Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3476 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 96
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
החלפה מהירות יותר ברמה שקשה להבחין בה וחסכון שולי בדלק אינם רלוונטיים למשתמש הממוצע. אולי אם אתה מתגרזן בכביש מפותל אז ייתכן שתגיד שאתה מעדיף את הדו מצמדי של ואג על פני הפלנטרי של מאזדה מבחינת מהירות החלפה ונעילת הילוך. אולי.

 

תיבות ההילוכים הפלנטריות של ימינו זה לא מה שהיה פעם. אייסין (יפן), ZF (גרמניה) ועוד החלו לייצר תיבות מסוג זה אשר מהירות לאין שיעור ממה שהיה בעבר ובחלק מהמקרים הן אף מהירות מדו מצמדיות. לכן, אין זה מפתיע שיותר ויותר יצרנים זונחים את הדו מצמדיות לטובת פלנטרית מודרנית.

 

אכן יש תיבות פלנטריות מהירות מאד של ZF כדוגמה בדגמי הBMW הספורטיביות.

אבל הן שמורות רק לדגמי הקצה.

בBMW 116 שהייתה לי הייתה מותקנת תיבת ZF8 שהייתה רחוקה מאוד מלהיות מהירה כמו DSG ותתפלא, גם לה היה לעיתים נדירות החלפות פחות נעימות.

 

זה באמת נכון, הרבה עברו מידניות ספורטיביות לDSG מבלי להרגיש מקופחים.

 
 

 

 
 
פורסם

החלפות לא נעימות ב-ZF8 זה דבר די נדיר. מבחינה זו, ZF8 רומסת את ה-DSG7 ובקלות.

 

לגבי מהירות עבודה, יש ל-DSG יתרון של נניח 0.1 שניה. זה לא משהו שמשתמש ממוצע צריך להיות מוטרד ממנו. מעבר לכך, הדור האחרון של תיבות פלנטריות מבית ZF מגיע כבר להחלפות של בסה"כ כ-100 מילי שניות (או 0.1 שניה).

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

פורסם
^ ואיך זה לא תופס לגבי ZF8 (לדוגמא)? מה גם שב-GTI מדובר על DSG6.

 

 

התכוונתי לכל רובוטי דו מצמדי (כן, אפילו של אלפא) ולאו דווקא ל DSG.

 

ה ZF8 תיבה מצויינת, אם רק כל הפלנטריות בעולם היו באותה רמה.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם (נערך)
התכוונתי לכל רובוטי דו מצמדי (כן, אפילו של אלפא) ולא דווקא ל DSG.

 

ה ZF8 תיבה מצויינת, אם רק כל הפלנטריות בעולם היו באותה רמה.

נכון, ZF8 היא בין הטובות בעולם אבל זה הכיוון. הגיר במאזדה לצורך העניין עובד באמת יפה מאוד והוא גם מהיר. התיבה החדשה בת 10 ההילוכים מבית GM אף מביסה את ה-PDK של פורשה בחלק מההילוכים (מבחינת מהירות העברה).

 

בקיצור, הדו מצמדיות באו לכבוש את העולם בסערה ונראה שבינתיים הסערה שככה קצת.

 

תוספת: נ.ב. נראה שאלפא זנחו את ה-TCT שלהם לבינתיים. אולי, לכל היותר, בעתיד נראה תיבה דו מצמדית רטובה בדגמי הקצה, לדעתי.

עריכה אחרונה על ידי Cuore Sportivo

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

פורסם
בקיצור, הדו מצמדיות באו לכבוש את העולם בסערה ונראה שבינתיים הסערה שככה קצת.

 

מסכים לחלוטין.

סערה בכוס שמן גיר.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם (נערך)

תיקון קטן ברשותכם לגבי הידיעה. בידיעה כתוב:

רמת הגימור "לקשרי" מערכות הבטיחות שנוספו הן בלימה עצמאית במהירות של בין 30 ל-80 קמ"ש שעושה שימוש במצלמה לנטר את התנועה מלפנים וכן לזיהוי הולכי רגל בקרבת המכונית

ממה שאני מבין, בסטיישין המערכת היא רק עד 30 קמ"ש וללא זיהוי של הולכי רגל.

מצד השני בסטיישין יש חיישני רוורס מקוריים, ועוד כמה דברים שיש רק בדגם המפואר.

 

מתוך סקרנות, מישהו יודע למה יש הבדל כזה ברמות איבזור בין הסדאן והסטיישין?

עריכה אחרונה על ידי tzvipper

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים


×
×
  • תוכן חדש...