Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קצת בדילאיי - התחדשנו... פעמיים!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3247 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
תתחדש אוראל!

אמנם אני לא מחובבי ה-500 אבל אין ספק שמדובר ברכב מרשים לגמרי. למה אתה לא מחליף את הסמלון ומה עלה בגורל ה-500 הקודמת?

לגבי האטקה - מהממת, האקסלנס זו רמת הגימור הכי גבוהה שיש, נכון? מחירון של 180K בערך?

 

צריך להחליף... לא הספקתי.

 

האקסית עברה לאוטודיל, מהם קנה אותה מסעדן די מוכר ואנחנו בקשר די יום יומי. נחמד לו עם האוטו :wink:

 

לאטקה יש גם אקסלנס פלוס - או לפחות הייתה (בתוספת של 22K)... אין לי מושג אם הוא נמכרת. לנו לא הציעו כזו.

 

האקסלנס על הכביש עולה כ-172K.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

  • תגובות 87
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
תתחדשו!!

האטקה היתה לי לא נוחה, כנראה בגלל המתלה?

העקרב נראית פגז. לי היא צפופה מידי אבל אני מבין למה היא קוסמת לרוכשים.

לגבי הגג באטקה - האם תצפו אותו כמו בלאון? האם הציפוי עזר? כי מבחינתי הוילונות המחוררים האלה לא עושים את העבודה, וכמו שהילדה שלי אמרה: אבא, למה השמש בתוך האוטו?

 

לגבי האטקה - נוחות זה עניין יחסי. לנו היא נוחה בהחלט, וללא ספק נוחה מה-500x (המאוד נוקשה) שנשקלה כאופציה לרכישה.

 

לגבי הגג הפנורמי - הרשת צפופה מהותית מזו שבלאון והרבה יותר נעים איתה. אין תכנון שהוא לכהייה, באמת שאין צורך בו.

 

העקרב זה עקרב. יש לו את הקסם שלו. יש מי שאוהב ומתחבר - ויש מי שסולד ושונא.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

ואיך היתה האמינות של העקרב הקודם אצלך?

 

הוכיח את עצמו מעבר למותגים האחרים שהתנסת בהם?

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
ואיך היתה האמינות של העקרב הקודם אצלך?

 

הוכיח את עצמו מעבר למותגים האחרים שהתנסת בהם?

 

היה בעייתי יחסית... יורו 6 עם מחלות ילדות לצערי. לקח זמן יחסית ארוך לפתור אותן, אבל הן נפתרו בסופו של דבר.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

אתה בארצנו הקטנטנה במקרה?

 

מאוד פשוט: שלי הייתה מהיורו 6 הראשונות. בזמנו היו בעיות עם הנעות בוקר וכו'. לקח זמן וכמה עדכוני תוכנה, אבל נפתר.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

תתחדש פעמיים אוראל!

 

מצחיק אותי שלא היה עד עכשיו תא כפפות, מהנדסי הפנים בפיאט לא חשבו שאנשים קונים אבארט לסיבובים ותא פתוח הוא מתכון לחפצים מעופפים?

Renault Clio RS EDC 200

רכב ספורטיבי זה כמו קונדום. עדיף שיהיה לך ולא תרצה להשתמש בו, מאשר שתרצה להשתמש בו ולא יהיה לך.
פורסם

תתחדשו אלוף!

כתיבה מחכימה ומעניינת, כהרגלך!

האבארת' פשוט מיוחדת ואני בטוח שהתחושות מתעצמות כנוהגים אותה

אבל אני מודה שהאטקה קצת יותר מסקרנת אותי כי היא באמת חסרת תקדים במונחים של סיאט.

 

מקווה שנתראה בקרוב :)

שלומי.

פורסם

מצחיק אותי שלא היה עד עכשיו תא כפפות, מהנדסי הפנים בפיאט לא חשבו שאנשים קונים אבארט לסיבובים ותא פתוח הוא מתכון לחפצים מעופפים?

 

גם במיאטה ND/פיאט 124 אין, שזה מרגיז במיוחד - כי בדורות קודמים של מיאטה היה.

 

וגם גלגל חלופי, שהיום בולט בהעדרו.

 

וגם עוד כמה דברים, שגורמים לי להתאכזב מהדור הנוכחי של המיאטה, אבל זה כבר נדון בשרשורים אחרים.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם

לא מפריע לי נושא הגלגל ספייר. כבר כמעט 3 שנים בלי

Renault Clio RS EDC 200

רכב ספורטיבי זה כמו קונדום. עדיף שיהיה לך ולא תרצה להשתמש בו, מאשר שתרצה להשתמש בו ולא יהיה לך.
פורסם

מצחיק אותי שלא היה עד עכשיו תא כפפות, מהנדסי הפנים בפיאט לא חשבו שאנשים קונים אבארט לסיבובים ותא פתוח הוא מתכון לחפצים מעופפים?

 

למדו מפיג'ו-ספורט.

ב-205 ראלי 1.3 וב-106 ראלי 1.3 המוקדמות, שהיו גרסאות הומולוגציה לראלי, גם לא היו תאי כפפות.

זאת בניגוד לגרסאות הרגילות ולגרסאות ה-GTI.

 

 

חבל שרק את זה אבארט לקחו מהם :mm_tongue

פורסם
אתה בארצנו הקטנטנה במקרה?

 

מאוד פשוט: שלי הייתה מהיורו 6 הראשונות. בזמנו היו בעיות עם הנעות בוקר וכו'. לקח זמן וכמה עדכוני תוכנה, אבל נפתר.

הייתי עד לפני כמה ימים :)

החכמתי, חשבתי שמדובר בבעיות יותר רציניות. תודה.

 

 

Sent from my SM-N930F using Tapatalk

פורסם
אתה בארצנו הקטנטנה במקרה?

 

מאוד פשוט: שלי הייתה מהיורו 6 הראשונות. בזמנו היו בעיות עם הנעות בוקר וכו'. לקח זמן וכמה עדכוני תוכנה, אבל נפתר.

 

תראה, אוטו לא מניע בבוקר, זה מאוד מעצבן. אבל אם רק ההתנעה קשה, זה ממש בקטנה.

גם, כל בעיה שנפתרת בעידכוני תוכנה, היא לא מטרידה. אלו הכשלים המכניים שיותר מטרידים.

 

החכמתי, חשבתי שמדובר בבעיות יותר רציניות. תודה.

 

אתה לא מכיר את אוראל?!

אם היו הולכים לו הברקסים או הולך מנוע, אתה חושב לא היינו מקבלים דיווח מלא ומפורט, בזמן אמת, עם כל הפיוטים הנילווים?!:lol:

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
תראה, אוטו לא מניע בבוקר, זה מאוד מעצבן. אבל אם רק ההתנעה קשה, זה ממש בקטנה.

גם, כל בעיה שנפתרת בעידכוני תוכנה, היא לא מטרידה. אלו הכשלים המכניים שיותר מטרידים.

 

זה לא היה בדיוק הנעה קשה, אלא לא רוצה להניע. בשלב מאוחר יותר (בין העדכונים) גם הגיע לרעידות לא נעימות בנסיעה ובעמידה. הוחלפו כמה סטים טובים של פלאגים עם עדכוני התוכנה, והגענו לשלב שגם הוחלפו מזרקים.

 

בסופו של דבר - אחרי לא מעט ניסיונות ועדכונים, הבעיה אכן נפתרה. לא היה נעים במיוחד (בהחלט מציק וגזל זמן עבודה יקר) אבל יכל להיות גרוע יותר ללא ספק.

 

אתה לא מכיר את אוראל?!

אם היו הולכים לו הברקסים או הולך מנוע, אתה חושב לא היינו מקבלים דיווח מלא ומפורט, בזמן אמת, עם כל הפיוטים הנילווים?!:lol:

 

מנוע למזלי לא הלך. מנגד - נתגלתה לחות בנוזל הבלימה (נטען שזה מזמן המשלוח ועמידה בנמלים), מה שגרר למקרה או שניים של איבוד בלמים רגעי - מעט מפחיד. החליפו נוזל ואת מערכת הבלימה (להיות על ה-SAFE SIDE) וגם את זה עברנו (בשלום).

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
תראה, אוטו לא מניע בבוקר, זה מאוד מעצבן. אבל אם רק ההתנעה קשה, זה ממש בקטנה.

גם, כל בעיה שנפתרת בעידכוני תוכנה, היא לא מטרידה. אלו הכשלים המכניים שיותר מטרידים.

 

 

 

אתה לא מכיר את אוראל?!

אם היו הולכים לו הברקסים או הולך מנוע, אתה חושב לא היינו מקבלים דיווח מלא ומפורט, בזמן אמת, עם כל הפיוטים הנילווים?!:lol:

 

נראה לך?

היה נהיה דיון שלם שסמל"ת מוכרים דגמי "לימון" של אבארט' והשירות של סמל"ת גרוע וה"רומן" נגמר.

אה - והאבארט היתה מפורסמת לפה למכירה עם דרישה לקבל מעל המחירון.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .


×
×
  • תוכן חדש...