Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חדשות - מאזדה 6 מתוחת הפנים בישראל


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 2693 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

העיצוב היותר "קופה" מאשר המרובעות שנותנת מרווח ראש ותחושה כללית של אוריריות ומרחב בסופרב.

 

זה לא שאני משווה A5 ל מזדה 6.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 96
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

יש מין תפישה מוזרה כזו שמושב אחורי של כל רכב צריך לתת נוחות ומרווח של מייבאך.

 

נסעתי לא מעט כנוסע במושב האחורי עם עוד 2 במושב האחורי של מזדה 3.

 

היה סביר לחלוטין.

 

עכשיו כשאני נזכר, נסענו גם כמה שנים לאוניברסיטה עם גולף MK2 עם 5 אנשים.

 

יש אנשים שנסעו בלאדה עתיקה שמבוססת על פיאט עוד יותר עתיקה וזה היה סביר.. היום אנשים מתפנקים. :wink:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תראה, בכוונה לא הלכתי אחורה בזמן, העינו יורדים 5 חברים עם ציוד לנואיבה עם פיאט 124. הכל היה טוב.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המנוע האטמוספרי של המזדה לא שקול לאלה המטורבתים של VAG לצערי, בטח לא בחיי היום יום. אולי כאשר לוחצים pedal to the metal בכבישים המתפתלים של הצפון, המזדה מתקרבת, אבל זה הכל, וממילא זה לא רבלנטי לאף אחד. אני מודה, ב- 2.5 לא נהגתי.

רק אני קראתי את הקטע הזה, קראתי אותו שוב ועדיין לא הבנתי איך אפשר לקבוע משהו לגבי מנוע ספציפי מבלי להתנסות בו?

 

אבל ה- 2.0 בקושי מזיז את המזדה 3, לא כל שכן את ה- 6. נכון, ה"מזיז" שלי לא רלבנטי לרוב הרוכשים, אבל ה- 1.8T עדיף בכל רגע ובכל מקום, וגם ה- 1.4T (על ה- 2.0 של המזדה, לגבי השוואה שלו ל- 2.5 אינני יודע, אבל אני מתקשה להאמין שה- 1.8T לא בכל רגע נתון עדיף).

רק כדי למנוע בלבול עתידי: אנחנו לא מדברים כאן על ה-2 ליטר אלא רק על ה-2.5 ל'. ההבדלים בין ה-2 ל-2.5 מוחשיים למדי. בכל אופן, אני כן נהגתי על נניח סופרב 1.8 ועל מאזדה 6 2.5 ל'. מנועים שונים, האחד אטמוספרי והשני גודש ולכן לכל אחד מהם אופי משלו, אך בסופו של דבר התוצאה דומה.

 

לגבי מרווח - מאוחרה ב- 6 אין באמת מקום ל- 3 אנשים. פשוט אין.
דווקא יש. איך קבעת את זה בכלל?

 

יצא לי לנסוע במושב האחורי של ה-6 עם עוד 2 אנשים. היה בסדר.

 

ומה זאת אומרת מה הקשר של 3008 או ספורטאז? או טוסון?...לשניהם יש יתרונות על המזדה ולכן אתה מתחמק? כן :-)

בוא תפרט לנו, על הדרך תנסה להסביר גם איך היתרון שלהם על פני המאזדה 6 הוא לא יתרון על פני הסופרב, פשוט אחרת אין כל טעם להזכיר אותם.

 

 

היה לי לשבועיים מאזדה 6 סטיישן חליפי 2 ליטר והופתעתי כמה חלש היה בתגובות ללחיצה, גם חלש יותר לדעתי מהמאזדה 3 (לדעתי המנועים מכויילים שונה בין ה 3 ל 6).

ביום יום אני נוהג בגולף 1.4 125 כ"ס שהמנוע הרבה יותר תזזיתי.....

זה הגיוני שמנוע 2 ליטר ב-6 ירגיש פחות נמרץ מאשר מנוע זהה ב-3. אתה יודע, ה-6 שוקלת יותר.

 

בכל אופן, מאזדה 3 עם 2 ליטר לא תהיה איטית יותר מהגולף שלך ובעליות למאזדה יתרון של 40 כ"ס.

עריכה אחרונה על ידי Cuore Sportivo

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

בכל אופן, מאזדה 3 עם 2 ליטר לא תהיה איטית יותר מהגולף שלך ובעליות למאזדה יתרון של 40 כ"ס.

 

בעליות דווקא לגולף יש יתרון משמעותי בדמות מומנט גבוה יותר שמגיע בסל"ד הרבה יותר נמוך, שם למנוע יש כוח לעלות בסל"ד בניגוד למאזדה שתיהיה חייבת להיות על הילוך נמוך כדי להגיע לסל"ד ששם המומנט הוא מספיק גבוה כדי לבצע את המשימה.

 
 

 

 
 
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תמיר, ההסבר שלך נכון ויפה, אבל כלל לא רלוונטי מי תהיה ראשונה ומי מאחוריה אלא רק מסביר מי תהיה באיזה הילוך.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תמיר, ההסבר שלך נכון ויפה, אבל כלל לא רלוונטי מי תהיה ראשונה ומי מאחוריה אלא רק מסביר מי תהיה באיזה הילוך.

זה גם מתוך הנחה שה-DSG לא התקלקל ומסוגל לשלב הילוכים.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שים את שתיהן בעלייה ממושכת והגולף תשאר מאחור.

 

המצב נכון רק אם הדוושה לחוצה עד הסוף לרצפה.

לא פרקטי ולא נעים לנסיעות מנהלתיות.

בנסיעה מנהלתית הגולף תיהיה הרבה יותר נעימה וזריזה בעליות.

חבל להשליך את הוויכוח על הDSG כי זו לא הנק'.

עריכה אחרונה על ידי Tamir FR
 
 

 

 
 
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היא בהחלט תספק לך תחושה שיותר קל לה.

 

יחד עם זאת, חשוב להדגיש שזה לא אומר שבמנוע אטמוספרי צריך לרמוס את הדוושה כדי שיקרה משהו. הלחיצה תצטרך להיות בריאה יותר והסל"ד יהיה גבוה יותר.

 

מנגד, הגיר במאזדה הרבה יותר חלק מ-DSG ואין לו תקלות שמסדרים כל שנה מחדש.

עריכה אחרונה על ידי Cuore Sportivo

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני נוסע עם גיר DSG משנת 2010, בשני לאונים,שירוקו,איביזה וA3

SO FOR SO GOOD. לא אומר שאין תקלות לאחרים, אבל זה לגמרי איבד פרופורציה פה בפורום.

 

ובלי קשר, יותר ויותר נהגים מצביעים ברגליים ומעדיפים בסופו של דבר מנועי טורבו עתירי מומנט, היצרנים מבינים את זה ועוברים תהליך לייצור מנועי טורבו, זה יגיע גם אל מאזדה. זה רק עיניין של זמן.

 

לטעמי אעדיף את המנוע של גולף 125 כ"ס על המנוע של מאזדה עם 165 כ"ס.

עריכה אחרונה על ידי Tamir FR
 
 

 

 
 
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז היה לך מזל. אגב, אני מתייחס ל-DSG7 בלבד. מעבר לכך, גם כשהוא תקין הוא לא עובד חלק ונעים כמו הפלנטרי במאזדה.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נכון יש לו את החסרונות שלו בהיותו רובוטי כפול מצמדים.

אך יש לו יתרונות שגוברים על גיר פלנטרי בדמות החלפות מהירות יותר וכמובן חסכוני ויעיל יותר.

 
 

 

 
 
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נכון יש לו את החסרונות שלו בהיותו רובוטי כפול מצמדים.

אך יש לו יתרונות שגוברים על גיר פלנטרי בדמות החלפות מהירות יותר וכמובן חסכוני ויעיל יותר.

החלפה מהירות יותר ברמה שקשה להבחין בה וחסכון שולי בדלק אינם רלוונטיים למשתמש הממוצע. אולי אם אתה מתגרזן בכביש מפותל אז ייתכן שתגיד שאתה מעדיף את הדו מצמדי של ואג על פני הפלנטרי של מאזדה מבחינת מהירות החלפה ונעילת הילוך. אולי.

 

תיבות ההילוכים הפלנטריות של ימינו זה לא מה שהיה פעם. אייסין (יפן), ZF (גרמניה) ועוד החלו לייצר תיבות מסוג זה אשר מהירות לאין שיעור ממה שהיה בעבר ובחלק מהמקרים הן אף מהירות מדו מצמדיות. לכן, אין זה מפתיע שיותר ויותר יצרנים זונחים את הדו מצמדיות לטובת פלנטרית מודרנית.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

וייתרון נוסף, חובבי נהיגה רבים שאני מכיר נמנעו עד הופעת הרובוטי מקניית רכב אוטומטי, בטח ברכבים ספורטיביים אבל גם כרכב שני שמשמש בעיקר את האשה.

 

הופעת הרובוטי דו מצמדי מאפשרת פשרה נהדרת שעבור האישה הרכב "מה, זה לא אוטומטי?" בעוד שעבור חובב הנהיגה "זה אחלה ידני שבעולם".

 

פתאום האשה לא מתנגדת שתקנה GTI כי "אני לא מסתדרת עם הילוכים".

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2693 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...