Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3584 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בתור מחזיק רכב כזה,רכב מצויין ומפנק מבחינת האיבזור הנדיב שלו.

המנוע מרגיש נמרץ, כמו שאמרו פה לא כמו אחיו הבכור האוטומט אבל הוא די מספק.

הרכב חסכוני אם זה מעניין אותך. אני עושה איתו -1/17 1/18.

מבחינת עיצוב חיצוני אין מה לדבר, מדהימה(כל אחד וטעמו כמובן).

בקשר לכרטיס, אין בעיות. תשמור שלא ייפול ואתה תהנה מאוד מעניין המפתח בתיק, בכיס והופ יכול להניע.

אמינות: לא התגלו ברכב הזה עד עכשיו מחלות או בעיות.

אשמח לענות לך על עוד שאלות

פורסם
בתור מחזיק רכב כזה,רכב מצויין ומפנק מבחינת האיבזור הנדיב שלו.

המנוע מרגיש נמרץ, כמו שאמרו פה לא כמו אחיו הבכור האוטומט אבל הוא די מספק.

הרכב חסכוני אם זה מעניין אותך. אני עושה איתו -1/17 1/18.

מבחינת עיצוב חיצוני אין מה לדבר, מדהימה(כל אחד וטעמו כמובן).

בקשר לכרטיס, אין בעיות. תשמור שלא ייפול ואתה תהנה מאוד מעניין המפתח בתיק, בכיס והופ יכול להניע.

אמינות: לא התגלו ברכב הזה עד עכשיו מחלות או בעיות.

אשמח לענות לך על עוד שאלות

 

תראה כמה זמן עבר מפתיחת הפוסט ועדיין לא הגעתי להחלטה,

בתור אחד שרגיל לגרמניות ונפל נפילה קשה מאוד עם השברולט הנוכחית שלי,אני לא רגיל לצרפתיות.

מבחינת העיצוב אני איתך,הרכב מדהים בעיני.

צריכת דלק מצוינת,בעניין הכרטיס אתה ועוד הרבה חברים אומרים את אותו הדבר,באופן כללי לא ידוע על מחלות.

 

אז נשאר רק לשאול שאלות בסיסיות...

אגרת רישוי - מה גובה התשלום?

טיפול 10K - פילטרים ונוזלים,במוסך מורשה כמה יוצא בערך?

ביטוח - איזה ביטוח יש לך וכמה אתה משלם?

 

ובאופן כללי,מה ההתרשמות שלך לגבי הביצועים ברכב הזה,מנוע קטן ומעט סוסים,איך הוא?

 

תודה עידן

Volkswagen Vento CL 1.8 1994

פורסם

עוד חודשיים אצטרך לקבל את האגרת רישוי... אם זכרוני איני מטעה אותי לפי ממה שזוכר כשקניתי את הרכב שילמתי 1200 או 1300 ש"ח.

עוד מעט אני רק מגיע ל 20 אלף ק"מ ראשונים ונכנס למוסך לעשות את הטיפול הראשון אז אוכל להגיד לך מחירים מדוייקים.

למרות שלפי רנו הטיפול ברכב זה כל 30 אלף :? או שנה(מה שמגיע קודם). אני יעשה ב 20.

אני בן 25 אז עלה לי כל הסיפור של הביטוח 4500 ש"ח.

 

בקשר לביצועים,השאלה מה אתה מחפש?

הרכב די הפתיע אותי מבחינת הביצועים שלו יחסית למנוע הקטן, הטורבו דוחף יפה מאוד. זה לא רכב ספורט אבל מטפס טוב.

תצטרך לפעמים לטפס במעלה הסלד בשביל בשביל לקבל את הכח שאתה צריך( מומנט קצת נמוך) אבל סך בכל אני לא עובר את ה 3000-3500 סל"ד(בכבישים מהירים) בשביל לקבל את הכח שצריך.

הכי טוב שתעשה נסיעת מבחן ותבין בדיוק.

×
×
  • תוכן חדש...