Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכבות מעניינות אותי - מה צריכת דלק ריאלית של רכבת?


nimrod7676

פוסטים מומלצים

  • תגובות 1.1 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

זה צפון קוריאה... בטח זה עמוד תליה שכונתי למתנגדי משטר

You can always count on Americans to do the right thing - after they've tried everything else.

W. Churchill

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם כבר הזכירו את צפון קוריאה, אז סיפור מעולה משנת 2008 של זוג חבר׳ה שהחליטו לסוע ברכבת מהבית שלהם בוינה לפיונגיאנג בצפון קוריאה, דרך רוסיה. מאוד מעניין. חוויה מטורפת. ממליץ לקרוא ולראות את התמונות:

 

http://vienna-pyongyang.blogspot.com/?m=0

 

 

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 שעות, tinoki כתב:

סינג’יו, צפון קוריאה.

בצד שמאל של  תמונה בצמוד לקירות הבתים יש פסים של, ככה”נ, רכבת חלה / חשמלית כלשהי.

האם העמוד הלבן בצורת ר מעל לקבוצת השוטרים קשור איכשהו?

מה תפקידו?

Screenshot_20240407-144638_Gmail.jpg


אותי מעניין איך הגעת להתעניין בתמונה הזו דווקא, במקום הזה? 🤔

חזיר דיזל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, קורן בן אשר כתב:

אותי מעניין איך הגעת להתעניין בתמונה הזו דווקא, במקום הזה? 🤔

פשוט, חיפשתי מקום שלא תזהה

לפני 8 שעות, Buki כתב:

לא מזהה שם פסי רכבת, הקווים שרואים זה הצל של  חוטי חשמל על הכביש. 

מעניין בוקי. כעת אני מסתפק. זה נראה כמו חריצים עמוקים ולא צל, ולא הבנתי מה ההיגיון להצמיד מסילות לבניינים.

  • מצחיק 1

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 26.4.2022 בשעה 17:59, קורן בן אשר כתב:

המוזיאון אכן נסגר לפני כשנתיים בצעד קונטרוברסלי שעורר הרבה תרעומת, המוצגים פוזרו לאחסון במקומות שונים בארץ עד שייבנה מוזיאון חדש בלטרון, אלוהים יודע מתי. חבל מאוד שכן היו שם הרבה מוצגים היסטוריים יחודיים.

 

הקרקע כמובן תשווק לטובת פיתוח נדל"ני.

 

ציטוט לא הכי קשור לנושא השירשור אבל מצאתי לנכון לשים את זה פה.

 

 

אחד המוצגים במוזיאון הנ"ל היה רכב השרד של דוד בן גיורון, פורד 1959 מספר רישוי 101, הרכב עמד שם יחד עם עוד כמה מכוניות של שרי הבטחון, קרוב ל 60 שנה. 

 

 

אחרי סגירת המוזיאון, הרכב הועבר למקום הנוכחי - מול בית ראש הממשלה ההסטורי בקריה בתל אביב. 

הוא מוגן הייטב מפגעי מזג האוויר ב Pavilion (סליחה לא מכיר מונח מקביל בעברית)  מזכוכית, רק ההשתקפות ממנה מפריעה לצלם תמונות נורמליות. 

IMG_20240415_143053.thumb.jpg.47e221fd6d85d8e9058429e27f4116ad.jpg

 

IMG_20240415_143022.thumb.jpg.bdff9779ae6b4ab31d4ce1b8669a8202.jpg

 

IMG_20240415_145057.thumb.jpg.b73c0befd4786460bace338f74a8ab5c.jpg

 

IMG_20240415_172403.thumb.jpg.cf8ff4cd7a423be2c6e2d3eb6843aabe.jpg

 

IMG_20240415_143029.thumb.jpg.8d310ec84ef7d7a2490942562e5a7576.jpg

  • אהבתי 4

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודש מאוחר יותר...

כלי מעניין שנוסף לאוסף המסחריות ההסטורית של פולקסווגן. "טרזינה" Draisine על בסיס פולקסווגן טרנספורטר T1 שנת 1955.

 

אחת מתוך 15 יחידות שנבנו על ידי חברת Beilhack (עוד 15 יחיודת דומות נבנו על ידי חברה אחרת באותה שנה).

 

המרכב, המנוע 1.2 ליטר קירור אוויר 28 כ"ס, הגיר הידני 4 הילוכים והקלאץ' נשארו ללא שיני. מערך המתלים ייחודי עם קפיצי עלים וגלגלי רכבת בקוטר 55 ס"מ, הגלגלים כוללים טבעת גומי לשיכוך רעידות. 

 

במכרז הרכב ישנו ג'ק הידרוולי שמגביה אותו מעל המסילה ומאפשר לבן אדם אחד לסובב את הרכב ב 180 מעלות כדי לנסוע בכיוון ההפוך.

הפנסים עברו למקום גבוה יותר. 

 

בתא הנהג הכל כמעט נשמר כמו שהיה במקור למעט גלגל ההגה. 

מהירות מקסימלית 70 קמ"ש. 

 

הרכב שימש להסעת צוותים טכניים על שנות ה 70, אחרי זה עמד באיזה מקום, ב 1988 נרכש על יד אספן וכעת פולקסווגן עצמה רכשה את הרכב הזה ממנו ושיפצה אותו. 

קרדיט לתמונות - חברת פולקסווגן.

4(9).thumb.jpg.7ae4be445c7827017b722ac508c68361.jpg

 

4(10).thumb.jpg.a44fb35a0d744ea62c637e2764129d4a.jpg

 

4(12).thumb.jpg.6fbcbd638cc54016979cc871ed1c4ec6.jpg

 

4(7).thumb.jpg.5068d80b4f355a887f9dcdde77c6e066.jpg

 

4(5).thumb.jpg.752a9bbd487f9e5114cb756871458f97.jpg

 

4(6).thumb.jpg.60f8f7a309aa7c075cf7cd0e5599dfa4.jpg

 

4(3).thumb.jpg.df39087ae302670db8924585241cebcd.jpg

 

4(4).thumb.jpg.56f98c937b685a325190f07d675aabe6.jpg

 

4(2).thumb.jpg.c61a06920a015dd422220ee20b93e644.jpg

 

4(11).thumb.jpg.e6f84bde4b6f37bd48753fba8183e381.jpg

 

4(1).thumb.jpg.263d62275f7c7af90fd0df9a32484585.jpg

 

4(13).thumb.jpg.bd7332be4739360eb1eac9a00edc4bb1.jpg

 

4(8).thumb.jpg.00a58ea991372f04581c8cc38300b64b.jpg

 

 

  • אהבתי 6

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 24 דקות, Buki כתב:

הפנסים עברו למקום גבוה יותר. 

 

הפנסים הם אותם הפנסים?

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איזה כלי מגניב!
שימו לב לאביזרים שמונחים על המושבים: צופר אוויר (של רכבת) על המושב הקדמי ופנס איתות (?) על המושב האחורי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן וגם כרטיסים ומנקב. 

 

מעניין אותי איפה מניחים את הידיים בזמן נהיגה. אין גלגל הגה ואין שום ידיות אחיזה.

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

https://www.kore.co.il/viewArticle/160803

כל רגע - רוסיה: חשמלית איבדה שליטה, ונוסעים עפו לכביש המהיר | תיעוד

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים


×
×
  • תוכן חדש...