Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3518 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכל חברי הפורום.

עדיין בעניין רעשי דרך. ועדיין אין פתרון.

 

מחפש רעיונות, לגורמים אפשריים לרעש דרך עמום (humming) בזמן עזיבת דוושת הגז (ללא ברקס)

כביכול האטה טבעית.

 

בזמן האצה הרעש נעלם, כשעוזבים את הדוושה מיד מופיע הרעש הנ"ל.

 

מה עליי לחפש? כיוון? מישהו נתקל?

 

תודה מראש

פורסם

היה לי מקרה מאוד דומה (אבל ברכב אחר, סיטרואן c5), של רעש מתכתי חלש שקרה רק בעזיבה של הגז במהירויות בינוניות+. בגבע אבחנו את מקור הבעיה כאגזוז שלא היה מחובר טוב (ישב על אחד משני החיבורים בלבד, אם אני זוכר נכון) והרעש אכן נעלם! סיכוי נמוך שזו אותה בעיה, אבל שווה לבדוק.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

פורסם
שלום לכל חברי הפורום.

עדיין בעניין רעשי דרך. ועדיין אין פתרון.

 

מחפש רעיונות, לגורמים אפשריים לרעש דרך עמום (humming) בזמן עזיבת דוושת הגז (ללא ברקס)

כביכול האטה טבעית.

 

בזמן האצה הרעש נעלם, כשעוזבים את הדוושה מיד מופיע הרעש הנ"ל.

 

מה עליי לחפש? כיוון? מישהו נתקל?

 

תודה מראש

אתה מתאר רעש של שילוב לא תקין של גלגלי השיניים של התמסורת הסופית.

אם תציין באיזה רכב מדובר זה יעזור לתת לך עצה מכוונת יותר.

פורסם

יתכן ומדובר ברעש מהגיר, בדומה לצליל שגיר מרוצים עושה בהאצה ובתאוטה - מעין יללה חלושה.

כמובן שפה יתכן ומדובר בבעיה בגיר שלא אמור להפיק צליל כזה.

Now: Fiat Bravo Dynamic 1.4T T-Jet Auto 10 Before: Subaru Impreza GX 2.0 AWD Auto 03 | Fiat Punto 1.8 16v HGT Manual 02 | Subaru Impreza LX 1.6 Auto 04 | Ford Escort MK V 1.6 Manual 92

פורסם (נערך)

מדובר בפאסאט 1.8 שנת 2016 עם 17 אק"מ בלבד.

 

1.מדובר ברעש עמום וחלש, מופיע בכל מהירו אפילו ב 15 קמ"ש כשעוזבים את הגז או כשמשייטים במהירות קבועה. יללה בתדר לא רציף אך קבוע. נוסע מזדמן לא יבחין ברעש אלא אם אני מכוון אותו.

חשוב לציין שהרעש נוכח יותר בכביש עם אספלט גרוע במיוחד אספלט שעבר מילוי סדקים בחומר השחור הזה של הכבישים. אך עדיין לא מדובר ברעש צמיגים, כי רעש צמיגים אני מכיר ושומע וזה לא זה, מה גם שביצעתי מספר רוטציות והצלבות ולשווא.

אני נוסע ברכבים הרבה יותר פשוטים ופחות מבודדים - חד משמעית אין את הרעש הזה עד כדי שאני חושב שלנסר 2010 ופוקוס 2011 יותר שקטים מהרכב שברשותי שמתיימר להיות מכונת שיוט שקטה. אכזבה.

 

2.לא פשוט לדעת מאיזה כיוון הרעש, אבל פתיחת חלק ולו קטן ממשענת הגב במושב האחורי מדגישה את הרעש ולכן אני מניח שהוא מגיע מאחורה.כמו כן הרעש מלווה ברעידות קלות מאד ברצפת הרכב.

 

3. המנוע TSI עם טורבו כמובן, הסאונד של הטורבו אני כבר מכיר ודומה לשאיבת אוויר וסס... חלש, לא מפריע ותקין.

נסיעה בניוטרל לא משנה את הרעש, נסיעה בחניון נטוש עם מנוע מכובה לחלוטין(תוך כדי נסיעה) לא משנה את הרעש מה שמצביע שזה לא מנוע/גיר/משאבה כלשהי

 

בהתחלה חשדתי במיסבים, כנראה שזה לא זה מה נותר? זה חייב להיות חלק נע כלשהו באחד הגלגלים

ציריה? פעמון? אולי בלמים לא במקום? תפוח ? אגס? רק אלוהים יודע כל הנסיעות עם בוחנים במוסך מורשה מסתיימות שזהו רעש צמיגים תקין. מתסכל.

עריכה אחרונה על ידי Ameer.86
פורסם

במוסך הרימו, סובבו ידנית את הגלגלים ולא הבחינו ברעש כלשהו. המוסך רועש ממילא.

 

לא חושב שהמכה גרמה לנזק, בדקתי את האגזוז. יציב ומחובר בכל בנקודות ומהודק.

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

×
×
  • תוכן חדש...