Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3442 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מגבת הuber היא הטובה ביותר.

 

ניסיתי את הממוטה את הוואפל את הקוריאני הכל. אין על הuber

2016 Mini Cooper S - Pure Led

 

Maximum Go Kart Feel = 100% FUN

  • תגובות 41
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

סתם לידע כללי- מגבות סיניות לא טובות לייבוש בלי סימנים כי אין להן סיבים מפוצלים- הן לא "שואבות" את המים כמו המגבות הקוריאניות (אלה עם הקצוות המפוצלים) או האובר

Golf 1.6 2002-> Lancer 1.6 2007-> Swift 1.2 2013

פורסם
תודה

מאיפה הכי כדאי?

 

 

 

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

 

באוטוסטור יש לך אבל יקר הייתי אומר

אני רעשתי את שלי מאמאזון ומישהוא שהיה בארה"ב הביא לי, יש גם באיביי, אבל המשלוח ממש יקר ולא שווה.

הכי טוב לך זה מאוטוסטור אלה אם יש מישהו שנוסע לארה"ב ויכול להביא איתו.

פורסם

אני הזמנתי מגבת של חברת טיירול בגודל של 92X56 אולי טיפה יקרה (62 שח) אבל עושה את העבודה וסופגת טוב. זאת השניה שלי ב 3 שנים האחרונות. ההזמנה האחרונה הייתה מכאן :

http://www.ebay.com/itm/Car-Cleaning-Towel-Microfibre-X-LARGE-SIZE-/172480714639?hash=item2828a6d78f:g:txIAAOSwa~BYdALL

הגיעה תוך 3 שבועות .

פורסם
אני הזמנתי מגבת של חברת טיירול בגודל של 92X56 אולי טיפה יקרה (62 שח) אבל עושה את העבודה וסופגת טוב. זאת השניה שלי ב 3 שנים האחרונות. ההזמנה האחרונה הייתה מכאן :

http://www.ebay.com/itm/Car-Cleaning-Towel-Microfibre-X-LARGE-SIZE-/172480714639?hash=item2828a6d78f:g:txIAAOSwa~BYdALL

הגיעה תוך 3 שבועות .

תודה

יש צורך לסחוט את המגבת במהלך השטיפה?

 

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

פורסם
תודה

יש צורך לסחוט את המגבת במהלך השטיפה?

 

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

 

תלוי כמה הרכב רטוב... אני אישית לא מנגב ישר מייד אחרי השטיפה .. נותן למים קצת לרדת ואז מנגב בפעם אחת .

פורסם

האובר משמשת כסופגת או שפיניש? לי יש את הוופל הכחולה מאוטוסטור והיא סופגת לי טוב אני חושב... של קימיקל כייז (69שח)

פורסם

האובר זאת מגבת לספיגה , אם כי אני לא רואה צורך למגבת נוספת לפיניש , היא סופגת ככ טוב שפשוט אין צורך , והרכב שלי כהה (חום כהה שנראה כמעט כמו שחור)

2017 Type R


×
×
  • תוכן חדש...