Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 778 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
בחיאת מספיק עם השטויות האלה, מי שישמע אתה כל החיים חי בתוך האוטו וזה מה ששומר על האויר שלך, אתה באמת מאמין שפילטר מזגן פחם\קרבון\קריפטונייט באמת ישמור עליך?

 

אני מבטיח לך שלא משנה איזה פילטר מזגן תשים - אתה תנשום את אותו אויר שנושם רוכב האופנוע לידך.

 

אני מבלה באוטו כ 4-5 שעות ביום. בכל מזג אוויר חלונות סגורים, מזגן פועל על מצב ינקת אוויר מבחוץ. את הפילטרים אני מחליף בכל טיפול, שזה יוצא כל 4-5 חודשים. זו גם הוראת היצרן של הרכב שלי.

 

הפילטרים יוצאים די שחורים, וכן, אני בטוח שהם שומרים על הריאות במידה מסויימת.

 

 

פורסם

הרכב כרגע נוסע כ5000 בשנה

 

טיפול עושה בכל מקרה כל שנה

 

איך אני יודע מה מצב המסנן שדורש החלפה? מתי שרואה לכלוך ? לא לנקות וזהו?

פורסם

רועי1, אתה טועה ומטעה.

פותח השרשור, תחפש באיביי פילטר פחם בלבד,תחפש מק"ט של החלק המקורי.

 

 

Sent from my XT1575 using Tapatalk

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם
הרכב כרגע נוסע כ5000 בשנה

 

טיפול עושה בכל מקרה כל שנה

 

איך אני יודע מה מצב המסנן שדורש החלפה? מתי שרואה לכלוך ? לא לנקות וזהו?

שים עכשיו פילטר חדש מקורי אם אתה לא יודע האם ומתי החליפו אצל הבעלים הקודמים.

 

אחרי זה תחיליף כל 3 שנים אם הנסועה שלך תישאר כזאת.

 

 

פורסם

הבעיה בפילטר מזגן לעומת פילטר אחר לדוגמא פילטר גיר שהוא תמיד חשוף לאוויר ולא משנה עם נסעת פעם בשבוע או כל השבוע לכן יכול להיות שבחרת להשתמש ברכב דווקא ביום היא מואבק בשנה והפילטר לעומת רכב שנוסע רק במקומות עם אוויר נקי כגון:החרמון.

לכן נקבע לך מרווח טיפולים ע"י היצרן להחלפת לפילטר מזגן זכותך (בגלל שהרכב כבר לא באחריות) לא להלחליף פילטר מזגן אלא רק לשלוף אותו ולנקות בעדינות ע"י מכות עדינות,ולהלחיף אותו כשתרגיש שהוא מתחיל להפריע ובתיקפוד יעיל של המזגן.

אבל במידה והרכב משמש את יקירי ליבך ולא הייתה רוצה שהם ינשמו אוויר לא בריא מציע להחליף לפחות פעם בשנתיים אפילו אם הוא נראה כמו חדש.

לדעתי האישית כמובן.

פורסם

BUKI

אולי הפילטרים הללו, כן שומרים במידה זו או אחרת על הריאות, אבל בכל שבוע אני מוצא אבק מסביב לפתחי המזגן. וגם בתוך הפתחים. כמובן שאני מנקה, וזה חוזר עם הפעלת המזגן. {בצורה עדינה מאוד, כמובן אבל רואים את זה}.

זה קרה עם המסנן מזגן המקורי שהרכב הגיע איתו מהחברה בתור חדש, וגם עם הפילטר החדש שהוחלף במסגרת הטיפול השני, גם ראיתי את זה בעוד איביזה חדשה, ככה שהיעילות הסינון של המסננים הללו מוטלת די בספק.

פורסם

היעילות של המסנן אנה מוטלת בספק וככל שיהיה בשימוש מסנן יותר איכותי ככה תנשום אוויר יותר נקי והמאדה יחזיק יותר זמן מעמד.

פורסם

מבחינת מסננים, ממליץ לבדוק האם לחברת MANN יש פליטר פחם עבורך, אני רוכש את שלי באמאזון UK (לא US שים לב).

תאתר את הפילטר הנדרש לך באתר שלהם, לפי הדגם וחפש אותו באמאזון או EBAY ותראה איפה משתלם לך.

תאמין לי, שלפעמים העלויות של המשלוח לפריט בודד + המחיר שלו שווים בדיוק חצי מהעלות בארץ.

 

הינה לינק לבדוק איזה דגם אתה צריך :

https://catalog.mann-filter.com//EU/eng

 

לאחר מכן, לינק לאמאזון UK במידה וזה נמצא שם ואגב, באמאזון אפשר לבחור את סוג הרכב ולמצוא חלפים עבורו ממה שזמין למכירה, תנסה:

https://www.amazon.co.uk

 

או EBAY מה שתבחר, שים לב אם כבר EBAY, שהמחיר סביר וריאלי והמשלוח לא מטורף מדי.

 

אני עושה שימוש בדור חדש של פילטרים, תלת שכבתי והוא עושה עבודה מעולה ולפי הנדרש, רשום שיש להחליף כל ~15,000 ומספקים תמונות כיצד הוא נראה ב 5,000 ב 10,000 וב 15,000.

מי שנוהג בפקקים או מוד עירוני בעיקר, כל 15-20 אלף זה טווח הזמן הנדרש להחלפת הפילטר שלרוב, זה יוצא פעם בשנה תלוי מי נוסע כמה.

 

זה סוג הפילטר שלי:

 

https://www.amazon.co.uk/gp/product/B00URDPU96/ref=oh_aui_detailpage_o02_s01?ie=UTF8&psc=1

MANN FILTER.JPG

פורסם

מסנן מאן לא זול כלל לצערי.

 

מישהו שמע או קנה מסנן אוויר למזגן של חברת א.ל (מיקום משרדיה באשדוד אבל משווקת לכל הארץ)

 

האם המוצר שלה סיני? או איכותי יותר למזגן ממסנן מזגן סיני רגיל? או עם מסנן פחם?

 

 

תודה

פורסם

יש אנשים שנוהגים המון בפקקים, במיוחד בערים שונות וזה עושה את ההבדל וזה בדוק מחקרית, אני אחד מאלו שנוסע בפקקים בעיקר.

 

אגב, כדי להרחיב את הטיעון שלך, לא חייבים לנסוע ממש בתוך פקק תנועה בשביל לינוק המון זיהום לתוך הרכב. כל נסיעה בעיר גדולה בשעות העומס, גם אם התנועה באותו כביש שבו אתה נמצא היא דלילה - היא נסיעה באוויר מזוהם ומוטב לעבור במהלכה לסחרור אוויר.

הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

פורסם

מישהו שמע או קנה מסנן אוויר למזגן של חברת א.ל (מיקום משרדיה באשדוד אבל משווקת לכל הארץ)



 

האם המוצר שלה סיני? או איכותי יותר למזגן ממסנן מזגן סיני רגיל? או עם מסנן פחם?

 

 

תודה

פורסם

מרק תודה

 

העניין שהבנתי שהמחירים של מסננים חילופיים של א.ל נע בין 30-50 שח כאשר מקורי נע ל240 שח צפונה.

 

האם זה הגיוני שחליפי באיכות טובה יהיה בכזה מחיר?

פורסם

מאוד הייתי רוצה לפרגן לא.ל מסננים אבל אני חושש שהמוצרים שנמכרים לשוק המקומי הם ברמה נמוכה יותר מאלה המיוצרים וממותגים כ OEM. זוהי גם תחושתי הסובייקיטיבית לאחר שראיתי מוצרים שלהם וגם מה שנאמר לי מאנשי מקצוע.

 

עם זאת ובכל הנוגע לפילטר מזגן אני מחזיק בדעה שאין שום סיבה להשקיע במסנן מקורי או "איכותי", עם כל מה שנאמר ונטען בשרשור הזה אין בעיני למסנן הזה חשיבות מיוחדת שמצדיקה מחיר מנופח.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

×
×
  • תוכן חדש...