Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3496 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 90
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

שהוא בחר להמשיך עם השתל בראש שלו כדי לא לסבול מהאמת.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

את זה הבנתי, רק חשבתי שיש משמעות נוספת בזה שהוא חזר הביתה?

הרי יכלו להראות שהוא בחר להמשיך כחייל בעוד הרבה דרכים אחרות אבל בחרו דווקא בדרך הזו,

לכן עניין אותי אם יש פה משמעות נוספת שפספסתי.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

רואים דרך העיניים שלו כשהוא מגיע הביתה ורואה את הבחורה מהחלומות ובית יפה, אבל כשמסתכלים מהצד רואים שהוא מגיע לחורבה נטושה. כלומר גם החיים האישיים שלו הם שקר.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
או! זה מה שהתכוונתי.

פספסתי את הקטע שדרך העיניים שלו זה נראה בית יפה ומהצד זה נטוש.

תודה לך! :)

וגם אין מהצד בחורה יפה שמחכה.

פרק מצויין

פורסם

אני מאוד אוהב את התכנית. העונה החדשה לטעמי פחות מוצלחת למרות שניכר שהתקציב לאפקטים קפץ פי כמה אבל על חשבון התסריטים.

פרק 1 הכי טוב אמנם צפוי מאוד אבל מאוד נהניתי ממנו בעיקר מההפי אנד שלא הרגיש מאולץ אלא היווה סיום מוצלח לסיפור.

 

Sent from my Redmi 3S using Tapatalk

פורסם
.

פרק 1 הכי טוב אמנם צפוי מאוד אבל מאוד נהניתי ממנו בעיקר מההפי אנד שלא הרגיש מאולץ אלא היווה סיום מוצלח לסיפור.

אני יודע ש'על טעם ועל ריח' וכו' ועדיין מוכרח לציין שהנ"ל הכניס אותי להלם קטטוני...

עבורי, הפרק הזה היה גאוני (הכי טוב בעונה) אבל הסוף היה כ"כ over the top, והסיום שהם מקללים אחד את השני בבית כלא גרם לי לחשוב שאולי התסריטאי עבד קודם לכן בהפקת TWILIGHT או משהו מרוב שזה היה צ'יזי קיצ'י ומחורבן בכלליות :(

 

בכ"א, אתמול ראיתי את פרק 5.

כל הפרקים מלבד פרק 4 היו טובים במהלך הפרק, אבל עם סוף ממש גרוע, וזה לא יוצא מן הכלל.

אני לא יודע מה עובר להם בראש שם בצוות התסריט/הפקה, אבל בניגוד לעונה 1 בה הסוף היה עוצמתי ומעורר חשיבה, הסופים של הפרקים בעונה הזו הם חובבניים גרועים ומעוררי מחיקת זכרון - במקום לתהות על כל מיני מסרים ותובנות שעולות במהלך הפרק מגיע הסוף ואתה נשאר עם תהייה של "מה לעזאזל עבר להם בראש".

 

מבאס. מאוד מבאס. הסדרה הזו היתה 6/6 בעונה הראשונה ועכשיו מגרדת את ה4/6 מלמטה.

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם
אני יודע ש'על טעם ועל ריח' וכו' ועדיין מוכרח לציין שהנ"ל הכניס אותי להלם קטטוני...

עבורי, הפרק הזה היה גאוני (הכי טוב בעונה) אבל הסוף היה כ"כ over the top, והסיום שהם מקללים אחד את השני בבית כלא גרם לי לחשוב שאולי התסריטאי עבד קודם לכן בהפקת TWILIGHT או משהו מרוב שזה היה צ'יזי קיצ'י ומחורבן בכלליות :(

 

בכ"א, אתמול ראיתי את פרק 5.

כל הפרקים מלבד פרק 4 היו טובים במהלך הפרק, אבל עם סוף ממש גרוע, וזה לא יוצא מן הכלל.

אני לא יודע מה עובר להם בראש שם בצוות התסריט/הפקה, אבל בניגוד לעונה 1 בה הסוף היה עוצמתי ומעורר חשיבה, הסופים של הפרקים בעונה הזו הם חובבניים גרועים ומעוררי מחיקת זכרון - במקום לתהות על כל מיני מסרים ותובנות שעולות במהלך הפרק מגיע הסוף ואתה נשאר עם תהייה של "מה לעזאזל עבר להם בראש".

 

מבאס. מאוד מבאס. הסדרה הזו היתה 6/6 בעונה הראשונה ועכשיו מגרדת את ה4/6 מלמטה.

העניין הוא שהפרק הזה הוא לא ממש פרק "מראה שחורה" אלא מעין סיפור רומנטי שמאלצי ומתוק. פרק שבכיף הייתי יושב לראות עם האשה על תקן קומדיה רומנטית עם טאצ'ים קפקאיים ומוזריות שמזכירות סיפור קצר של אתגר קרת. אז נכון שזה לא פרק עם סוף עוצמתי שנותן לך בום בראש אבל הוא בהחלט מעלה חיוך.

 

Sent from my Redmi 3S using Tapatalk

פורסם
או! זה מה שהתכוונתי.

פספסתי את הקטע שדרך העיניים שלו זה נראה בית יפה ומהצד זה נטוש.

תודה לך! :)

 

בדיוק כמו החלומות, שום דבר לא אמיתי.

 

בעונה השלישית הסדרה נמכרה לנטפליקס ולדעתי הבימוי והכתיבה השתנו.

שתי העונות הראשונות היו בריטיות.

פורסם
אני יודע ש'על טעם ועל ריח' וכו' ועדיין מוכרח לציין שהנ"ל הכניס אותי להלם קטטוני...

עבורי, הפרק הזה היה גאוני (הכי טוב בעונה) אבל הסוף היה כ"כ over the top, והסיום שהם מקללים אחד את השני בבית כלא גרם לי לחשוב שאולי התסריטאי עבד קודם לכן בהפקת TWILIGHT או משהו מרוב שזה היה צ'יזי קיצ'י ומחורבן בכלליות :(

 

למה? אני דווקא חושב שהסוף של הפרק הראשון הוא דווקא נחמד עם אמירה מסויימת.

נכון שהוא לא גורם לך לחשוב ולתהות על דברים שברומו של עולם כמו בפרקים קודמים אבל בהחלט יש פה סגירת מעגל.

בחוץ, בעולם האמיתי, כשהם חופשיים, הם היו הכי מזוייפים ועצורים שאפשר ואילו בכלא, כשהם מבודדים ונעולים, הם יכולים להיו הכי "חופשיים" ואמיתיים שהם רוצים.

זו אמירה נחמדה שמסכמת את הפרק מעולה.

פורסם
העניין הוא שהפרק הזה הוא לא ממש פרק "מראה שחורה" אלא מעין סיפור רומנטי שמאלצי ומתוק. פרק שבכיף הייתי יושב לראות עם האשה על תקן קומדיה רומנטית עם טאצ'ים קפקאיים ומוזריות שמזכירות סיפור קצר של אתגר קרת. אז נכון שזה לא פרק עם סוף עוצמתי שנותן לך בום בראש אבל הוא בהחלט מעלה חיוך.

 

Sent from my Redmi 3S using Tapatalk

 

והפסקול, הו הפסקול.. התענגתי על השירים במשך כל הפרק עצמו.

בהחלט לא פרק אופייני, אבל אני נהניתי.

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

כל היופי בסדרה הזאת שאין קשר בין הפרקים בכלל. כמו הפרק עם העתיד של הריאליטי למשל.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
כל היופי בסדרה הזאת שאין קשר בין הפרקים בכלל. כמו הפרק עם העתיד של הריאליטי למשל.

זה ממש נחמד שאין צורך לעקוב,

ראיתי את העונות והפרקים בסדר אקראי.

מישהו יודע לגבי המשך הסדרה? קראתי שבמהלך 2017

ישוחררו עוד פרקים..זה נכון?


×
×
  • תוכן חדש...