Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3305 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
כצפוי טויוטה CHR נמכר בכמויות, אני רואה אותו ממש בכל מקום. יצא לי לראות רק היברידיות והנתונים מראים שהרוב המוחץ של הרכבים שנמכרו הם היברידיים.

לעומתו מאזדה CX3 עם 175 רכבים בלבד, ההבדל מעניין כי שניהם דיי יקרים ופונים לאותו קהל פחות או יותר.

.....

 

טויוטה עדיין עם תדמית יותר גבוהה לדעתי בשוק הישראלי, ה CHR נראה יותר מודרני ושונה מהעדר, אני חושב גם יותר חסכוני, CX3 נראה די דומה למאזדה 2 עם קפיצים גבוהים.

 

אגב ה Q2 כמו שאמרו, עושה אחלה פתיחה !

 

תודה לפות"ש!

SOLD  Manual Black Seat IBIZA 2012

Manual Toyota Corolla 2010 <----------

  • תגובות 100
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

שכחתי את ה- chr בקטגוריית ההיברידיות, הוא אכן מכר בכמויות גדולות, 2,129 יחידות (1,971 מתוכן היברידיות) בייחוד בהתחשב בכך שהוא התחיל להימכר בישראל רק בתחילת פברואר ולמרות מגרעות בולטות של חלונות צד אחוריים בגודל של חריכי ירי ונפח תא מטען כמו ברכב סופר מיני שלמעשה פוסל אותו מלשמש כרכב משפחתי ומנגד מחיר די יקר.

 

מה שיותר מפליא הוא שה- chr מכר יותר מהקיה נירו ההיברידי, שמכר רק 1,533 יחידות, כאשר הנירו ממוצב בדיוק מולו בגודל ובמחיר והנירו להבדיל לא סובל מהמגרעות הללו.

 

לדעתי הדבר נובע רק מהבדלי העיצוב, לקיה מוניטין דומה לטויוטה בישראל (ושני רבי המכר הספורטג׳ והפיקנטו מעידים על כך), פשוט מדובר כאן בשני קצוות עיצוביים, ל- chr עיצוב מיוחד ואוונגרדי ולנירו בדיוק ההיפך עיצוב שמרני וחסר מעוף. נראה שהשוק שלנו מעדיף את הסגנון הראשון וזה מראה כמה לפרמטר של עיצוב יש חשיבות.

בתאריך 12.1.2025 בשעה 14:51, Shmelov כתב:

בשורה התחתונה כנראה שגם אתה תקנה טסלה בשלב מסוים ותתאהב.

כרגע אתה משחק אותה קשה להשגה אבל ככה זה בתחילת כל קשר טוב וארוך טווח.

 

 

פורסם

עיצוב מוכר מאז ומתמיד, במיוחד בקטגוריה כזאת שכולה מונעת מתוך מיצוב ורצון לנהוג בג'יפ, משהו מעוצב ומושך תשומת לב, אם כבר משקיעים וקונים חדש יתפשרו על משהו שנראה בין האצ'בק לסטיישן (נירו)?

 

לגבי המאזדה CX3, בעיני הוא לא נראה כמו מאזדה 2 על הגובה. כן, יש למאזדה קו עיצובי מאוד ברור ובולט בליין הנוכחי שלהם אבל ה-CX3 נראה פשוט מעולה והוא אחד הרכבים הכי יפים בקטגוריה.

פורסם (נערך)

ה-CX3 נראה טוב, באמת, אבל לפחות לדעתי גם הוא סובל ממראה של האצ'בק מוגבהת (ובתכל'ס זה בדיוק מה שהוא) בדומה לכמה ג'יפונים קטנים אחרים.

 

לא טענתי לרגע שלא, אלא ששנתי הקרוס אוברים הנמכרים היום בארץ, לפחות טכנולוגית, ממש לא בחזית.

תעבור מהם לפיג'ו 308 או לאוקטביה 1.4, ותרגיש את ההבדל.

זה לא רק הפוזה, הרי יש 3008 והוא נראה מעולה (וגם רכב מעולה) אך לא מתקרב למספרים של ספורטאז' ושות'. עמישראל קונה לפי אורך רשימת האבזור וכמות האינצ'ים במסך ובג'אנט (וחבל).

עריכה אחרונה על ידי Cuore Sportivo

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

פורסם
תודה על שיתוף.

לא מבין את הגידול מכירות.אנשים קונים מכוניות כמו טלפונים.כמה מכוניות ירדו באותה תקופה ?

 

החזרי תשלום נוחים גורמים לאנשים לרכוש רכבים חדשים.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
ה-CX3 נראה טוב, באמת, אבל לפחות לדעתי גם הוא סובל ממראה של האצ'בק מוגבהת (ובתכל'ס זה בדיוק מה שהוא) בדומה לכמה ג'יפונים קטנים אחרים.

 

 

זה לא רק הפוזה, הרי יש 3008 והוא נראה מעולה (וגם רכב מעולה) אך לא מתקרב למספרים של ספורטאז' ושות'. עמישראל קונה לפי אורך רשימת האבזור וכמות האינצ'ים במסך ובג'אנט (וחבל).

צריך לזכור שה 3008 היא פג'ו, די בזה כדי להסביר את יתרון הספורטאז' הנתפס כמשהו שאפשר לפרוט אותו בצ'יינג' הקרוב ובמחיר מצוין, בעוד בשביל הצרפתיה צריך לחפש צ'יינג' שפורט מטבע צפון קוריאני וגם כשמוצאים אחד כזה השחיטה בשער ההמרה היא בלתי נמנעת.

את ההצלחה המסחררת של הג'יפון היפני החדש, זה עם הצינוק מאחורה והמגרה בתור באגאז', אפשר להבין כשרואים כמה מצליחים מנתחים פלסטיים, שהרי התוצאה לרוב מזעזעת אבל הרצון להמשיך ולהראות צעיר גובר על הכל, זו גם הסיבה לריבוי החיבור המוזר בין נשים מבוגרות מאוד למיני של ב.מ.וו.

פורסם

הי

זה שתשלום נוחים גורמים לאנשים לרכוש רכבים חדשים לא חדש לי ,אני מדבר על כמויות של רכבים שעולים על הכביש כל שנה.

הרי כמות הנהגים לא עולה ב150000 כל שנה.שנה שעברה היה מדובר על 300 אלף השנה כבר קרוב ל150 אלף,מכוניות ישנות עד גיל 10 שנים לא יורדת מהכביש מהר בגלל התקלות ,אז מי קונה כל שנה כל כך הרבה מכוניות חדשות? איך זה מסתדר בכלל ? או שחברות ליסנג מוכרות לאחר 3 שנים כל המכונית הישנות מחוץ לישראל ?

פורסם

כל החפלה הזו תעצר ברגע שאנשים לא יצליחו למכור את המכונית הקודמת שלהם, וזה קורה ממש בימים אלו.

הריבית הנמוכה מעודדת אנשים לצרוך, וזה טוב, בעיקר כשזה משולב בבטחון תעסוקתי - אבל עד גבול מסויים.

נחמד לשדרג כל פריט בר שדרוג, אבל הרבה פחות נחמד להסתבך במעגל חובות שלא מותיר די אמצעים לקיום שוטף, שלא לדבר על בלתמ"ים.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם
שכחתי את ה- chr בקטגוריית ההיברידיות, הוא אכן מכר בכמויות גדולות, 2,129 יחידות (1,971 מתוכן היברידיות) בייחוד בהתחשב בכך שהוא התחיל להימכר בישראל רק בתחילת פברואר ולמרות מגרעות בולטות של חלונות צד אחוריים בגודל של חריכי ירי ונפח תא מטען כמו ברכב סופר מיני שלמעשה פוסל אותו מלשמש כרכב משפחתי ומנגד מחיר די יקר.

 

מה שיותר מפליא הוא שה- chr מכר יותר מהקיה נירו ההיברידי, שמכר רק 1,533 יחידות, כאשר הנירו ממוצב בדיוק מולו בגודל ובמחיר והנירו להבדיל לא סובל מהמגרעות הללו.

 

לדעתי הדבר נובע רק מהבדלי העיצוב, לקיה מוניטין דומה לטויוטה בישראל (ושני רבי המכר הספורטג׳ והפיקנטו מעידים על כך), פשוט מדובר כאן בשני קצוות עיצוביים, ל- chr עיצוב מיוחד ואוונגרדי ולנירו בדיוק ההיפך עיצוב שמרני וחסר מעוף. נראה שהשוק שלנו מעדיף את הסגנון הראשון וזה מראה כמה לפרמטר של עיצוב יש חשיבות.

 

זה שהנירו נמכר פחות מהמצופה, אני יכול להעיד על מספר אנשים ששקלו את הרכב ברצינות, ופסלו אותו רק בגלל העדר מולטימדיה ראויה. בימינו, זה הפך לציוד חובה שחשוב להרבה אנשים. לדעתי, קיה עשו טעות שלא השקיעו עוד כמה שקלים במערכת איכותי, עיין ערך הפיקנטו החדשה. אם אפשר בפיקנטו,מאפשר גם בנירו. באירופה, הרכב מאובזר במסך תקני 8 אינטש איכותי....

פורסם

2 סיוויקים מנוע 1000 עלו לכביש, מפתיע שלא עלתה אף סיוויק מנוע 1500.

היום: MG E-HS '23 ליסינג זמני/ יונדאי טוסון 17' Open Sky

הקודם: יונדאי טוסון 22' פרימיום 2.0 ליסינג/ טויוטה קורולה F/L GLI '16

פורסם
זה שהנירו נמכר פחות מהמצופה, אני יכול להעיד על מספר אנשים ששקלו את הרכב ברצינות, ופסלו אותו רק בגלל העדר מולטימדיה ראויה. בימינו, זה הפך לציוד חובה שחשוב להרבה אנשים. לדעתי, קיה עשו טעות שלא השקיעו עוד כמה שקלים במערכת איכותי, עיין ערך הפיקנטו החדשה. אם אפשר בפיקנטו,מאפשר גם בנירו. באירופה, הרכב מאובזר במסך תקני 8 אינטש איכותי....

אתה צודק לגבי גודל המסך - זה בהחלט שיקול בקרב ציבור הרוכשים.

 

אני תוהה מה לעזאזל הם עושים איתו שאינצ' או שניים עלולים לגרום לפלוני לרכוש רכב על בסיס נתון זה.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

פורסם

חן,

זה בדיוק העניין כל החפלה הזו לא עוצרת ואנשים לא מצליחים למכור את המכונית הקודמת שלהם, ואם זה קורה ממש בימים אלו ואז מה קורה לאנשים ? הם זורקים רכב יחסית חדש מתחת לבית וקונים חדש מניילון וזה מה שאני לא מבין

מצד שני אם שוק יד2 מת ולא ניתן למכור רכבי ישן אז באיזו שלב שוק של מכונית חדשות אמור לסיים את החגיגה אבל מספר שנים זה לא קורה .

פורסם
2 סיוויקים מנוע 1000 עלו לכביש, מפתיע שלא עלתה אף סיוויק מנוע 1500.

 

גם מנוע 1.5 אמור להגיע להארץ. כנראה שני רכבים לצורך תקינה.

ב 30/6 הרכב החדש ינחת כבר באולמות התצוגה.

Mazda CX5

Škoda FABIA

פורסם
צריך לזכור שה 3008 היא פג'ו, די בזה כדי להסביר את יתרון הספורטאז' הנתפס כמשהו שאפשר לפרוט אותו בצ'יינג' הקרוב ובמחיר מצוין, בעוד בשביל הצרפתיה צריך לחפש צ'יינג' שפורט מטבע צפון קוריאני וגם כשמוצאים אחד כזה השחיטה בשער ההמרה היא בלתי נמנעת.

את ההצלחה המסחררת של הג'יפון היפני החדש, זה עם הצינוק מאחורה והמגרה בתור באגאז', אפשר להבין כשרואים כמה מצליחים מנתחים פלסטיים, שהרי התוצאה לרוב מזעזעת אבל הרצון להמשיך ולהראות צעיר גובר על הכל, זו גם הסיבה לריבוי החיבור המוזר בין נשים מבוגרות מאוד למיני של ב.מ.וו.

 

כל מילה בול. ואני עדיין מופתע לחיוב ממכירות ה- 3008, שהן גבוהות יחסית.

 

כל החפלה הזו תעצר ברגע שאנשים לא יצליחו למכור את המכונית הקודמת שלהם, וזה קורה ממש בימים אלו.

הריבית הנמוכה מעודדת אנשים לצרוך, וזה טוב, בעיקר כשזה משולב בבטחון תעסוקתי - אבל עד גבול מסויים.

נחמד לשדרג כל פריט בר שדרוג, אבל הרבה פחות נחמד להסתבך במעגל חובות שלא מותיר די אמצעים לקיום שוטף, שלא לדבר על בלתמ"ים.

 

כן, אבל זה בטח יקרה כאשר מחירי הדירות ירדו :-) כלומר לא בקרוב או בכלל.

 

זה שהנירו נמכר פחות מהמצופה, אני יכול להעיד על מספר אנשים ששקלו את הרכב ברצינות, ופסלו אותו רק בגלל העדר מולטימדיה ראויה. בימינו, זה הפך לציוד חובה שחשוב להרבה אנשים. לדעתי, קיה עשו טעות שלא השקיעו עוד כמה שקלים במערכת איכותי, עיין ערך הפיקנטו החדשה. אם אפשר בפיקנטו,מאפשר גם בנירו. באירופה, הרכב מאובזר במסך תקני 8 אינטש איכותי....

 

שיקול לגיטימי בעיני. אתה רוצה היום ניווט, USB, ושיקוף. נניח שהיה מדובר ברכב קרבי במיוחד, למשל STI. אולי לרוכשיו זה פחות שיקול, למרות שאני משוכנע שגם עבורם. אז ברכב משפחתי?

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.


×
×
  • תוכן חדש...