Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3497 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בתחילת ינואר 2017 מתוכננת עונה 4.

 

דעתי על הסדרה, עונות 1&2 מעולות וחדשניות.

עונה 3 חלשה ברובה - ולא משתווה לעונות הקודמות. (חוץ מפרקים בודדים)

רואים בבירור את ההשפעה (לרעה) של נטפליקס על עונה 3.

  • תגובות 90
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

חוץ מהפרק השני והפרק עם החייל העונה היתה סבבה פחות או יותר.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם (נערך)

יו!!! תחילת ינואר זה ממש קרוב,תודה יוגב.

אני נהנתי מכל העונות וכל הפרקים,

וכידוע אינני חובב סדרות. תשאל אותי אני אפילו מופתע מעצמי.

יש סדרה מומלצת בסיגנון?

חוץ מהפרק השני והפרק עם החייל העונה היתה סבבה פחות או יותר.

 

מאד אהבתי את הפרק עם החייל (פרק 5)

הפרק האחרון עם הדבורים היה המוצלח של העונה.

עריכה אחרונה על ידי yossy

פורסם

בכיף. (נראה לי שזה יהיה לטעמך)

אני יודע שאתה לא חובב סדרות מלבד סדרות ספציפיות. בכל זאת ממליץ לך בחום

לנסות את Stranger Things כי לתחושתי, תתחבר לסדרה. אני והבן שלי לא יכולנו להפסיק לצפות בה ביום וחצי זה נגמר,בצער. (כתבתי בפירוט על הסדרה בשרשור המתאים)

פורסם (נערך)

אם הייתה קורא את שרשור סדרות -הייתה מבין שאין כמעט סדרה שאני לא מכיר, או צפיתי/צופה בה.

או לפחות מעודכן שהיא קיימת. מה לעשות תחביב של עשרות שנים.

 

בכל אופן The Missing אכן סדרה מעולה. (אבל יש שרשור מתאים לסדרות,אשמח שתכתוב שם רשמים)

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?325510-%D7%92%D7%99%D7%91%D7%95%D7%91-%D7%94%D7%9E%D7%9C%D7%A6%D7%95%D7%AA-%D7%9C%D7%A1%D7%93%D7%A8%D7%95%D7%AA-%D7%98%D7%9C%D7%95%D7%95%D7%99%D7%96%D7%99%D7%94&p=5245365&highlight=missing#post5245365

עריכה אחרונה על ידי yogev20
פורסם

לנסות את Stranger Things כי לתחושתי, תתחבר לסדרה. אני והבן שלי לא יכולנו להפסיק לצפות בה ביום וחצי זה נגמר,בצער. (כתבתי בפירוט על הסדרה בשרשור המתאים)

 

יותר מדי חיקוי של דברים שהיו, סטיבן קינג, ET, בעיקר.

'אוטופיה' התחילה מצויין, ובסוף נשאר רק הסגנון של הצילום והעריכה, אבל גם זה משהו.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

מ''מראה שחורה'' עברתי ל''רשימה שחורה''

שני פרקים ראשונים של עונה 1 מקווה שאחזיק מעמד,

בינתיים דיי נחמד.

פורסם (נערך)
יותר מדי חיקוי של דברים שהיו, סטיבן קינג, ET, בעיקר.

'אוטופיה' התחילה מצויין, ובסוף נשאר רק הסגנון של הצילום והעריכה, אבל גם זה משהו.

 

אני בודק סדרות/סרטים לפי מדד ההנאה שהן גורמות לי. חיקוי או לא -פחות רלוונטי עבורי.

Stranger Things גרמה לי הנאה גדולה בכמה היבטים,וזה מה שחשוב עבורי.

עלילה סוחפת,בימוי מדויק, משחק גדול (של ילדים חסרי ניסיון) משעשעת (גרמה לי לכמה פרצי צחוק) מעניינת/מסקרנת לכל אורכה (לא משהו שקל לשמור לאורך זמן בסדרות) כמובן אווירה,צילומים ופס קול מעולה. הבונוס הגודל מבחינתי היה חווית צפייה ביחד עם הבן שלי.

 

 

מקבל את רוב מה שרשמת על Utopia.

עריכה אחרונה על ידי yogev20
פורסם (נערך)
אני בודק סדרות/סרטים לפי מדד ההנאה שהן גורמות לי. חיקוי או לא -פחות רלוונטי עבורי.

 

Utopia.

 

גם אני ככה יוגב,אבל הבעיה אצלי שברוב המקרים אני מתייאש אחרי פרק אחד

או שניים,ככה באנשי,נעדר,דקסטר (צפיתי ממש באילוץ),

Utopia,ועוד סדרות מצויינות שאני מתייאש



כנראה שזה עיניין של סובלנות,עם סרטים זה אחרת,אני יכול לשבת על סרט יפני

(כבד) ולהינות מכל רגע.

עריכה אחרונה על ידי yossy

פורסם (נערך)

איך גם אתה ככה, אם אתה לא יכול לצפות בסדרות? לא נראה לי. (אני תולעת סדרות)

 

אני לא תמיד בוחן סרטים/סדרות בהיבט העומק (כמוך למשל) אני יכול ליהנות ממדע בדיוני

סרטי אקשן ללא תכלית, קרבות בלי עלילה כמעט,פנטזיה,דרמות,אנימציה,אימה וכד'. בפועל אני יכול לצפות בהנאה רבה בסרט עמוק ומורכב -ובאותה מידה ליהנות "מסתם" סרט מתח/אקשן/פעולה (אפרופו Don't Breathe המעולה לז'אנר) אני פשוט יודע לעשות הפרדה בין הדברים.

זה משהו שלדעתי אתה לא יודע לעשות, לכן מפספס הרבה דברים. (וחבל)

 

למשל חלק גדול מהסרטים שאתה מתמוגג מהם (ראיתי את כולם תהיה בטוח,לפחות ניסיתי) עבורי הם סתם סרטי שעמום. מה זה אומר? באמת שכלום -רק טעם אישי.

 

אבל לדעת לצאת מהמסגרת, זה משהו מאוד מומלץ עבור כולם.

עריכה אחרונה על ידי yogev20
פורסם (נערך)

לגבי סדרות תאמין לי שאני מאד מנסה ומשתדל לרב זה לצערי לא מצליח לי

ואני מתייאש מחוסר עיניין,מאידך נהנתי מכמה סדרות טובות כגון פאוד'ה,נארקוס,

ומראה שבורה כמובן,גם סדרות הנשיונל ג'אוגרפיק כגון תעופה בחקירה וחייזרים

מן העבר.

איך גם אתה ככה, אם אתה לא יכול לצפות בסדרות? לא נראה לי. (אני תולעת סדרות)

 

 

חיקוי או לא או דעה של אחר אינה קנה מידה בשבילי כמו שאמרת אין סתירה פה.

דוגמאות יש המון,

לגבי יציאה מהקופסה,או מהמסגרת וכו'

שוב, אני צופה בכל דבר שנוצר לי קליק אישי איתו,סרט יכול לרגש אותי מאד גם

שאין בו כלום,דוגמא ראיתי אתמול את אחותנו הקטנה סרט יפני מקסים בעיני שאין

בו כמעט כלום,היה לי קליק איתו מייד ואפילו לא המלצתי עליו בשרשור כי ברי לי לחלוטין

שהמג'וריטי לא יאהבו,אבל זה עיניין מאד אישי.

את לא לנשום גם ראיתי ושוב לא הגבתי בשרשור מסכים שזה עשוי טוב ואני שמח שנהנת

אבל בעיני זה בזבוז זמן משווע,ראיתי אותו עד הסוף והצטערתי על הזמן.

 

בנוסף (אני עורך) יש את מימד התקופה,לדוגמא היתה תקופה שראיתי המון מד''ב

וגם קראתי המון ספרים בנושא,היום פחות. יכול להיות שמחר שוב אצפה,אני לא שולל כלום

ובטוח לא מראש,אני פשוט הולך עם מה שמתאים לי ובאותו זמן ומצב רוח נתון.

עריכה אחרונה על ידי yossy


×
×
  • תוכן חדש...