Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

העברת 1,000 יורו מהארץ לגרמניה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3528 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן אני זקוק להעביר כ1‎,000 יורו לישראלי בגרמניה

ההעברה צריכה להגיע עד יום רביעי הקרוב ולכן העברה בנקאית רגילה נפסלת

ברשות האדם בגרמניה כרטיס יורו סמארטקארד של הדואר, הבנתי ניתן לגשת ולהטעין לו את הכרטיס

הבעיה שעם מגבלות המשיכה היומיות שלי יהיה לי קשה להגיע לאלף יורו ביום אחד

ולכן רציתי לדעת האם יש אפשרות לגשת לסניף דואר ולהטעין לו את הכרטיס באמצעות תשלום באשראי?

 

ואם לא

מה האפשרויות העומדות בפניי

פורסם

למה פסלת העברה בנקאית?

העברה מישראל לאירופה ביום שלישי בבוקר תגיע עד שלישי,

 

בכל מקרה, western union מכל change/דואר, הכסף עובר מיד וניתן למשוך ישר.

החיסרון הוא העמלה הגבוהה לעומת העברה בנקאית.

----

פורסם

העברה בנקאית מישראל לגרמניה (בנק ישראלי-בנק גרמני) תגיע באותו יום? אני לא מומחה, אבל אני בספק.

קראתי באתר הדואר לגבי הטענת הכרטיס, והם מדברים על כסף מזומן, אם מישהו יודע אחרת, אשמח.

ווסטרן יוניון - אכן עמלות מטורפות, מבין את העלויות הגבוהות שהשירות מצריך בכדי לפעול אבל אעדיף להימנע.

פורסם

אן הדבר דחוף ,westren עדיף. הכסף נראה מייד בצד השני ועלות כ 50 דולר. דרך הבנק הדבר יכול לקחת כמה ימים, העברה היא לחשבון בנקאי. ישנן עלויות שלשני הצדים יגיעו בשקט ל 50 דולר. רק הבנק המתווך בין הישראלי לגרמני יכול לגבות 20 דולר בשקט

 

Sent from my Moto G (4) using Tapatalk

פורסם

אתה מאוד סגור על השיטה עם הכרטיס של הדואר,שמע,אתה יכול לגשת ישירות לסניף בנק (ולא לכספומט) ולמשוך כמה כסף שאתה רוצה מהחשבון שלך (בתלות בכמה שיש לך בחשבון,כן?) בלי ההגבלה של הכרטיס אשראי.

Seat Ibiza 3d 2010 כרגע...

ובעתיד...אלפא אלפא אלפא ואלפא!

פורסם

חשבון פייפאל לא יותר זול מהבנקים והדואר ?

למיטב ידיעתי זו טרנזקציה שמתבצעת מהר כולל אישור לשני הצדדים על העברת הכסף.

Casper כתב: "היום יום שני בשבוע. זהו יום הרביעי במספרו שלא נגעתי באוטו.ורק מהמחשבה הזאת עולה אצלי לחץ דם.נראה לי שאלך להחליף ריחן." :roflmao: 30.1.2006 פורום VAG

פורסם

בסכומים כאלה כדאי לשקול שימוש ב฿ (BitCoin) לעומת שימוש בPayPal

 

 

אני מעביר ₪ מחשבון הבנק שלי, בלי עמלה(חשבון פטור מעמלות עו"ש)

לאתר זירת מסחר ה฿(BitCoin) הישראלית:

http://www.bit2c.co.il

שם אני ממיר ₪ ל฿, תמורת 0.6% עמלה.

 

 

את ה฿, ניתן להעביר לכול מקום בעולם תמורת עמלה של כמה עשרות אגורות(תלוי במהירות ההעברה, ניתן גם ב 0 עמלה, להעברה איטית, אך לא מומלץ).

אני מעביר € לחשבונות בנק באירופה בהעברה בנקאית מסוג SEPA, באמצעות האתר http://www.cashila.com, אשר גובה 1% עמלה, עם פטור על ה1000 € הראשונים.

אני מעביר לאתר הזה ฿, שמומר ל€ ומופקד לכול חשבון בנק שאני רוצה באירופה.

 

 

 

 

 

 

בזמן הביצוע, יש כמובן לשים לב לגובה שערי הקניה ב₪ בזירת המסחר הישראלית+לשים לב לשערי ההמרה ל€ באתר: http://www.cashila.com +כמובן העמלות, ביחס לשער היציג.

 

 

ולהשוות לעמלות באמצעות שימוש בPayPal, העברה כספים באמצעות PayPal כרוכה בעמלת העברה של 4%

+

עמלת המרת ₪ למט"ח 2.3%-3% לחברת האשראי או לPayPal.

=

ל 6.3%-7.0% מעל לשער היציג, תלוי בכרטיס האשראי.

 

 

 

 

בגלל שיש לי כרטיס אשראי זהב עסקי, בתנאים מועדפים של 0% עמלת המרת ₪ למט"ח, אז אני משלם רק 4% עמלת העברה לPayPal.

במקרה שלי אני, משתמש בהעברת כספים באמצעות ฿, אך ורק אם העמלות העברה והמרה+הפרשי השערים ₪ למטבע היעד, נמוכים מ4% הפרש מעל לשער היציג.

 

 

בהצלחה...

×
×
  • תוכן חדש...