Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קצת בדילאיי - התחדשנו... פעמיים!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3247 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
המממ....

זו צריכת שמן אופיינית לרכבים האילו ?

(צריכה להדלק נורית שמן ? כלומר - מאמין שניתן לבדוק שמן ידנית לפני שהנורית תדלק...?)

התגרזנת קשות ? :lol:

 

חולגי ו-פ', לא נבהלו בכלל והסבירו שזו צריכה די אופיינית לרכב שעובד (והרבה) - והיא תתייצב לקראת הטיפול הראשון (10K ק"מ). בנוסף לכך גם חידדו לי שהרי הטורבו הגדול יותר זקוק ליותר שמן בעצמו כמובן.

 

הנורה הבהבה (פעמיים) כמה ימים לפני כן, במהלך טיול ארוך לדרום הרחוק. היות ובדקתי שמן כשבועיים לפני כן ולא ראיתי משהו חריג שהוא, חשדתי שהיא הבהבה בגלל שינוי זווית וגובה (קורה לעיתים) - ולאחר מכן הסתבר שלא זה היה המצב.

 

פ', ללא ספק נהנה מאוד. תבוא לבקר, תעשה סיבוב.

עריכה אחרונה על ידי RS

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

  • תגובות 87
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

1.6 קילו שמן פחות זה אומר שהרכב קל יותר ולפיכך זריז יותר :evil:

מהי עלות טיפול לשדון הזה?

פורסם (נערך)
בולמים אמורים ללכת בקמ כזה? או שזו סדרה תקולה?

 

לא, הם לא אמורים ללכת בק"מ כזה. תקלה ספציפית באחד (ימני).

 

  • לכל רכב יש את הבעלים שלו שייבהל ממנו
    :wink:
    משאבת שמן נבדקה ?


 

חולגי, אכן, היא נבדקה - יחד עם הטורבו. הכל נמצא תקין.

עריכה אחרונה על ידי RS

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
יצא לי כבר כמה פעמים לראות אותך פה באזור, והיא יפה אמיתית עם שילוב הצבעים הזה.

[ATTACH]492059[/ATTACH]

 

מנסה להבין היכן זה צולם ולא מצליח :oops:

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
1.6 קילו שמן פחות זה אומר שהרכב קל יותר ולפיכך זריז יותר :evil:

מהי עלות טיפול לשדון הזה?

 

1200 ש"ח (פלוס מינוס) - לטיפול קטן.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
צומת ראשונים, פונים שמאלה לתל אביב/ראשון.

 

 

וואלה... צודק. עכשיו קישרתי.

 

תפסת אותי "על חם" בדרכי לעבודה ברשל"צ.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

כמה שאני אוהב את האבארט' שלך!! חבל שהחבר'ה פה לא יכולים לשמוע איך הדבר הזה נשמע במציאות

208GTi, 206XS, BRZ- SOLD

Mx5 Nc Prht- SOLD

 

 

פורסם
נראה לך?

היה נהיה דיון שלם שסמל"ת מוכרים דגמי "לימון" של אבארט' והשירות של סמל"ת גרוע וה"רומן" נגמר.

אה - והאבארט היתה מפורסמת לפה למכירה עם דרישה לקבל מעל המחירון.

יכול להזדהות עם פוסט שכזה, שמדבר על טיב השירות בסמלת ואיכות הרכב שקניתי מהם.

אני אישית לא מתקרב אליהם בעתיד.


×
×
  • תוכן חדש...