Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3476 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
ושוב פעם מביאים את הסטיישן רק עם המנוע הקטן ורמת האבזור הנמוכה.

מבאס שלא יהיה מה לקנות עוד שנתיים שלוש בשוק היד2.

 

 

 

אסטרה סטיישן, למשל, לא תספק אותך (גודל או איבזור)?

עריכה אחרונה על ידי arco1
  • תגובות 96
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אותי היא בטוח תספק, הבעיה היא אשתי שרגילה למפלצות ענקיות והאסטרה תרגיש לה כמו סמארט.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

אחרי שכתבת את זה, הלכתי להשוות והאמת האסטרה הפתיע אותי לרעה בעניין הזה. האורך שלה 4.7 מטר שזה 23 ס"ם יותר אורך מהסטיישן הנוכחית שלי (פוקוס). כך שאולי זה כן יתאים לאישתך (אם כי 10 ס"ם יותר קצרה מה-6 סטיישן) ופחות לי. כבר הייתי די נעול על הרכב בעוד כ-3 שנים, אבל לא בטוח שזה יהיה דיל ברייקר.

פורסם

ווא איזה דיכאון.

מכיוון שבמזדה 6 לפני מתיחת הפנים לא היה קרוז קונטרול אדפטיבי והורידו את גרסת ה-פרימיום פלוס שכללה בעבר מערכת BOSE 11 רמקולים ופיצוחים נוספים, הזמנתי לפני חודש את היונדאי סונטה לימיטד החדשה.

 

אם הייתי יודע שיבצעו מתיחת פנים, יוסיפו אבזור ויחזירו את גרסת הפרימיום פלוס הייתי מחכה - מדובר ברכב מדהים!!

תאורת הלד האדפטיבית מדהימה.

סרטון קצר שמתאר את אופן פעולתה:

אמנם בסרטון מופיע ה-CX-5, אך מדובר באותה מערכת בדיוק.

פורסם

את

ווא איזה דיכאון.

מכיוון שבמזדה 6 לפני מתיחת הפנים לא היה קרוז קונטרול אדפטיבי והורידו את גרסת ה-פרימיום פלוס שכללה בעבר מערכת BOSE 11 רמקולים ופיצוחים נוספים, הזמנתי לפני חודש את היונדאי סונטה לימיטד החדשה.

 

אם הייתי יודע שיבצעו מתיחת פנים, יוסיפו אבזור ויחזירו את גרסת הפרימיום פלוס הייתי מחכה - מדובר ברכב מדהים!!

תאורת הלד האדפטיבית מדהימה.

סרטון קצר שמתאר את אופן פעולתה:

אמנם בסרטון מופיע ה-CX-5, אך מדובר באותה מערכת בדיוק.

אם עדיין לא קיבלת, בטל אותה וקנה מאזדה 6 ותצא מהדכאון.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

פורסם
ושוב פעם מביאים את הסטיישן רק עם המנוע הקטן ורמת האבזור הנמוכה.

מבאס שלא יהיה מה לקנות עוד שנתיים שלוש בשוק היד2.

 

חוץ מהאוקטביה כל הסטיישנים היום מגיעות בגרסאות בסיסיות.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם
אותי היא בטוח תספק, הבעיה היא אשתי שרגילה למפלצות ענקיות והאסטרה תרגיש לה כמו סמארט.

 

.

לא נעים :oops:

פורסם
את

אם עדיין לא קיבלת, בטל אותה וקנה מאזדה 6 ותצא מהדכאון.

לצערי יש כבר לוחית רישוי והכל - אין אפשרות ):

פורסם

יש. הדגם החדש שמשווק עכשיו ויעלה לכביש בינואר 2017 כולל את זה. זה מגיע ברמת גימור הגבוהה ביותר, ה פרימיום פלוס

מאכזב מאוד שאין בקרת שיוט אדפטיבית
פורסם

Oh. My. God!

 

מאזדה פיתחו טכנולוגיה פורצת דרך שעתידה לשנות את פני האנושות בדורות הבאים. מתוך המפרט של ה-6 המחודשת:

GVC - מערכת לוויסות כוח הכבידה (כוח G) הפועל על הרכב בעת פנייה.

 

http://www.mazda.co.il/Uploads//ProductPage/model_page-mazda_6sedan/PDF/15284%20Mifrat%20Mazda6%20IPM2%20Blue%20Text(i).pdf

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

פורסם

ואתה מתלהב כמו ילד מדרייבשפט מטיטניום, תלמד ילד, ככה משיגים קידמה, דרך WARP DRIVE ומניפולציות זמן-חלל!:lol:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

לא, כאילו, אין דברים כאלה.

 

אנחנו מסתלבטים ובינתיים ביקום ממש לא מקביל...

 

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

עזבו שטויות מהיום בזכות טכנולוגיית רוזוול אזור 50 של מאזדה תוכלו להתגרזן גם האישה והילדים ברכב

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

לכתבינו הגיעו תמונות בלעדיות של הדגמת שתיית מים בעת השימוש במערכת...

 

drinking-water-in-zero-gravity.jpg

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.


×
×
  • תוכן חדש...