Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3341 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהיה באיזור בשבוע הבא, מחפש מסלול סגור לשכור בו רכב זול להקפות. אני לא מחפש לשכור רכב יוקרה.

 

חשוב שיהיה נגיש בתחבורה ציבורית מלונדון.

 

בנוסף, עוד המלצות למה לעשות כפטרול הד באיזור יתקבלו בברכה.

אם הייתי יכול הייתי מזדווג עם הרכב הזה ומרבה אותו.

פורסם (נערך)

הקטע של לעשות סיבובים על מסלול עם משאית דיזל הוא יותר מתאים לנורבורינג.

באנגליה זה בעיקר נהיגה עם מדריך על המסלול, יש ימי מסלול אבל זה אנגלים משוגעים עם מכוניות משופרות בטירוף.

 

יש את

http://www.silverstone.co.uk/

http://www.brandshatch.co.uk/

http://www.donington-park.co.uk/

 

יש הרבה אירוע רכב באנגליה, האנגלים כולם פטרול הד.

יש סוכנויות רכב לכל דבר אפשרי

 

תערוכת רכב בסופ"ש הבא

https://thelondonmotorshow.co.uk/

עריכה אחרונה על ידי LotusElise

אייל

פורסם

בראנדס האטץ' הוא כנראה הכי קרוב ללונדון שיש, אם כי תחבורה ציבורית לשם? נגיד...

 

אה, ופעם היה ממש בלונדון רבתי מסלול בשם קריסטל פאלאס, אבל בשבילו צריך לחזור בזמן. הנה מירוץ מדהים מאז:

 

https://youtu.be/cawBXWWgqCI

פורסם

אל תשכח לעשות ביטוח והשכרה שמכסים במסלול. ולוודא שאתה משכיר גם קסדה.

גם רוב המסלולים לא פשוט פתוחים כדי לסוע עליהם ולרוב מושכרים לכל מני ארגונים מוטוריים.

 

צריך לבדוק מראש מי מנהל את המסלול בימים שרלוונטיים לך.

If living is for learning

Then dying is forgetting

×
×
  • תוכן חדש...