Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3540 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

חשבתי שזה בגלל המצמדים או שזה התנהגות הרכב אבל הופתעתי

עכשיו גם אם ביציאה מרמזור וגם בעליות וגם בסיבובים רגל כבדה על הדלק

לא גורמת לשום סחרור.

התלבטתי הרבה בין סיני WINRUN לבין קונטיננטל המוכר והידוע אבל הפרש המחיר

ואחרי שראיתי את הצמיגים של WINRUN 2016 החלטתי ללכת על זה ובנתיים מרוצה.

IMG-20161011-WA0003.jpg

עריכה אחרונה על ידי enash
פורסם

חכה לחורף ואז נראה אם היה שווה לחסוך בבטיחות שלך כמה שקלים שמוציאים פעם בכמה שנים.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

ההתרשמות שלי שהם טובים וגם כל מי ששאלתי אמר שזה הסיני הכי טוב לא סיני זבל

מה אמור להיות בחורף שהם יחליקו?

מה שבטוח הצמיגים הישנים היו סכנה באמת הגומי התחיל להתפרק

פורסם
חכה לחורף ואז נראה אם היה שווה לחסוך בבטיחות שלך כמה שקלים שמוציאים פעם בכמה שנים.

 

זה לא כמה שקלים המחיר היה כמעט כפול.

התלבטתי גם אם קונטיננטל משומש מצב טוב אבל החלטתי ללכת על סיני חדש

פורסם (נערך)

http://www.tyrereviews.co.uk/Article/2015-Australian-Motor-235-35-R19-Tyre-Test.htm

תראה את ההבדל פי 2 במחיר פי 3 באחיזה.

אני דווקא השקעתי והשבוע קניתי 4 קונטי הרכב פשוט דבוק לכביש לעומת הסיני שהיה לי קודם שהתחיל פשוט להתקלף.

מה שמעצבן שכל פנצריה מנסה לדחוף זבל סיני במקום לתת לאנשים צמיגים טובים ועוד מספרים שכל הזבל הסיני איכשהו זה חברות בת של החברות הגדולות .

הכי מצחיק שהרכב הוא 2004 אז אחרי שאמרתי לשים את הקונטי בא העובד ואומר לי שיפה שאני משקיע כך ברכב . הסברתי לו כי אין שום קשר בין איכות הצמיג להשקעה ברכב .

עריכה אחרונה על ידי dani12
פורסם

ציפיתי לתגובות פה ושם תמיד יש את המגינים על הסיני. אז כנראה מיהרתי והשיקול היה שגוי אבל אני מעוניין באמת לנסות בעצמי ועל עצמי את הסיני. ברור שאחרים יותר טובים אבל יכול להיות שהוא מספיק טוב ואני מעוניין לנסות פעם אחת

פורסם

פשוט לא בטוח שתוכל לחזור ולספר לנו בעוד כמה שבועות, זה העניין.

פורסם

קצת הגזמתם.

הוא בחר לקחת צמיג סיני. נכון, יש צמיגים יותר בטוחים. יותר טובים.

 

אינני יודע מדוע ולמה, אבל לקחתם את זה אישית ועשיתם לו כאן משפט שדה. רק חסר כיתת יורים.

 

קחו דברים בפרופורציות. הבנאדם עשה את השיקולים שלו. רוצים - תסבירו שיש אופציות יותר בטוחות.

אבל אתם לקחתם את זה רחוק. הרבה יותר מדי רחוק - איומים שאוטוטו הוא מעורב/ נהרג בתאונה.

 

אם אתם נכנסים לו לכיס - לפחות תפתחו את הכיס שלכם ותשתתפו בעלויות :-) (נכתב בציניות).

×
×
  • תוכן חדש...