן סי-אליזה אחת. תנחומיי לרוכש/ת.

 

קאדילאק עם הXT5 מראים שSUV זה מה שהולך עכשיו. אולי סימן טוב לסטלביו.

 

פיג'ו 301 נמכרו 443, זה לא אותו רכב?

 

ואני לא מבין את הנקודה הזו? אתה חושב שכל אחד צריך לקנות רכב משפחתי ב130K? ואתה חושב שכולם אוהבים את אותם הרכבים שאתה אוהב? למה תמיד צץ הליצן שזורק משפט שרק מעצבן, אז כנראה 444 קונים טועים? וצריכים להזמין לפי העצה שלך בלבד?, שכל הקונים יתחדשו ויהנו מהרכבים החדשים שלהם.

 

אז יאללה שכל היבואנים ילכו הביתה, בואו נקנה רק מאזדה 3, אם אין לך לקנות חדשה? תקנה בת 7, "לא כולם באותה דעה כמוך ידידי".

אני בדיוק באותה דעה ללא מעט רכבים אחרים שראיתי ברשימה, אך פשוט מעדיף לשתוק,למה? , כי הם בטוח שהרוכשים מצאו אותם לשביעת רצונם, אז אם יש לי משפט נכון להגיד, זה שיתחדשו, אם היו מתייעצים אז זרוק מה שבא לך זכותך, כרגע אחרי שרכשו אין טעם לזבל במוח.

 

בעניין מסירות בודדות.

 

שמתי לב שקרייזלר 300C נמכרה רק אחת, הרכב הזה עדיין חי?!

 

פורד Mustang נמכרה אחת? היתכן? אני רואה את הרכב המון, יכול להיות שכולם חוץ מזו ביבוא אישי?

 

סיטרואין CABRIO3? מה זה הרכב הזה?

 

ניסן LEAF, הרכב מוצלח בחו"ל, כאן כנראה שלא, יכול להיות תמחור?

 

טויוטה CRUISER , מה זה?

פורסם

מוסטנג כנראה ייבוא מקביל ,ייבוא אישי לא מופיע פה.

DS3 קבריו.

ניסן ליף ייובאה לפה ופשוט לא נמכרה, היבואן כנראה כרגע בונה על הרנו זואי שתוביל את הקו החשמלי שלו במקומה.

הקרוזר זה כנראה עוד לנד קרוזר ,איזו שגיאה בתוכנה או משהו חריג בו, זה אותו מנוע כמו של הרגיל.

שני הסיוויקים שעלו על הכביש, עם מנוע ליטר, כצפוי.

פורסם
זה הדגם המחודש (הוצג בחודש נובמבר האחרון). החידוש העיקרי עבור השוק שלנו הוא תיבת 6 הילוכים אוטו' במקום 4 במנוע ה-1.6 ליטר.

 

מצד שני יש שמועות שאומרות שלאחרונה הופסק שיווק גרסאות הבנזין של ה-301 (אולי עד להגעת מתיחת הפנים) וכרגע מוכרים רק את הדיזל למוניות.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם
מצד שני יש שמועות שאומרות שלאחרונה הופסק שיווק גרסאות הבנזין של ה-301 (אולי עד להגעת מתיחת הפנים) וכרגע מוכרים רק את הדיזל למוניות.

 

ברשימה מצד שמאל מופיעים איזה מנועים, מה שהופסק זה מנוע ה1.2 רובוטי, למרות שעדיין מופיע במחירון היבואן.

 

מצד שמאל ברשימה, אפשר לראות שהמנועים שנמכרו מתחילת השנה הם 23 1.6 דיזל ידני, ו420 1.6 בנזין אוטומטי.

פורסם
פיג'ו 301 נמכרו 443, זה לא אותו רכב?

 

ואני לא מבין את הנקודה הזו? אתה חושב שכל אחד צריך לקנות רכב משפחתי ב130K? ואתה חושב שכולם אוהבים את אותם הרכבים שאתה אוהב? למה תמיד צץ הליצן שזורק משפט שרק מעצבן, אז כנראה 444 קונים טועים? וצריכים להזמין לפי העצה שלך בלבד?, שכל הקונים יתחדשו ויהנו מהרכבים החדשים שלהם.

 

אז יאללה שכל היבואנים ילכו הביתה, בואו נקנה רק מאזדה 3, אם אין לך לקנות חדשה? תקנה בת 7, "לא כולם באותה דעה כמוך ידידי".

אני בדיוק באותה דעה ללא מעט רכבים אחרים שראיתי ברשימה, אך פשוט מעדיף לשתוק,למה? , כי הם בטוח שהרוכשים מצאו אותם לשביעת רצונם, אז אם יש לי משפט נכון להגיד, זה שיתחדשו, אם היו מתייעצים אז זרוק מה שבא לך זכותך, כרגע אחרי שרכשו אין טעם לזבל במוח.

 

בעניין מסירות בודדות.

 

שמתי לב שקרייזלר 300C נמכרה רק אחת, הרכב הזה עדיין חי?!

 

פורד Mustang נמכרה אחת? היתכן? אני רואה את הרכב המון, יכול להיות שכולם חוץ מזו ביבוא אישי?

 

סיטרואין CABRIO3? מה זה הרכב הזה?

 

ניסן LEAF, הרכב מוצלח בחו"ל, כאן כנראה שלא, יכול להיות תמחור?

 

טויוטה CRUISER , מה זה?

 

IMAGENAME-136392824761002601.jpg

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

לפחות לפני נתוני המסירות, שכמובן אינם מהווים אומדן לטיב או איכות, אצל הלקוחות הפרטיים, המכונית המשפחתית הקלאסית, זו שמלווה אותנו למעלה מ 40 שנה, בדעיכה מתמדת.

למעט הקורולה שיש לה קהל לקוחות נאמן, רוב המשפחתיות נמכרות לציי רכב, וזה רק עיניין של זמן עד שגם הם יציעו קרוס אוברים בעסקאות ליסינג תפעולי.

הפוזה ניצחה את המהות.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

אצלנו בחברה אפשר לבחור בליסינג תפעולי באותו מחיר של הסקודה ראפיד את הרנו קפטור או סוזוקי SX4.

בקטגוריה של האלנטרה ודומייה ניתן לבחור את הסוזוקי וויטרה וככה גם בהרבה חברות.

 

יש חברות מסויימות שעדיין לשם ה"צניעות" לא מאפשרות לאף אחד לקחת רכב גבוהה בליסינג תפעולי - באם הנהלה בכירה משתמשת ברכבים הנ"ל זה ללא הלוגו של החברה.

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם

כצפוי טויוטה CHR נמכר בכמויות, אני רואה אותו ממש בכל מקום. יצא לי לראות רק היברידיות והנתונים מראים שהרוב המוחץ של הרכבים שנמכרו הם היברידיים.

לעומתו מאזדה CX3 עם 175 רכבים בלבד, ההבדל מעניין כי שניהם דיי יקרים ופונים לאותו קהל פחות או יותר.

לגבי הטוסון והספורטאז', כבר ציינתי את זה פעם אבל מעניין שבטוסון רוב המכירות הן של דגמי ה-2 ליטר ובספורטאז' ה-1.6 שולט. אולי זה מה שהוביל את קיה לשפר את האבזור של דגמי ה-2 ליטר אורבן.

פורסם

צפו בחודש יוני לעלייה גדולה של אינפינטי Q30/Q30S.

ממבט חטוף, זיהיתי כבר עשרות כאלו שממתינות בנמל. יש לי הרגשה שזה הולך להיות להיט גדול.

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021

פורסם
לפחות לפני נתוני המסירות, שכמובן אינם מהווים אומדן לטיב או איכות, אצל הלקוחות הפרטיים, המכונית המשפחתית הקלאסית, זו שמלווה אותנו למעלה מ 40 שנה, בדעיכה מתמדת.

למעט הקורולה שיש לה קהל לקוחות נאמן, רוב המשפחתיות נמכרות לציי רכב, וזה רק עיניין של זמן עד שגם הם יציעו קרוס אוברים בעסקאות ליסינג תפעולי.

הפוזה ניצחה את המהות.

 

סתם מתעניין, למה ג'יפון לא יכול להיות רכב משפחתי?

לרכבים האלו יש את כל מה שיש במשפחתית+עניין הגובה. כמובן שנדרש לשלם יותר בשביל זה, אבל אנשים מוכנים.

פורסם

לא טענתי לרגע שלא, אלא ששנתי הקרוס אוברים הנמכרים היום בארץ, לפחות טכנולוגית, ממש לא בחזית.

תעבור מהם לפיג'ו 308 או לאוקטביה 1.4, ותרגיש את ההבדל.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)


×
×
  • תוכן חדש...