Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הוט האץ' חדשה עד 220K


danielharati
שימו לב! השרשור הזה בן 2598 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

הבמוו היא מכונה שמעריכים אחרי הרבה זמן במחיצתה וכל דבר קטן די מפר את האיזון.

הוספת תכנה די מפרה את האיזון ומהר,הרכב בועט ובורח בכל לחיצה קלה בסיבוב וצריך

להיות עדינים וערניים,הוספת כוח מצריכה החלפה של הצמיגים האחוריים לטעמי לרחבים

יותר על מנת להחזיר את האיזון טיפלה חזרה (אצלי ברכב לפחות).

די מהנה כשלומדים לשלוט עליה,לאט לאט. יש כאלה שלא מתלהבים מהר ולא כולם אוהבים

את הנסיעה בתחילת הדרך אתה. הטרן-אין שלה מצוין ושונה והרכב מרגיש קל יותר בהרבה

ממה שהוא באמת ודי מלהיב שהוא לא מתרגש ממנת יתר תוך כדי סיבוב,לא מייצר תת היגוי

ואין לוחמת הגה. ההיגוי מדוייק מאוד וכבד ואן חופש או אלסטיות במרכז (אז אן ממה להתעצבן).

אן פה את הפאן פקטור של רכבים דוגמת האבארט 500 או הקופרS שהעברות משקל מהירות,

שמרכב קל יחסית יודע לספק, לוחמת הגה מוגזמת תוך כדי סיבוב גם היא פקטור מהנה ודרמטי

לחלק גדול מהנהגים.

בבמוו אן את כל אלה שהורגלנו מהנעה קדמית וקשה להוציא ממנה פאן ביום יום רגיל.

בחזקות שבהן צריך זמן ארוך להסתגלות (M135 M235 וכו) ובקרות אסור לבטל,אלה אם כן

יש לך ביצים מנירוסטה ולמדת את האיזון על כביש יבש ועל כביש רטוב לומדים מחדש...מעייף

מאוד אבל מאוד מתגמל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 150
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

בסיכום ה 308 לא נכנסה לחמישיה שלהם. מופיע בסוף הכתבה:

http://www.autocar.co.uk/car-review/peugeot/308-gti

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עדכון:

 

לגבי הטייפ אר - נסיעת מבחן תואמה ליום רביעי.

 

עוד אופציה שעלתה- לקחת את הרכב של ההורים - BMW 335 משנתון 13'- אופציה שאני פחות מתלהב ממנה כרגע.

 

*הפיז'ו לא נראית עבורי כמו בשורה מי יודע מה והסחירות העתידית עלולה להיות בעייתית אבל הכל תלוי איזה גרסה תגיע לארץ ובאיזה מחיר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עד שרנו לא יעיפו את הEDC ממנה היא נידונה לכישלון.

 

Sent from my D6603 using Tapatalk

Mazda 3 touring 5 doors 2.0 6MT 2014 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ה- 335 של ההורים עולה על כל רכב אחר ששקלת פה, בכל פרמטר. חוץ מזה שהיא כנראה אוטומטית.

לא חושב שהיא עולה בכל הפרמטרים. זה רכב גדול הרבה יותר ממה שנחוץ לי, אם היו לי ילדים הוא היה יכול להיות שימושי ובנוסף, האחזקה השוטפת תהיה יקרה מאד.

כמכלול זה רכב נהדר עם מנוע מדהים אבל הבעיה העיקרית מבחינתי שהוא מתנהג כמו אמריקאית, הרכב רך להחריד ולטעמי זה ממש לא רכב לפאן בכבישים מעניינים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נראה שאתה מחפש מכונית עם רעל...

אני מניח שעקרב קטן ועצבני מדי עבורך.

ובסגנון הזה, ה R היא אולי האופציה האחרונה. (או שאולי STI)

או שתתפשר...

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמכלול זה רכב נהדר עם מנוע מדהים אבל הבעיה העיקרית מבחינתי שהוא מתנהג כמו אמריקאית, הרכב רך להחריד ולטעמי זה ממש לא רכב לפאן בכבישים מעניינים.

סדרה 3 שלפני המתיחת פנים ב2015 באמת קצת רכה (משהו שחבילת M פתר) אבל הם עשו משהו עם המתלים לאחר מכן והשיפור משמעותי ומורגש.

מה שכן, להגיד שהיא מתנהגת כמו אמריקאית זה מוגזם משהו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נראה שאתה מחפש מכונית עם רעל...

אני מניח שעקרב קטן ועצבני מדי עבורך.

ובסגנון הזה, ה R היא אולי האופציה האחרונה. (או שאולי STI)

או שתתפשר...

 

עקרב זה פצפון, זה לא רלוונטי.

הכי אני מתחבר למגאן, זה הסגנון שאני מכוון אליו. בלית ברירה אני מסתכל קצת על משומשות אבל עדיין לא ראיתי אחת שעברה את הסינון שלי.

 

ברור שבסוף אני אתפשר, מנסה כמה שפחות אבל מה שנראה לי שאני שוב אגמור עם גולף\לאון.

 

סדרה 3 שלפני המתיחת פנים ב2015 באמת קצת רכה (משהו שחבילת M פתר) אבל הם עשו משהו עם המתלים לאחר מכן והשיפור משמעותי ומורגש.

מה שכן, להגיד שהיא מתנהגת כמו אמריקאית זה מוגזם משהו.

 

האמת שהיא מתנהגת פחות טוב מאמריקאית שיצא לי לנהוג עליה (קאדי ATS). חשבתי אולי לקחת את ה335 ולהתחיל להשקיע במתלים אבל פחות בא לי להכנס לזה. ה-125M הרגישה לי הרבה יותר מתאימה לנהיגה חזקה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מעט משוחד אבל בכל זאת

ה 125 לדעתי הוא רכב נהדר, הרכב מספיק חזק בכדי להנות ממנו ומההנעה הנכונה, הרכב מדויק ומגיב יפה מאוד להעברות משקל, המתלים בו עושים עבודה מצויינת לדעתי, לא מענישים ביום יום ועושים את העבודה בנהיגה חזקה, יציאה מסיבוב עם תחת בחוץ זה דבר שאצלי בטיולים הוא בשיגרה ובמצב ספורט + אתה יודע שהבקרות שומרות עליך (בגבול הסביר כמובן), אתה רוצה להשתולל במתחם סגור, נתק את הבקרות לחלוטין ותהנה

 

במחיר הזה יש רכבים מהירים ממנו, אם הייתי בתחרות כנראה שהוא לא היתה הבחירה הראשונה שלי, מהסיבה שאני לא בתחרות אם אף אחד אני רוצה את הרכב הכי מהנה גם אם הוא יהיה קצת פחות מהיר

 

החסרון המשמעוטי של הרכב לפי דעתי הוא החוסר סאונד, לא משהו שאי אפשר לסדר בכמה אלפי שקלים בודדים אם זה כזה מפריע, ברוב הזמן זה כיף שהוא שקט (כן הייתי רוצה לשמוע אותו בנסיעות מסוימות)

הדבר השני שחשבתי שהוא חיסרון הינו ההגה, אחרי שהיתרגלתי אני פשוט אוהב אותו, הוא קל זה נכון אך עם זאת הוא מדוייק ומעביר תחושה שאתה יודע בידיוק מה קורה עם הרכב בכל זמן נתון

 

לגבי אוטומטי, אני מבין אותך, את הרכב הקודם שלי הסבתי מאוטומטי לידני, כאן אחרי שתי נסיעות מבחן ארוכות עליו ועל ה 135 החלטתי שאני הולך על האוטומט הזה בלב שלם (אחרי שביררתי לגבי ידני והייתי צריך לחכות עד 5 חודשים), היום, חצי שנה אחרי ומעל 9 אלף קילומטר, אני מרגיש שעשיתי את הבחירה הנכונה

 

הרכב הזה הוא רכב שתמיד כיף לנהוג בו, גם ביום יום וגם בנסיעות חזקות

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בסיכום ה 308 לא נכנסה לחמישיה שלהם. מופיע בסוף הכתבה:

http://www.autocar.co.uk/car-review/peugeot/308-gti

לא ציפיתי לפחות מכך מהפרסומון של ואג.

 

עד שרנו לא יעיפו את הEDC ממנה היא נידונה לכישלון.

Sent from my D6603 using Tapatalk

שים לב שבגרסתה העדכנית מדברים על שיפור משמעותי בתפקוד הגיר.

 

שלום חברים,

 

לאחר 5 שנים עם הנוכחית, לאון FR דור שני ידנית, החלטתי שבא לי לשדרג וכבר התחלתי לבחון מס' רכבים.

 

מחפש רכב:

-ספורטיבי

-ידני

-בעל מרווח פנים סביר, אני כמעט ולא מסיע אנשים אבל צריך תא מטען בסדר גודל דומה לרכב הנוכחי

-שהיה סביר ליומיום מבחינת נוחות

-רצוי מנוע טורבו עם פוטנציאל

-רצוי מאובזר ככל הניתן

האם סדר הדברים מעיד על חשיבותם?

 

מבין הואגיות הייתי ממליץ לך דווקא על הגולף GTI שפסלת. הקופרה בהשוואה מציעה חבילה אטרקטיבית יותר על הנייר, אך בפועל הגולף מכויילת יותר טוב מבחינת ההתנהגות - מגיבה יותר טוב להעברות משקל, הזנב יותר חי ואפילו ההגה הרגיש קצת יותר טוב. בנוסף, הנוחות בגולף עדיפה וייתכן שהפנים ירגיש מעט איכותי יותר.

 

למרות זאת, אני לא חושב שתמצא ואגית שתציע לך את מה שאחת מה-2 הבאות מציעות:

 

ב.מ.וו 125i תיתן לך משהו שאין באף הוט האץ' אחרת: הנעה אחורית. היא לא מושלמת: המנוע חזק לכשעצמו אך לא מוביל בקטגוריה וגם הצליל שלו לא מרשים במיוחד וכנראה שהאבזור שלה הוא לא בפסגת הקטגוריה. בצד היתרונות תמצא הגה מדויק, מהיר - בין הטובים בקטגוריה, הנעה אחורית שמאפשרת דברים שהאחרות אינן מסוגלות לבצע, בקרות מתנתקות כמובן ושלדה שאוהבת לדבר. הפנים איכותי והמושבים מצויינים. כמו כן, הרכב מצויד במתלי M וזה תורם להתנהגות כמובן, אך גם הנוחות עדיין טובה בזכות כושר ספיגה מצויין. יש לציין כי הגיר הינו אוט' בלבד - אין יותר גיר ידני, לפחות כרגע - אך ה-ZF8 שיש לה הוא כנראה אחד הגירים האוט' הטובים ביותר מכל בחינה. בסה"כ אני חושב שהיא בין הרכבים המעניינים ביותר בקטגוריה.

 

פיג'ו 308 GTI צפויה להגיע לשוק ממש בקרוב ולפחות על סמך הביקורות מחו"ל, מדובר ברכב מאוד מעניין. ממש לא מזמן קראתי מבחן השוואתי של מגזין גרמני אשר השווה בין ה-308 ל-GTI. באגף הביצועים והתנהגות, הפיג'ו הוכתרה כמנצחת ולא בפער של נקודה או שתיים.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2598 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...