Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3498 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה הפניקה. מטבע הדברים פותחים שרשור על נושא מסוים והוא לרוב ממשיך לנושאים אחרים

זה קורה כאן שם ובכל מקום. לא צריך לשנות כותרת מילא זה על נושא דומה.

את שרשור סדרות עדיף להשאיר רק עבור ביקורת סדרות ללא תוספות.

 

מעבר לזה את "מראה שחורה" כבר מיצינו. לא?

  • תגובות 90
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)

"עד העונג בא" תלוי למי. כמובן שיר נפלא.

יש כל כך הרבה סדרות איכותיות שאני מחכה להן בכיליון עיניים.

 

* Homeland. (עונה 6. חבל שלא עושים עוד כמה כאלו)

* Vikings. (המשך עונה 4 המצוינת עם סיום אחד הטובים/מרתקים שנראו בקולנוע לדעתי)

* Narcos. (מה כבר אפשר לומר שלא נאמר)

* Fargo. (לא צריך הסבר)

* Ray Donovan. (ללא ספק אחת המשובחות)

* Game.of.Thrones (מחכה שתיגמר כבר כל הסאגה הזו. אוף...)

ועוד כמה.

 

"מראה שחורה" נמצאת הרחק מאחור.

צריך רק להיפתח לעולם הזה ואז מגלים תוכן עשיר ומגוון.

עריכה אחרונה על ידי yogev20
פורסם (נערך)

 

ויש גם תקופות של אי צפייה בכלום רק שמיעת מוסיקה לפי סוג שמשתנה לפי תקופה.

 

מוזיקה היא סם החיים.

לצערי, ולמרות שיש לי את "כל הכלים" להאזין למוזיקה באיכות גבוהה (אודיופיל שמחזיק מערכת מכובדת למדי) בשנים האחרונות המערכת פשוט מעלה אבק מכל מיני סיבות. אני יודע שזה יחזור פעם ובגדול.

בן אדם שמוזיקה זורמת בעורקיו - זה רק עניין של זמן עד שהוא יחזור לתחביב. (יקר להחריד)

 

 

מזל שיש בינתיים את 88FM. התחנה השפויה היחידה שמשמיעה מוזיקה איכותית. (רק שלא תהרוס לנו גם את זה שרת התרבות...)

עריכה אחרונה על ידי yogev20
פורסם

מוסיקה אני שומע תמיד. או במחשב או ברכב בעיקר בדיסקים מקוריים שקניתי בעבר.

היום אני שומע זמר עברי שירי משוררים.

מאז שאריק איינשטיין נפטר (3 שנים בדיוק)

אני מתרכז בזמר עברי.

 

(88FM תחנה מצויינת,הבן מאד אוהב לשמוע באוטו)



 

גם במוסיקה אני דיי עונתי. אני אוהב את רוב סוגי המוסיקה.

בתקופות עבר שמעתי פופ מתקדם,

רוק כבד, רוקנרול, דילן,

ואפילו שנתיים שמעתי רק מוסיקה קלאסית.

 

 

 

פורסם

מוזיקה זה אכן תקופות. גדלתי על רוק כבד בבית וההשפעה של המוזיקה הזו מלווה אותי עד היום.

לפני 10 שנים האזנתי כמעט רק למוזיקה קלאסית במיוחד סימפוניות. בשבע שנים האחרונות

נכנסתי מאוד חזק לעולם הג'אז. (הוקסמתי מהעושר שקיים בז'אנר הנ"ל -למי שיש מערכת מתאימה? מבין על מה מדובר)בתקופה האחרונה חזרתי שוב לשמוע רוק כבד/ בי מיטאל וכד'.

 

כמובן שאני אוהב פופ רוק ומוזיקת עולם, וגם ישראלי. למעשה אני מאוד מגוון, מלבד מוזיקה מזרחית אני מאזין כמעט לכל ז'אנר.

פורסם (נערך)

אופרה, רבותי, אופרה! :cool:

 

וגם, אפרופו השיח על קולנוע, מוזיקה של פסי-קול לסרטים, שגם הם למעשה תולדה של מוזיקת אופרה, רק בלי קולות טנור שנשמעים תמיד כמו מחזמר.

עריכה אחרונה על ידי חן ג.
הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

פורסם
אישית, כשאני בוחן סרט מנקודת מבט ביקורתית אני מסתכל קודם כל על מרכיבים כמה שיותר אובייקטיביים של קולנוע כדי לקבוע את איכותו.

 

האם לדמויות בסרט יש סיפור (במובן של character arc) שמשפיע על העלילה - זו אבן בוחן אובייקטיבית למדי. האם לדמויות בסרט יש מימדים (יותר מתכונת אישיות אחת) זה אובייקטיבי. האם המשחק אמין ברמה הבסיסית - עדיין יחסית אובייקטיבי.

אני בדיוק ההיפך... קודם כל מחליט האם וכמה אהבתי את הסרט (או בעצם כמה הוא ״סרט איכותי״ מבחינתי), ואז מנסה להבין אילו מאפיינים - אלה שציינת ואחרים - הובילו לכך. לא תמיד מצליח, ד״א.

פורסם

לפעמים צריך "לכבות את המוח" וליהנות מסתם סרט - ככה, בלי לעשות לו ניתוח מקיף.

לא תבינו כמה הנאה אפשר להפיק מזה. זה כמובן לא מבטל את הבחינה לעומק של סרטים

ראויים לזה.

פורסם

חן..שכתבת אופרה נזכרתי בסדט אמדיאוס של מילוש פורמן משנות ה 80.ראיתי אותו 17(!!) פעם שזה שיא חח.

 

לגבי הדיון כן נדרש ניקוי מוח וצפיה סטירילית.לפחות יש דבר אחד שאני אוהב אצלי זה ניטרול השפעות חיצוניות. קורה הרבה שאני נהנה מסרט שפשוט "נקטל" בפורומים או בחברה..או הפוך סרט או סדרה שמאד אהובה על הקהל ובעיני לא.ממש לא מפריע להנאה שלי מסרט או סדרה.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

לא צריך להיות חובב אופרה כדי להנות מהסרט אמדאוס. העלילה והאוירה של הסרט תופסות אותך עד הסוף.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

נכון מאד. הייתי בן 16 בערך שראיתי את ''אמדיאוס'' פעם ראשונה ולא ידעתי מה זה אופרה.....

אבל כן התחלתי מאד להתעניין במוצארט. שנים ששמעתי ונהנתי ממנו.

פורסם

לגבי הדיון כן נדרש ניקוי מוח וצפיה סטירילית. לפחות יש דבר אחד שאני אוהב אצלי זה ניטרול השפעות חיצוניות. קורה הרבה שאני נהנה מסרט שפשוט "נקטל" בפורומים או בחברה..או הפוך סרט או סדרה שמאד אהובה על הקהל ובעיני לא.ממש לא מפריע להנאה שלי מסרט או סדרה.

 

 

לא התכוונתי לזה. כוונתי שאפשר ליהנות גם מסרטים לא עמוקים/מעוררי מחשבה/עם מסר חד.

אלא סתם סרטים רגילים. (מתח,פעולה,אימה,קומדיות וכד') על מנת להצליח ליהנות מהם? עושים סוויץ' למוח. פעולה פשוטה הניתנת לשליטה ללא מאמץ כמעט.


×
×
  • תוכן חדש...