Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3497 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

 

''סיפור פשוט'' של דייויד לינץ' נמצא בראש הרשימה של הסרטים החביבים עלי,זה סרט

שאפילו לינץ' עצמו התלבט לעשות,סיפור פשוט זה סרט פשוט על מבוגר שנוסע

על מכסחת דשא מרחק רב כדי לסגור מעגל עם אחיו,

להבדיל את קטיפה סגולה שהוא יותר איכותי ורציני לא אהבתי בכלל.

.

 

 

אתה מתכוון ל Blue Velvet (קטיפה כחולה) אכן סרט הזוי שלא זכור לי לטובה במיוחד.

לא מתחבר כל כך לסרטים של דייוויד לינץ' (למרות שאני בעד קולנוע ייחודי)

אולי לסרט The Elephant Man או Lost Highway או ל- Mulholland Dr שהיו בסדר/סבירים.

אבל עבורו יותר מידי שנים, ואם אני לא זוכר ממש פרטים? סימן שלא היה מה לזכור. (סרטים חזקים, חקוקים אצלי בזיכרון)

עריכה אחרונה על ידי yogev20
  • תגובות 90
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)

התפתח פה דיון דיי מעניין.

כן את

Blue Velvet לא אהבתי להבדיל אהבתי את סיפור פשוט, זה רק לשם



הדוגמא שאני יכול להנות מפשוטים,וזה לדעתי מאד מאפיין אותי בד''כ.

 

כן צריך לדעת לכבד טעם של מישהו אחר גם אם זה לא לטעמך.

 

אני לא יודע או לא בדיוק הבנתי אם אתה חושב שאני לא מכבד טעם שונה של מישהו אחר.

ממש לא!!! אני שמח שאדם מסויים נהנה מסרט או סדרה מסויימת,גם אמא שלי רואה היפים

והאמיצים או ערוץ ויוה (או דיוה) כבר שנים רבות ומעולם לא חשבתי אפילו לומר או להעיר לה משהו.

במקביל גם בכלל לא מפריע לי שאנשים לא אוהבים את טעמי או המלצתי,דוגמא יפה אפשר

לתת את הסרט INTO THE WILD שמאד אהבתי והמון ''קטלו'' אותו לחלוטין. זה ממש לא הפריע לי לצפות בו שוב ובהנאה אפילו רבה יותר.

 

אני תמיד מפרגן לך לביקורות שאתה כותב פה בטוב טעם,וחלק מההמלצות שלך אהבתי מאד,כגון

האשה ששרה (Incendies) או The Stoning of Soraya M

ועוד כמה שנכנסו ישר לרשימת ה''בינגו''.

עריכה אחרונה על ידי yossy

פורסם (נערך)

אני לא יודע או לא בדיוק הבנתי אם אתה חושב שאני לא מכבד טעם שונה של מישהו אחר.

ממש לא!!!

 

אני תמיד מפרגן לך לביקורות שאתה כותב פה בטוב טעם.

 

אסביר לך.

 

ראשית כל זה לא מכוון אלי אישית.

תודה.

 

דבר שני, שאתה כותב בפרום מסוים בשרשור ייעודי על המלצות לסרטים

שאנשים מקדישים מזמנם לכתוב ביקורת אישית לחלוטין,על פי טעמם -ואתה מצטט את ההמלצות שלהם וכותב שזה בזבוז זמן? אתה לא רק חוטא למטרה -אלא פוגע באדם שכתב את הביקורת. הרי לא יכול להיות שחבר'ה כותבים בפורום מזמנם החופשי ייתנו לסרט Don't Breathe למשל ציון כל כך גבוה של 8/10 עד 9/10 ואתה תכתוב שזה בזבוז זמן? או צעירים ייהנו מהסרט? מה הם מטומטמים? לא יודעים להבחין בין סרט טוב לרע? בוודאי שלא. אני אגב מזמן לא צעיר, וגם נהניתי מהסרט הנ"ל. נו אז מה...

 

מילא אם הייתה כותב ביקורת אישית שלך על הסרט, זה היה מקובל. אבל שאתה מצטט שני אנשים רצוף וחוזר על אותה מנטרה שוב ושוב, אתה מבין שזה לא ראוי.

 

שים לב, את מקימי האתר הנ"ל אני מכיר אישית ממפגשי פורום שנים רבות, חלקם הכרות קרובה. אומנם אני כבר לא כותב שם מסיבות שונות - אבל אני יכול לומר לך שהשרשור הנ"ל מאוד פופולרי וגם לי עוזר לא פעם בבחירת סרטים. (כותבים ספציפיים שקרובים לטעמי) דבר נוסף, למנהלים שם יש אפס סבלנות להתנהלות כזו לכן אף אחד לא הגיב לך עד כה.

מקווה שאני ברור.

 

קח את הדברים ברוח טובה.

עריכה אחרונה על ידי yogev20
פורסם (נערך)
אסביר לך.

 

 

 

מילא אם הייתה כותב ביקורת אישית שלך על הסרט, זה היה מקובל. אבל שאתה מצטט שני אנשים רצוף וחוזר על אותה מנטרה שוב ושוב, אתה מבין שזה לא ראוי.

 

יפה, כעת כתבת ברור.

הבנתי ולקחתי לתשומת ליבי

אני בהפוכה לא הייתי ניפגע מכך

(עשו לי יותר גרוע)

אבל סה''כ זה שרשור שמיועד להנאת כולם אז מקובל עלי.

עריכה אחרונה על ידי yossy

פורסם

אגב, ניסיתי להעביר לכאן את המודל המוצלחת שיש שם, ללא הצלחה.

חוץ ממני וממך שמשתדלים לתת תיאור - אף אחר לא כותב ביקורת אמיתית. לא צריך מגילות -מספיק כמה מילים פשוטות לתאר את הסרט שנדע מה יש בתוך הקנקן.

 

ולא, "חובה לראות" "רוצו לראות" "ראיתי עכשיו את הסרט --- ועוד שלל אמירות ריקות שאין בהן

שום דבר שיכול להעיד על איכות הסרט -לא נחשבות בעיני ביקורת.

מישהו לקח את זה "צעד אחד קדימה" וציין שם של סרט בלי שום מילה מעבר. (אולי זה סרט אילם...)

פורסם (נערך)

פורומים לדעתי לא אינדיקציה טובה,אפילו אחי וזוגתו שהינם

חובבי סרטים מושבעים,לרב,

לא אינדיקציה לטעמי, וגם הפוך.

 

אני ''נצמד'' לכמה מבקרים שאני אוהב,

(גם זו לא אינדיקציה)

אבל מגדיל הרבה סיכויים לבינגו.

עריכה אחרונה על ידי yossy

פורסם

דווקא קריאת ביקורת בפורומים של חברים שאתה מכיר את טעמם - עדיפה על מבקרים כאלו או אחרים.

זה נותן לי תמונה יותר מדויקת. למשל לאחר שקראתי ביקורות צוננות מכמה אנשים על הסרט Suicide Squad רמת הציפיות שלי מהסרט ירדה. (אולי אראה אולי לא) נכון שגם זה לא תמיד מדויק כי לאחר ביקורות טובות על הסרט Deadpool ישבתי לצפות בסרט וסבלתי רוב הסרט. (גם זה קורה,מזל שיש מחשב נייד צמוד)

 

למרות שיש סרטים מסוימים שלא משנה מה יכתבו עליהם אני תמיד אצפה בהם. לדוגמה Batman V Superman: Dawn Of Justice או Warcraft וכמובן X-Men: Apocalypse. זה ז'אנר שאני לא מפספס אף פעם.

פורסם

את Suicide Squad ראיתי בגלובל מקס עם הבת (14) הסרט הכי

סבלתי אבל הבת והחבר'ה שהיו שם נהנו,ואפילו מאד.

 

דווקא קריאת ביקורת בפורומים של חברים שאתה מכיר את טעמם - עדיפה על מבקרים כאלו או אחרים.

כן זה מסייע בפורום המקביל וגם בביקורות שכותבים רשומים באתר סרט

http://www.seret.co.il/

יש אפשרות לגיל וזה גם מסייע לסינון,אני מקפיד לרב לקרא חוות דעת של אנשים

באיזור הגיל שלי ומעלה.

ברור שזה מגדיל סיכויים למצא סרט טוב,אבל לא באופן מוחלט.

לדוגמא ביקורות שלך מצליח לי ב כ 50 אחוז וזה הדדי לדעתי.

פורסם

ציינתי פעם ואחזור על זה שוב. אין קשר לגיל (לא מדבר על דרדסים,כן) אני למשל יכול לראות סרט מצויר

עם הבן של גיסי בהנאה רבה ( Teenage Mutant Ninja Turtles Out Of The Shadows לדוגמה)

ואחרי 5 דקות לראות סרט רציני אחר עם גיסי (הילד פורש למחשב) בשיא ההנאה. אולי אני פחות מקובע

ופתוח לז'אנרים מגוונים.

 

היום למשל ראיתי (לבד) סרט אנימציה בהנאה רבה. ואחרי זה סרט אחר. ("רציני")

כמובן שזה עניין של אופי. כל אחד בנוי בצורה שונה -וזה בסדר גמור.

פורסם

אישית, כשאני בוחן סרט מנקודת מבט ביקורתית אני מסתכל קודם כל על מרכיבים כמה שיותר אובייקטיביים של קולנוע כדי לקבוע את איכותו.

 

האם לדמויות בסרט יש סיפור (במובן של character arc) שמשפיע על העלילה - זו אבן בוחן אובייקטיבית למדי. האם לדמויות בסרט יש מימדים (יותר מתכונת אישיות אחת) זה אובייקטיבי. האם המשחק אמין ברמה הבסיסית - עדיין יחסית אובייקטיבי.

הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

פורסם (נערך)

אני בהחלט יכול להנות גם כן ממגוון של ז'נרים.

ציינתי שאני אוהב ושומר סרטי ילדים וכו'..

 

אם לדוגמא היתה לי אפשרות תיאורתית לראות בכיף 10 שעות ביממה

מה שאני רוצה הייתי יותר מגוון ומתפרש לכמה וכמה כיוונים,

אבל,

לצערי יש לי בקושי שעתיים ביממה לעינין צפיה בסרט,

וזה רק בלילה אחרי

שהילדים ישנים וסיימתי את כל שאר חובותי כאב לילדים וכבעל.

 

הצפיה אצלי חייבת להיות שקטה וסטירילית,(לרוב ע''ח שעות שינה)

אינני יכול לצפות בכלום במהלך היום,

בשל מגבלת ריכוז.

 

אפילו דברים זוטרים כגון רעש רקע (נורמלי) של שכנים מפריע לי מאד,

בנוסף צפיה מרובה גורמת לי לכאבי עיניים,ועוד,

 

אי לכך באמת אני משתדל ככל הניתן לצפות בסרט שמתאים לי (תפור עלי) בדיוק,

וככה בין לבין עיסוקי הרבים ביום אני מסנן וחוקר. וזו הסיבה היחידה.

 

בנוסף ציינתי את הזמן. יש תקופות שאני צופה יותר במד''ב, יש TV,יש סרטי טבע,

ויש גם תקופות של אי צפיה בכלום רק שמיעת מוסיקה לפי סוג שמשתנה לפי תקופה.

להבדיל ממך שזה תחביב של שנים רבות אצלי הכל עונתי,אני מחזיק כשנה בקטע

סרטים/קצת סדרות,כפי הנראה התחביב הזה (סטטיסטית) יוחלף בהובי אחר..

זה גם עיניין של גיוון אם תשאל אותי.

עריכה אחרונה על ידי yossy

פורסם
אני יכול כפותח השרשור לשנות?

כן. כאשר תהיה מנהל או בצוות ההנהלה.

אבל אתה יכול כפות''ש לקחת חלק בדיון.


×
×
  • תוכן חדש...