Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3433 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 104
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

דווקא הגברים פה צריכים להפסיק לבאס את הבחור שלא הצליח,

אם זה היה קורה לי והיו מגיבים לי כאן את מה שהגבתם הייתי לוקח ימי חופש מהעבודה ולא יוצא מהבית לאיזה שבוע.

פורסם

שטויות אושר אני לוקח הכל בהומור

זאת סיטואציה שעלתה לי כשקראתי איזה פוסט פה

סביר להניח שאם לא הייתי קורא את הפוסט לא הייתי כותב מה שכתבתי

 

אגב אני רוצה להודיע לחברים פה שאין לי בעיה עם בחורות בכלל (אז בלי רחמים)

אני נראה טוב ומלא בטחון עצמי, היו ויש לי יזיזות כך שסקס לא חסר לי :ladysman:

העניין הוא שבאמת כיוונתי לזוגיות עם הדבר המושלם והמוזר הזה, לא נורא :-D

 

מקבל כל תגובה פה באהבה

Seat Ibiza - שרשור התקנה ~ Hu: Pioneer Avh-x5850

Comp: Rainbow GL-C6.2 4Ch: GroundZero gzua 4.150SQ

Sub: JBL W12GTI MKII @ Sealed box Mono: Rockford1001BD

פורסם
יוסי אל תקח אתזה לשם כי זאת לא הסיבה

הפוך גוטה הפוך היא בעצמה אמרה שזה רחב מדי ולא חושבת שזה ייכנס וכך היה :|

מה זה בולבול רחב ? יש לך ראש של נחש בין הרגלים ?

 

היא התכוונה כנראה של ייכנס ברוורס ואתה התבלבלת במיקומים...בפעם הבא תשתמש בוויז.

איזה כייף לי :)

פורסם

- כן כן קראתם נכון, דתייה לשעבר

[אגב אם נכנס ליחסי מין שלא היו, אז היה פעם אחת שכן הצלחתי לשכנע אותה אבל למעשה נכשלתי,

היא הייתה כלכך צרה שזה לא נכנס :evil: הפעם היחידה שהיה נסיון למשהו אמיתי :-D]

הרגשתי כאילו איכזבתי מדינה שלמה :lol: נותנים לך מיליון דולר אומרים לך קח ואתה לא מצליח לקחת

 

 

אוקיי.

עכשיו ברור.

 

נשכיל את הנוער.

 

יש תופעה שקוראים לה וגינסמוס.

 

זו המקבילה הנשית להעדר זקפה מסיבות נפשיות ולעיתים גם לפליטה מוקדמת אצל גברים. תחשוב, היא גדלה עם מוסר וגישה אחרת לגמרי לגבי מין. יכול להיות שהיא אפילו קלולס או לפחות לא יודעת איך לאכולת את זה.

 

תחשוב איך אתה היית מתנהג, אם היית (חס וחלילה, טפו - טפו - טפו...) אימפוטנט או אחד שגומר תוך שתי שניות.

לא היית אוכל סרטים בקשר?!

 

לא שצריך להיות פסיכולוג בהתנדבות של כל אחת אבל... אבל מי שיידע לפתוח את דלת הקסמים ולהיות כוסם... היא תהיה שלו לתמיד.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

לא שצריך להיות פסיכולוג בהתנדבות של כל אחת אבל... אבל מי שיידע לפתוח את דלת הקסמים ולהיות כוסם... היא תהיה שלו לתמיד.

 

ועדיף שאותו כוסם יהיה פסיכוטי באותה מידה, אם לא יותר.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

כוסם זו צורת הזכר של כוסמת?

I see now that the circumstances of one's birth are irrelevant; it is what you do with the gift of life that determines who you are

Mewtwo -

פורסם

איך אמרו חכמים, הדרך אל האושר רצופה כשלונות

אני מהמר על 99% מהכותבים כאן שהיו עוזבים/נכנעים בשלב כזה או אחר

כמה שזה נשמע הזוי, אני בטוח שהבחור שיצליח לשרוד את התקופה המייסרת איתה

באמת יצליח לזכות בה, וסביר להניח שלתמיד, שוב, היא לא גולדיגרית לדעתי

פשוט בחורה עם הרבה בעיות, פסיכלוגיות, נפשיות אולי וכו'

 

תהיו בטוחים שכשתהיו בסיטואציות שהייתי איתה זה ישרוט כל אחד ממכם בצורה קשה!

Seat Ibiza - שרשור התקנה ~ Hu: Pioneer Avh-x5850

Comp: Rainbow GL-C6.2 4Ch: GroundZero gzua 4.150SQ

Sub: JBL W12GTI MKII @ Sealed box Mono: Rockford1001BD

פורסם

לזכות בה...

 

עדיין לא הבנתי מה יש שם לזכות?

לא שמעתי על אופי נהדר או לב זהב, כולא על פרצוף יפה שגם הוא כניראה ידעך ב-10 שנים הקרובות.

 

אם זה היה הפוך, אתה חושב שמישהי הייתה זוכה בפסיכופט שניראה כמו בראד פיט? רק טיפול אחד, כמה כדורים פסיכוטיים, ותקווה שהוא לא יתחרפן, וקיבלת גבר מושלם!

 

שתילך לחפש את האהבל שיסתנוור מהמראה ויקבל מחורפנת. רק תגיד תודה שזה לא אתה

פורסם
איך אמרו חכמים, הדרך אל האושר רצופה כשלונות

אני מהמר על 99% מהכותבים כאן שהיו עוזבים/נכנעים בשלב כזה או אחר

כמה שזה נשמע הזוי, אני בטוח שהבחור שיצליח לשרוד את התקופה המייסרת איתה

באמת יצליח לזכות בה, וסביר להניח שלתמיד, שוב, היא לא גולדיגרית לדעתי

פשוט בחורה עם הרבה בעיות, פסיכלוגיות, נפשיות אולי וכו'

 

תהיו בטוחים שכשתהיו בסיטואציות שהייתי איתה זה ישרוט כל אחד ממכם בצורה קשה!

 

 

השריטה שההיא השאירה לי היא יותר גרועה מאצלך, עובדה שגם אחרי קרוב לשנתיים יש דברים שאני נזכר בה ומה גם שמאז שעזבה ועברו המון חודשים , כל יום בעבודה ובכלל היו לי מאוד מבאסים, אבל ברמה קיצונית.

 

לפעמים אי אפשר להסביר את זה למה ואיך נקשרים לבנאדם, אולי רק פסיכולוג ידע.

 

 

המקרה דומה , אחח!

פורסם

מזכיר לי מקרה שקרה ממש לפני שבועיים בערך..

הכרתי בחורה, ניראת סבבה, גם לא טיפשה..

היינו גם בקטשר טלפוני כמעט כל יום..

לפעמים היא מתקשרת, לפעמים אני. זורם..

אחרי שבועיים עמוסים הצעתי לה להיפגש בסופש, היא הסכימה, אמרתי שאני אתקשר אליה בשעה 9 בערב כדי לתאם שעה.

וכך היה, ביום שישי בשעה 2100 התקשרתי, אבל אין מענה, אף אחד לא מרים את הטלפון. למזלי עדיין הייתי בבית אז לא כזה היה אכפת לי.

יום ראשון שולחת לי הודעה, אמרה שהיא לא מרגישה טוב. והייתה במיטה חולה וגם במיון, ואכן זכיתי לתמונה שלה מהמיון חח

 

עובר עוד שבועיים, שאלתי אם בה לה להיפגש בסופש. אמרה שכן. תיאמנו שעה 2000 בערב, קיבלתי ממנה כתובת ברמת גן ( ברחוב הכי מעפן בלי חניה. והייתי צריך להנדס את עצמי על המדרכה)

הגעתי בשעה 1955 מתקשר... בממתינה.. טוב. מחכה עוד קצת. ומתקשר עוד פעם ממתינה. מפה לשם בשעה 2025 התקשרתי הפעם האחרונה והיא עדיין הייתה בממתינה, הפעם חיכיתי כמה וכמה צילצולים... אין מענה, הסתובבתי ונסעתי הביתה.

ככה שרפתי בערך כמה עשרות שקלים על דלק... וכמה שעות על הכביש.

ומאז לא שמעתי ממנה...

אינסטגרם עם הריתוכים שלי :-D

 

http://instagram.com/newworldofdisorder

 

פורסם

Big_White מעניין מי מייצר את הבחורות זבל האלה!

יש לי אחיות ואני יודע ב200% שהן בחיים לא יתנהגו ככה, כנראה זה חינוך מהבית

לא רוצה להישמע גזען אבל רוב המקרים האלה שאני מכיר ושמעתי אלה היו דווקא בחורות "לבנות"

(אל תקחו אתזה למקום של גזענות כי דווקא מאוד נמשך ליופי הזה, פשוט האופי קצת מקולקל)

Seat Ibiza - שרשור התקנה ~ Hu: Pioneer Avh-x5850

Comp: Rainbow GL-C6.2 4Ch: GroundZero gzua 4.150SQ

Sub: JBL W12GTI MKII @ Sealed box Mono: Rockford1001BD


×
×
  • תוכן חדש...