Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3371 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אחי חי בארהב ומבקר בישראל מספר פעמים בשנה.

תמיד שוכר רכב ומעולם לא קיבל דוח.

בביקור הנוכחי קיבל דוח על שימוש בטלפון סלולארי.

הצעתי לו להגיש בקשה להישפט ולנסות להקטין במשפט את סכום הקנס (גליון נקי במשך יותר מ - 30 שנות ביקור בארץ) ו/או להמיר באזהרה.

איך אני יכול לייצג אותו/לקבל עבורו ייפוי כח לבימ"ש?

פורסם

למה לא לבקש להמיר לאזהרה?

שישלח לך צילום של הדוח ובקשה שלו חתומה עם בקשה להמרה.

ותעביר זאת למחלקת פניות נהגים.

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

שימוש בנייד אין המרה לאזהרה

 

אתה לא עו"ד לכן לא יכול לייצג את אחיך במשפט.

 

אם אין לו רכוש בארץ שיפסיק לדאוג גם אם לא שילם את הדו"ח

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

לא הייתי מתעלם מהדו"ח אם הוא אזרח ישראלי ונוהג להגיע מידי פעם לארץ.

לגבי ייצוג, אתה לא יכול לייצג אותו, רק עו"ד יכול לייצג אותו. עו"ד יעלה לו יותר מגובה הקנס.

פיאג'ו 2020, MP3 500

יונדאי סנטפה, 2014

פורסם
לא הייתי מתעלם מהדו"ח אם הוא אזרח ישראלי ונוהג להגיע מידי פעם לארץ.

.

 

מה יקרה לו?

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

למרכז לגביית חובות יש סמכות :

1. למנוע יציאה מהארץ

2. למנוע חידוש דרכון

3. למנוע שימוש ברישיון נהיגה.

רק הטיפול בבעיות הנ"ל, יעלה יותר מאשר הקנס...(וגם יצטרך לשלם את הקנס עם ריביות)

פורסם

זה בקושי מופעל כנגד אזרח ישראלי

 

בטח לא כנגד מישהו שלא חי בארץ

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

אם יש לו חשבון בנק בארץ, ניתן יהיה לבצע עיקול על החשבון. תמיד יש את את האפשרות להגביל לו את הר.נ., דרכון ויציאה מהארץ. בקיצור, תיק בהוצל"פ זה לא דבר הכי נעים למרות שלא תמיד הוא יכול להזיק.

בתור אחד שמתעסק בן השאר גם בהוצאה לפועל, ומשרדנו ייצג עד לא מזמן גם המדינה, ישנם המון המון חייבים שלאחר 30 שנה! פתאום מתקשרים מנסים לברר על מה החוב, ואיך אפשר לסגר אותו וכו'.

החוב לא נמחק, ואתה לא יודע איפה הוא יפריע לך בעתיד.

סך הכל מדובר על סכום שנראה לי שאפשר כן להתמודד איתו, ואם החלטת שלא לגשת להשפט (לא רואה סיבה להשפט) המלצתי היא כן לשלם את החוב.

כמובן, שאין חובה לקבל את המלצתי.

פיאג'ו 2020, MP3 500

יונדאי סנטפה, 2014

פורסם

הרי יש התיישנות לחוב?

 

אם 3 שנים לא פעלת לגבייתו הוא מתיישן

 

על פי פות"ש ניתן להבין שמדובר באזרח ארה"ב

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
שימוש בנייד אין המרה לאזהרה

 

לא מדוייק.

לשוטר בשטח שעוצר ונותן את הדו"חה אין סמכות להמיר דו"ח לאזהרה על עבירות מסויימותץ

לשוטרים שיושבים במפנ"א יש סמכות רחבה יותר וכבר נתקלתי בהמרה לאזהרה על עבירה שכביכול אינה ברשימה, כי היה מדובר בנהג עם עבר נקי לאורך שנים רבות.

 

אין הרבה מה להפסיד בלבקש שימירו (עדיף אולי להצניע את העובדה שהוא בחו"ל רוב הזמן כי מן הסתם זה תורם לעברו הנקי בארץ).

 

לפות"ש - בית משפט אינו שוק ולא מתמקחים שם על הקנס. משפט נועד לכפור בביצוע העבירה.

פורסם

לא מכיר את הסמכות היתרה שיש לשוטרים במפנ"א אבל תמיד טוב ללמוד משהו חדש

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
הרי יש התיישנות לחוב?

 

אם 3 שנים לא פעלת לגבייתו הוא מתיישן

 

על פי פות"ש ניתן להבין שמדובר באזרח ארה"ב

 

שליחת מכתב רשום לכתובת שמופיעה במשרד הפנים נחשבת להודעה שמאפסת את מונה ההתיישנות.

 

בשביל 1000 שרל לא שווה את כל כאב הראש. שישלם וגמרנו.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

בן אדם לא גר בארץ

 

לאיזה כתובת ישלחו?

 

אבל כנראה לשלם זו אופציה לא רעה

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

אם יש לו ת.ז. ישראלית אז יש לו כתובת רשומה. עם ההיגיון העקום של חוקי התעבורה והקנסות כנראה שזה יספיק.

 

הרי גם אם תציג דרכון שיוכיח שלא היית בארץ כשצילמו אותך על מהירות והרכב רשום על שמך עדיין אתה תצא אשם אלא אם תביא נהג שיסכים להודות שהוא נהג.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

תיק הוצאה לפועל לא מתיישן. מספיק לעשות איזה פעולה בתיק כדי שהוא יוכל להמשיך להתקיים שנתיים, אם אין פעולה בתיק, החייב יכול להגיש בקשה לסגירה מחוסר מעש. גם אם התיק נסגר מחוסר מעש, הזוכה יכול להגיש בקשה להחיאת התיק.

פיאג'ו 2020, MP3 500

יונדאי סנטפה, 2014

×
×
  • תוכן חדש...