Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכבות מעניינות אותי - מה צריכת דלק ריאלית של רכבת?


nimrod7676

פוסטים מומלצים

דווקא הגיוני - ברשתות רכבות שונות אספקת החשמל היא במתח ותדר שונה, אז קטר שמסופק לישראל לא יכול להיות מוזן מהרשת הספרדית או הצרפתית או הספרדית.

 

וגם רוחב המסילות שונה - אצלנו סטנדרטי (1435 מ"מ), אבל בלא מעט מדינות באירופה רוחב שונה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 1.1 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

לפני 11 דקות, sperial כתב:

דווקא הגיוני - ברשתות רכבות שונות אספקת החשמל היא במתח ותדר שונה, אז קטר שמסופק לישראל לא יכול להיות מוזן מהרשת הספרדית או הצרפתית או הספרדית.

זה לא הגיוני בעליל. כי...

אפשר להביא עוד קטר שידחוף/ימשוך. זה יעיל יותר ואופרציה הרבה פחות מסובכת, זה עיניין שיגרתי לגמרי.

סיים סיים על רוחב מסילה, רק שאפשר לשנוע קרונות על קרונות (או להחליף את הצירים)

וכמובן שרוב אירופה סטנדרטית או רוסית. 

  • רעיון טוב! 2
SlowRide כתב:
עם השאלה הזו אתה צריך לפנות לפורום מתאבדים, הבעיה ששם לא תקבל עצות מאנשים עם ניסיון.
Pika007 כתב:
זה כל כך תמים שאני על סף לעניין אותך באופציות למסחר בפורקס.
לפני 1 דקה, יבגניפ כתב:

אני לא פסיכולוג, אבל קראתי את כל הספרים של ג'ורדן פיטרסון חוץ מהאחרון שיצא.

  

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התמונות מהמפעל של פוסלו בספרד (נדמה לי וולנסיה). בספרד מסילה רחבה 166.8 ס"מ. זו מן הסתם הסיבה. כנראה יותר קל לגרור את הקטר על עגלה מאשר להתחיל להחליף צירים.

חזיר דיזל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הסתכלתי על ספרד - אאל"ט הקטרים מגיעים משם - יש להם מסילות ב-4 רחבים שונים. אני לא מכיר את מפת המסילות, אבל אם צריך לעבור ממסילת 1668 מ"מ למסילת 1435  מ"מ (או להפך) זה מסבך את האופרציה.

 

וגם מתח הרשת - בספרד 3,000 וולט DC ובישראל 25,000 וולט AC.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 8 דקות, קורן בן אשר כתב:

התמונות מהמפעל של פוסלו בספרד (נדמה לי וולנסיה). בספרד מסילה רחבה 166.8 ס"מ. זו מן הסתם הסיבה. כנראה יותר קל לגרור את הקטר על עגלה מאשר להתחיל להחליף צירים.

 

בוולנסיה יש נמל, זה בים התיכון.

 

נשמע קצת תמוה שמהמפעל אין מסילה של כמה קילומטרים ברחב אירופאי תקני עד הנמל...זה רק פס אחד שלישי נוסף בתוך המסילה הספרדית, לא איזה עלות מטורפת.

הרי אלו לא הקטרים היחידים שהם שלחו דרך הים...

בדרך כלל במקומות כאלה יש מגוון מסילות שרות לכל סוגי הציוד.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 דקות, Buki כתב:

נשמע קצת תמוה שמהמפעל אין מסילה של כמה קילומטרים ברחב אירופאי תקני עד הנמל...זה רק פס אחד שלישי נוסף בתוך המסילה הספרדית, לא איזה עלות מטורפת.

 

image.thumb.png.306a0fbcd2542c4b21dd1145bb04ed58.png

 

יש לאורך רוב הדרך. בתצלום מהאוויר לא רואים את זה, אבל בסטריט ויו כן. 

מה שכן ברגע מסויים זה נפסק ...

SlowRide כתב:
עם השאלה הזו אתה צריך לפנות לפורום מתאבדים, הבעיה ששם לא תקבל עצות מאנשים עם ניסיון.
Pika007 כתב:
זה כל כך תמים שאני על סף לעניין אותך באופציות למסחר בפורקס.
לפני 1 דקה, יבגניפ כתב:

אני לא פסיכולוג, אבל קראתי את כל הספרים של ג'ורדן פיטרסון חוץ מהאחרון שיצא.

  

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שאלה מצויינת.

הנה עוד כמה תמונות מאותו מפעל, קטרים של מפעילים אחרים. אין לי הסבר כרגע, אבל אני זוכר שהגעת הקטרים לארץ תועדה בזמן אמת ב"שבתשתיות" והיה הסבר לתופעה הזו.

https://www.mainlinediesels.net/index.php?nav=1000970&lang=en&id=6064&action=shownews

https://valenciaplaza.com/stadler-valencia-eleva-a-17-las-locomotoras-vendidas-al-operador-francesvfli

 

 

לפני 18 דקות, sperial כתב:

יש להם מסילות ב-4 רחבים שונים


שיהיו בריאים... איזה כאב ראש.

עריכה אחרונה על ידי קורן בן אשר

חזיר דיזל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 20 דקות, קורן בן אשר כתב:

אין לי הסבר כרגע

בטוח רוצים לספק עם 0 ק"מ על השעון ושלא יחשבו שמישהו התחרע עם הקטר בדרך מהמפעל ללקוח...😁

  • מצחיק 2

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תהא אשר תהא התשובה, חן מלינג (מנהל מוזיאון הרכבת) יודע אותה, לכן אין ברירה אלא לשאול אותו. אנסה לברר.

עריכה אחרונה על ידי קורן בן אשר

חזיר דיזל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 7 שעות, Ooga כתב:

וואלה את ה 3200 אני עוד יכול לעכל. אבל ה 4000? הקטר שוקל 125 טון, זה לא נשמע לי הגיוני שככה מעבירים אותם. חיפשתי תמונות של קטרים אחרים נגררים בצורה כזו ולא מצאתי..

יש מצב שבתמונה הם בלי מנוע או משהו?

 

אפילו מהארץ

https://www.projectcargonetwork.com/news/view/project-specialists-in-israel-kamor-logistics

 

יש צורך רק בחמש אצבעות כדי לנהל את הגלקסיה, ורק בשלוש־עשרה אצבעות על מנת לשלוט ביקום. -- דוד אבידן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 31.3.2024 בשעה 18:04, קורן בן אשר כתב:

שאלה מצויינת.

הנה עוד כמה תמונות מאותו מפעל, קטרים של מפעילים אחרים. אין לי הסבר כרגע, אבל אני זוכר שהגעת הקטרים לארץ תועדה בזמן אמת ב"שבתשתיות" והיה הסבר לתופעה הזו.

https://www.mainlinediesels.net/index.php?nav=1000970&lang=en&id=6064&action=shownews

https://valenciaplaza.com/stadler-valencia-eleva-a-17-las-locomotoras-vendidas-al-operador-francesvfli

 

 


שיהיו בריאים... איזה כאב ראש.

וואלה מדהים, הם אשכרה עושים ככה בצורה [יחסית] שגרתית, באמת מעניין למה.

 

ובאחת התמונות יש ראש גורר 530 ישן של מרצדס שגורר מעל 100 טון, מטורף.

מצד שני, בישראל בדיוק כאלה נדרשו לגרור טנקים לרמת הגולן, אז כנראה שהם מסתדרים סבבה.

 

עדיין סידור מוזר כשאתה יצרן רכבות.

 

עריכה אחרונה על ידי Ooga
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השריפה היום במוסך בחיפה נגרמה מקצר בתוך הרכבת? ואיך זה קשור לטיפול שהרכבת קיבלה, אם וכאשר?

כואב לראות רכוש ציבורי מתכלה, ובייחוד תחב”צ.

עריכה אחרונה על ידי tinoki

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • אהבתי 1

בעבר: טויוטה קורולה 2009 GLI (רובוטית), טויוטה קורולה 2014 GLI

בהווה: BMW 330e 2018

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סינג’יו, צפון קוריאה.

בצד שמאל של  תמונה בצמוד לקירות הבתים יש פסים של, ככה”נ, רכבת חלה / חשמלית כלשהי.

האם העמוד הלבן בצורת ר מעל לקבוצת השוטרים קשור איכשהו?

מה תפקידו?

Screenshot_20240407-144638_Gmail.jpg

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים


×
×
  • תוכן חדש...