Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חדשות - מאזדה 6 מתוחת הפנים בישראל


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 2693 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לצערי יש כבר לוחית רישוי והכל - אין אפשרות ):

 

אפשר לבטל גם אחרי שיש רישוי. כבר ראיתי לוחיות רישוי ששוייכו לרכב X עוברות לרכב Y. בפועל הרכב נרשם ע"ש הלקוח רק אחרי המסירה.

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 96
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

יש להורים שלי 6 פרימיום בת שנה פחות חודש, כלומר מלפני העדכון האחרון. אז קפצתי לראות את החדשה מתוך סקרנות. דלק הוסיפו רמת אבזור נוספת - פרימיום פלוס, מעל לפרימיום - וזה היה די מתבקש לאחר שהורידו את הפרימיום פלוס בגלגול הראשון של הדור הנוכחי של ה-6.

 

חייב לציין שהתחרות עושה טוב - דלק ציידו את הדגם הבכיר בכל טוב. בנוסף לרמת האבזור פרימיום מלפני העדכון, התווספו:

 

- טוענים לבידוד משופר.

- עור איכותי יותר במושבים (נאפה).

- נורות לד בפנים.

- הגה בעיצוב חדש.

- תצוגה עילית צבעונית (גם המסך בתוך לוח השעונים הפך לצבעוני).

- ציפו את כפתורי המושבים בכרום.

- וילון אחורי חשמלי.

- קיפול מראות אוט'.

- מערכת שמע של Bose עם 11 רמקולים.

- לד אדפטיבי שזז עם ההגה, עובר לבד בין גבוה לנמוך ומכבה נורות (מתוך צביר של כ-8 נורות) באופן סלקטיבי על מנת לא לסנוור.

- בקרת שיוט אדפטיבית (לא זוחלת בפקקים משום מה, פעילה מ-30 קמ"ש).

- ניטור שטחים מת.

- התראה על סטייה מנתיב ותיקון אקטיבי.

- מערכת המזהה עייפות נהג.

- בלימה אוט' 0-80 קמ"ש, 80-160 קמ"ש (לא יודע מה פשר החלוקה) עם זיהוי הולכי רגל.

- בלימה אוט' בנסיעה לאחור עד 8 קמ"ש.

 

וכמובן, שליטה על כח הכבידה של כדור הארץ! (אפילו הנציג אמר)

 

 

כרגע יש מבצע אשר מקנה מיגון ו-igo בחינם (משום מה ויתרו על הוייז המוצלח ומתקינים את ה-igo הכושל) ו-7,000 ש"ח הנחה. זה אומר שהרכב עולה 191,353 ש"ח על הכביש. וואלה שווה!

 

המפרט המלא

עריכה אחרונה על ידי Cuore Sportivo

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כרגע יש מבצע אשר מקנה מיגון ו-igo בחינם (משום מה ויתרו על הוייז המוצלח ומתקינים את ה-igo הכושל) ו-7,000 ש"ח הנחה. זה אומר שהרכב עולה 191,353 ש"ח על הכביש. וואלה שווה!

המפרט המלא

 

לא הבנתי למה כך כל שווה? (או שזה היה בציניות?)

במחיר הזה, במה היא עדיפה על סופרב? [כי אני יודע במה לא] או אפילו על פאסאט? במה היא עדיפה על ספורטאז' GT? על 3008 מאובזרת? וכו' וכו' חוץ מההורים שלך - מי קנה את הרכב הזה בכלל? אני ראיתי רק גרסאות ליסינג. הן אמנם נראות טוב, אבל זה הכל מבחינתי.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא הבנתי למה כך כל שווה? (או שזה היה בציניות?)

אתה מוזמן להשוות בין סופרב במחיר דומה למאזדה הנ"ל ולהווכח בעצמך.

 

במחיר הזה, במה היא עדיפה על סופרב? [כי אני יודע במה לא] או אפילו על פאסאט?

סופרב רלוונטיות: 1.4 טורבו עם 150 כ"ס ברמת גימור סטייל שעולה 191 לא על הכביש או 1.8 טורבו 180 כ"ס בגימור סטייל שעולה 199 לא על הכביש. בשני המקרים המאזדה זולה מהן, בשני המקרים המאזדה הרבה יותר מאובזרת מהן ובהשוואה ל-1.4 המאזדה חזקה יותר כאשר מול ה-1.8 הביצועים שקולים למדי (אולי יתרון קל למאזדה). למאזדה גיר עדיף בפירוש: הוא לא נשבר כל חודשיים והוא עובד חלק יותר. בנוסף יש למאזדה התנהגות טובה יותר. עיצוב הוא עניין של טעם, אך לדעתי המאזדה נראית גם יותר טוב.

 

לסופרב יש יתרון של מרווח פנים ולפחות בהשוואה ל-6 לפני העדכון היה גם יתרון מבחינת בידוד רעשים - לא יודע להשוות ביניהן אחרי העדכון מבחינה זו.

 

במה היא עדיפה על ספורטאז' GT? על 3008 מאובזרת? וכו' וכו' חוץ מההורים שלך - מי קנה את הרכב הזה בכלל? אני ראיתי רק גרסאות ליסינג. הן אמנם נראות טוב, אבל זה הכל מבחינתי.
מה הקשר לספורטאז' או 3008?

 

ה-6 המדוברת, עם מנוע 2.5 ל', נמכרה עד חודש דצמבר בכ-500 ומשהו עותקים - זה לקוחות פרטיים. הליסינג לוקח את מנוע ה-2.0 ל'.

 

אגב, שאלת את עצמך מי בכלל קונה ג'ולייטה מילאנו חוץ ממך כשקנית? האם בגלל זה קנית? אני בספק.

עריכה אחרונה על ידי Cuore Sportivo

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סופרב רלוונטיות: 1.4 טורבו עם 150 כ"ס ברמת גימור סטייל שעולה 191 לא על הכביש או 1.8 טורבו 180 כ"ס בגימור סטייל שעולה 199 לא על הכביש. בשני המקרים המאזדה זולה מהן, בשני המקרים המאזדה הרבה יותר מאובזרת מהן ובהשוואה ל-1.4 המאזדה חזקה יותר כאשר מול ה-1.8 הביצועים שקולים למדי (אולי יתרון קל למאזדה). למאזדה גיר עדיף בפירוש: הוא לא נשבר כל חודשיים והוא עובד חלק יותר. בנוסף יש למאזדה התנהגות טובה יותר. עיצוב הוא עניין של טעם, אך לדעתי המאזדה נראית גם יותר טוב.

 

לסופרב יש יתרון של מרווח פנים.

למרות שעל הנייר הביצועים של הסופרב 1.8 והמאזדה 6 2.5 דומים, הסופרב מרגישה משמעותית חזקה יותר. הייתי אומר אפילו שבפועל גם ה1.4 מרגישה נמרצת יותר למרות נחיתות הביצועים.

לגבי המרווח, להגיד שלסופרב יתרון של מרווח פנים זה ה Under statement של השנה הייתי אומר. למרות שהן דומות באורכם (המאזדה אפילו ארוכה בסנטימטר) ההבדל שמיים וארץ גם במרווח פנים מאחור (צפופה במאזדה ולימוזינה בסופרב) וגם בבגאז׳ (שוב, מאוד ממוצע במאזדה ופשוט ענק בסופרב).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למנועים של הסופרב יש אופי אחר ומכאן אולי התחושה המוטעית שלך כאילו הרכב זריז יותר. בפועל זה לא המצב (אני מתייחס ל-1.4 או 1.8).

אגב, נהגתי על שתיהן די בסמיכות ואין לי מושג איך ה-1.8 הרגישה משמעותית חזקה יותר.

 

שום אנדרסטייטמנט. אני לא מזלזל בזה, אבל גם אין צורך להפוך את זה למשהו שהוא לא. לסופרב יש בהחלט יתרון משמעותי מבחינת מרווח, בעיקר לאורך. בפועל, בממוצע, הרכבים הללו אינם מסיעים 5 אנשים כדרך קבע. בכל אופן, לא הייתי קורא למאזדה צפופה.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המנוע האטמוספרי של המזדה לא שקול לאלה המטורבתים של VAG לצערי, בטח לא בחיי היום יום. אולי כאשר לוחצים pedal to the metal בכבישים המתפתלים של הצפון, המזדה מתקרבת, אבל זה הכל, וממילא זה לא רבלנטי לאף אחד. אני מודה, ב- 2.5 לא נהגתי. אבל ה- 2.0 בקושי מזיז את המזדה 3, לא כל שכן את ה- 6. נכון, ה"מזיז" שלי לא רלבנטי לרוב הרוכשים, אבל ה- 1.8T עדיף בכל רגע ובכל מקום, וגם ה- 1.4T (על ה- 2.0 של המזדה, לגבי השוואה שלו ל- 2.5 אינני יודע, אבל אני מתקשה להאמין שה- 1.8T לא בכל רגע נתון עדיף).

לגבי מרווח - מאוחרה ב- 6 אין באמת מקום ל- 3 אנשים. פשוט אין.

ומה זאת אומרת מה הקשר של 3008 או ספורטאז? או טוסון? שניהם מסיעים משפחות? כן. שניהם באותה סביבת מחיר? כן. לשניהם יש יתרונות על המזדה ולכן אתה מתחמק? כן :-)

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היה לי לשבועיים מאזדה 6 סטיישן חליפי 2 ליטר והופתעתי כמה חלש היה בתגובות ללחיצה, גם חלש יותר לדעתי מהמאזדה 3 (לדעתי המנועים מכויילים שונה בין ה 3 ל 6).

ביום יום אני נוהג בגולף 1.4 125 כ"ס שהמנוע הרבה יותר תזזיתי.....

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כ"ס ומומנט לחוד. זה שיש למאזדה 6 יותר כ"ס זה מגניב.

המומנט שלה מגיע בסל"ד הרבה יותר מאוחר וזה כבר עצוב.

 

מאזדה חייבת להתקדם מהר יותר לכיוון מנועי הטורבו הקטנים. כרגע יש התקדמות עם הCX9 אבל זה רחוק מלהספיק.

חייבת לתת מענה במאזדה 2,3,6 והCXים.

 
 

 

 
 
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא אשפוט מול הסופרב כי למרות שהן באותה קטגוריה, הן ממש מנוגדות בתפישות העולם,אם נדבר לרגע במונחי אוודי, הסופרב היא A6 והמזדה היא A5, 4 דלתות.

מה שכן, השבוע הפיג'ו 2008 שלי אושפזה ל 4 ימים וכרכב חליפי קיבלתי את ה 508 החדשה לאחר מתיחת הפנים.

 

המזדה 6 פשוט דורסת אותה בכל אספקט קיים.

 

למרות שפיג'ו מעולם לא היו ממש מוצלחים ברכבים גדולים, מזמן לא נסעתי בכזה רכב פרווה, פשוט מוביל נוסעים מ A ל B שמשדר לך "אל תבלבל לי את המח לא עם מומנט, לא הספק ולא אחיזה, תן להגיע ליעד" :-(

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי מרווח - מאוחרה ב- 6 אין באמת מקום ל- 3 אנשים. פשוט אין.

 

לא יודע על מה אתה מדבר, אומנם לא יותר מדי נוח,אבל ישבתי ביחד עם עוד זוג חברי פורום והסתדרנו בלי בעיה.

SlowRide כתב:
עם השאלה הזו אתה צריך לפנות לפורום מתאבדים, הבעיה ששם לא תקבל עצות מאנשים עם ניסיון.
Pika007 כתב:
זה כל כך תמים שאני על סף לעניין אותך באופציות למסחר בפורקס.
לפני 1 דקה, יבגניפ כתב:

אני לא פסיכולוג, אבל קראתי את כל הספרים של ג'ורדן פיטרסון חוץ מהאחרון שיצא.

  

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש מין תפישה מוזרה כזו שמושב אחורי של כל רכב צריך לתת נוחות ומרווח של מייבאך.

 

נסעתי לא מעט כנוסע במושב האחורי עם עוד 2 במושב האחורי של מזדה 3.

 

היה סביר לחלוטין.

 

עכשיו כשאני נזכר, נסענו גם כמה שנים לאוניברסיטה עם גולף MK2 עם 5 אנשים.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא אשפוט מול הסופרב כי למרות שהן באותה קטגוריה, הן ממש מנוגדות בתפישות העולם,אם נדבר לרגע במונחי אוודי, הסופרב היא A6 והמזדה היא A5, 4 דלתות.

מה הופך את המאזדה לA5 דווקא?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2693 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...