Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3433 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 104
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

עדיף, פחות פקקים בכבישים

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם (נערך)
לא מבין אתכם, בחיי.

יש בחורות שמוצאות חן בעיניך, וזה לא הדדי.

יש בחורות שאתה מוצא חן בעיניהן, וזה לא הדדי.

יש בחורות שאתה יכול להעביר איתן ערב שלם של דייט כייפי מבחינתך, אבל היא רואה את זה שונה.

יש בחורות שאתה רק 'מת' שלא יראו אתכם ביחד, ולהחזיר אותה כמה שיותר מהר הביתה, ואתה לא מספיק לנשום עמוק ב "וואו, איזה כיף שאני לא אראה אותה לעולם יותר" והיא כבר בסלולרי מתקשרת לספר לך כמה היה לה כיף, והיא מזמינה אותך להורים שלה.

נהייתם חבורה של כוסיות, שיושבות שעה עם מישהי בדייט וכבר מפנטזים על חתונה ומשכנתא ובית עם גינה ושלושה ילדים. יאללה שלכם, תשתחררו, תצאו, תבלו, תהנו, ה'מישהי' שאתם מחפשים תגיע בדיוק ברגע שאתם לא מוכנים לו.

מישהי משחקת איתכם - רק אתם יודעים איפה עובר הגבול הסובייקטיבי שלכם.

לא מבין אותך.

 

איפה בשרשור ראית מישהו מתלונן על מישהי שלא רצתה אותו אחרי דייט אחד, או שפנטז על חתונה אחרי דייט אחד?

 

פות״ש סה״כ חלק איתנו סיפור על מישהי שאחרי חודש וחצי של זוגיות (לא הרבה, נכון, אבל בטח לא דייט אחד) חתכה לו פתאום בלי הסבר, בנוסף לעוד כל מיני דפוסי התנהגות מוזרים. עוד אנשים חלקו סיפורים דומים. מזה הגעת ל

״חבורה של כוסיות, שיושבות שעה עם מישהי בדייט וכבר מפנטזים על חתונה ומשכנתא ובית עם גינה ושלושה ילדים״? נו, טוב.

עריכה אחרונה על ידי malcishua
פורסם
יש יותר נשים אבל מבחינתה יש יותר מחזרים והיא יכולה לשחק כרצונה.

 

בגילאים צעירים - נכון. מגיל 28 ומעלה דווקא לגברים הרבה יותר קל.

פורסם

חייב לומר שעצוב השרשור הזה...

 

נשים לא עם פשוט, אבל אפשר בהחלט להתאקלם ולהתעלם משגעונות קטנים .

 

מה גם שיש שגעונות שבשלב מסוים הופכים ל "חמודים" ויש שגעונות שפשוט לא מזיקים.

 

גם אשתי לעתיד למשל לא קיבלה את ההתעסקות הבלתי פוסקת שלי ברכבים (מלבד העבודה שלי בתחום הרכב) , אבל אז באה אשה חכמה ואמרה לה " תתנחמי-זה יותר טוב מקלפים, זונות, וסמים " .

 

זוגיות זה אוסף של פשרות, מי שלא מסוגל להבין שכל דבר שהוא סוג של שותפות מלווה בפשרות- בהחלט ישאר לבד.

פורסם

אני מכיר מישהי מקרוב מאוד - לפני הרבה שנים היא התחתנה עם בחור שהיה כל הזמן עסוק באלפא שלו ( לא רצה ילדים ).

בסוף היא התגרשה ממנו והתחתנה עם רופא. יש להם כבר 3 ילדים גדולים. ככה שבכל זאת כדאי להזהר מהתעסקות בלתי פוסקת עם רכבים, במיוחד אחרי החתונה.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

בגבול הטעם הטוב- בבוקר יום שבת? תענוג להתעסק ברכב .

בין אם בשדרוג/ תקלה/ טיפול... וכן הלאה .

 

מלבד עצם העובדה שזה קצת טוב מדי פעם "לשמור מרחק" לכמה שעות .

פורסם

שרשור שמעלה בי זכרונות על כל המשוגעות שהכרתי בחיי. מזל שאני כבר נשוי.

נ.ב כולן משוגעות.. יש פחות ויש יותר, הן נרגעות רק כשהן מוצאות גבר יותר משוגע מהן.

נ.ב 2 יואב, זה הסרטון הכי מצחיק שראיתי בזמן האחרון.

 

Sent from my SM-N910F using Tapatalk

פורסם (נערך)

מקס - אם זה היה פורום של חובבות רכב (עם איזה 3 חובבים) הנראה שהיה מופיע כאן פוסט סימטרי לגמרי על גברים.

 

ולאד - לא כל רופא הוא מציאה. אבל יש כאלה שכן. וגם לא כל האלפיסטים משוגעים. יש כאן כמה דוגמאות חיוביות.

 

ואדים - השרשור שפתחת לפני כמה ימים מוכיח שכנראה שאתה יכול להציע לנשים יותר ממה שאתה מספר לנו. בדרך כלל לא שולחים את הלא יוצלחים לייצג את החברה בצד השני של העולם. אז קדימה, כנראה שיש מישהי שמחכה לך, וסיכוי טוב שמדובר במישהי ראויה פלוס. אל תתיאש.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

לפחות בזמן שעשית בXד היה לך על מי לפנטז ככה שלא יצאת פרייאר. :oops:

 

http://www.spankbang.com

http://www.pornhub.com

http://www.tubegalore.com

 

נסה את הלינקים, אל תצא פראייר.

;)

 

זה קלאסיקה.

הרבה עוברים את זה.

מישהי נראית מספיק טוב בשביל לטמטם אותך מלראות שאין בה שומדבר חוצמיזה.

וכשמגיעים לחלק האנושי של קשר, מגלים שאתה קופץ ראש לשלולית שטוחה. קרש במיטה ובדיחת קרש באינטלקט.

 

תייג תחת 'זדייני' ותמשיך הלאה.

 

בדיוק.

 

תסתכלו על הנקודה החיובית, הבחור יכל להסתובב איתה בכל מקום ולהשוויץ שהוא יוצא עם פצצה כזאת.

 

מה חיובי בלהשוויץ בזה שיש לצידך בחורה יפה כשבתכל'ס בסוף הסיבוב אתה חוזר הביתה ומביא ביד?

עדיף בחורה "נורמלית" זורמת מאשר פצצת על לא שימושית.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

בדרך כלל משוגעות באמת - מה שנקרא bat shit crazy - אפשר לזהות מאוד מהר ולהימנע מהן. אם זה לא משהו שצף בדייט ראשון-שני זה משהו שאפשר להסתדר איתו.

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם
כמה שבא לי להקיא מהמשפט הזה (בוא לא ניכנס לזה), אבל המשכתי לקרוא הלאה.

 

אתה יודע, יש לי ג'וקים מספיק גדולים ועצבניים משל עצמי בראש, וכמו שאני צריך להתאים את עצמי לסביבה, ולא להעמיס את הג'וקים של עצמי על אחרים, ככה אני לא רוצה לקבל על עצמי את הג'וקים של מישהי אחרת.

 

להגיב, לא להגיב... להגיב.

 

ואדים, אתה בנאדם אינטיליגנטי, זה בטוח.

גם די רגיש, גם בטוח.

 

מסוגל להבין עובדות.

 

העובדות הן שהגישה שלך מביאה אותך להתבוסס בסחי של רגשות שליליים, ובגישה שלי אני בזוגיות רב החיים הבוגרים שלי, מסוגל להרים דייט, גם מאתרי הכרויות, להנות ממנו, וגם להמשיך לדייט שני. מעבר לזה... מזל אם פגעת במישהי שבאמת מתאימה (אם אתה מכוון למערכת יחסים ארוכת טווח, לא בילוי משותף בלבד, ששם יש הרבה נשים שאפשר להעביר איתן מקטעי חיים בכיף).

כלומר, רב החיים, אני אהבתי מישהי ומישהי אהבה אותי, ורב חוויות שלי עם נשים... וואלה, סבבה.

וזה טוב. ממש טוב (חוצמי כשלא טוב, אבל ככה זה, לא תמיד הכל נמשך לעד).

אז כנראה אני עושה משהו יותר נכון ממך.

מבין משהו בחיים, שאתה לא.

 

כנראה.

 

אני לא בראד פיט. אין לי כסף של שלדון אדלסון. יש לי את הדפקטים שלי.

כמו לכולם.

אני לא מסתובב ברחוב, ונופלות הנשים לרגלי. אני פ'סדר. אולי קצת יותר אינטיליגנטי מהנורמה, אבל לא יותר ממך.

 

אני יודע 3 דברים:

 

1. נשים הן גם בני אדם. קודם כל - כבד. כבד את הזולת. זה אומר שגם אם מישהי מגיע, והיא לא בדיוק טעמך, שחק את הדייט עד הסוף. תבוא חיובי, יהיה חיובי. יכול להיות שאפילו תיראה לך קצת אחרת, אחרי שתכיר אותה (בן אמוץ היה קורא לזה 'מטמורפוזת הכיעור/יופי'. איך דעתך על אדם קובעת אם הוא נראה לך אטרקטיבי).

עם כל אחת (כמעט) אפשר להעביר שעתיים. תחליט שזה יעבוד - זה יעבוד.

 

2. תתעניין בזולת. תנסה ללמוד מיהו. מה מעניין. שוב, תבוא חיובי. תשקיע בשיחה. תקשיב. תשתף. תהיה אמיתי. יש מעט אנשים שהם נטולי כל עניין לבריות. כל אחד עשה ועבר דברים מעניינים שאתה לא. גם המנקה האריתראית במשרדים אצלי, יש לה משהו מעניין להגיד (לא יצא לי מזה דייט, אם תהית. היא בהריון. יש לה בת אחת באריתריאה, שהיא מתגעגעת אליה ושולחת לה כסף).

 

3. לא להתפקס על פגמים. יענו, להיות ההפך מסיינפלד. לשים אותם בצד. לראות אם הם נשארים שם. לכל אחד יש דפקטים, נסיבות לא כדאיות, קשיים שנראה שיטרפדו, התנהגויות מעצבנות. השאלה היא, האם יש בו מספיק דברים טובים, שיהפכו את הפחות טוב לנסבל או שאפילו אפשר יהיה לתקן אותו. שוב. תבוא חיובי. תתמקד בטוב. ברע אפשר הרבה פעמים לטפל (למשל... מישהי עם וגניסמוס ובעיות ביטחון בתחום המיני).

 

זה נכון שתמיד יש את האקס פקטור, הכימיה הבלתי מוסברת שגורמת לשניים להתחבר חזק (לפעמים מיידית, לפעמים לוקח קצת זמן). אבל אם אתה לא נותן לכימיה מקום להתחיל... זה לא ייקרה אף פעם.

 

תחשוב טוב, יהיה טוב.

זה נכון.

זה הכל.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı


×
×
  • תוכן חדש...