Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3444 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
האובר זאת מגבת לספיגה , אם כי אני לא רואה צורך למגבת נוספת לפיניש , היא סופגת ככ טוב שפשוט אין צורך , והרכב שלי כהה (חום כהה שנראה כמעט כמו שחור)

 

כן אבל בכל זאת אצלי כן נשאר קצת רטיבות וחייב לעבור עם פיניש , הרכב הוא גם רכב גדול ומגבת ייבוש אחת בטח שלא מספיקה לו (מאזדה6) לכן אני מחפש מגבת לפיניש

  • תגובות 41
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אם אתה מתכוון ל water magnet של מגוואירס, אז אין מה להשוות וה waffle הרבה יותר מומלצת לדעתי.

Volkswagen Polo GTI 2020 - White

Skoda Fabia 2015 - Style, White & Black (sold)

 

פורסם
כן אבל בכל זאת אצלי כן נשאר קצת רטיבות וחייב לעבור עם פיניש , הרכב הוא גם רכב גדול ומגבת ייבוש אחת בטח שלא מספיקה לו (מאזדה6) לכן אני מחפש מגבת לפיניש

אתה צודק ואני חושב שזה תוצאה ממגבת יבוש לא טובה מספיק , לפני שעברתי לאובר גם לי היתה את הבעיה הנ"ל.

לאחר מעבר לאובר מעבר אחד איתה על כל הרכב והכל פיקס (מגבת בודדת והאמת נראה לי שאפשר לייבש עוד רכב קטן וזה עדיין יהיה מספיק).

2017 Type R

פורסם

יש לי מגבות וופל הן של הקוריאני והן של מגווירס, הקוריאנית הרבה הרבה יותר איכותית.

 

יש לי גם מגבת ייבוש dodo juice supernatural שאני לא סובל ומכאן אני פחות מתחבר לז'אנר של מגבות עבות לייבוש אבל לאחר החפירות בפורום על UBER החלטתי להזמין אחת ולתת צ'אנס נוסף לעניין.:-)

פורסם
יש לי מגבות וופל הן של הקוריאני והן של מגווירס, הקוריאנית הרבה הרבה יותר איכותית.

 

יש לי גם מגבת ייבוש dodo juice supernatural שאני לא סובל ומכאן אני פחות מתחבר לז'אנר של מגבות עבות לייבוש אבל לאחר החפירות בפורום על UBER החלטתי להזמין אחת ולתת צ'אנס נוסף לעניין.:-)

המגבות של דודו מעולות! ברמה של הקוריאני לפחות. יש מצב שכיבסת אותה לא נכון?

Golf 1.6 2002-> Lancer 1.6 2007-> Swift 1.2 2013

פורסם

יש מצב, אני לא כ"כ זוכר כי אני לא משתמש במגבת הזאת כבר שנתיים-שלוש. מה שאני כן זוכר שהספיגה הייתה טובה אבל המגבת השאירה סיבים על כל הרכב על אף שכיבסתי אותה מס' פעמים וזה הטריף אותי.

 

מהקוריאני יש לי את הוופל הכחולה ובאפינג צהובות ומכולן אני מרוצה.

פורסם

אם אתה מעוניין להשקיע מעל 100ש,יש לנו במלאי מגבת הייבוש גדולה מאד ב140ש כולל מע"מ

מחברת פרי מיום ANGELWAX

הרבה מאד חברים מפורום זה רכשו וגם אנו עושים הדגמה והדרכה חינם במקום אצלנו בחנות

הסטודיו,תאם הגעה לפני 0544257236 או תגיע ביום שישי ותראה אך אנשים שמשכרים

אצלנו מקום עובדים איתה

תודה יעקב אלטר14064082_10210208951964009_8539437852291218347_n.jpg14095899_10210208951523998_4068590756825391568_n.jpgcsf_dc02__23528.1452244436.1280.1280.jpgCSF_DC_02_a_500x500__24841.1452244392.1280.1280.jpg

https://www.facebook.com/ALT.D.S/

 


×
×
  • תוכן חדש...