Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3658 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

מחפש רכב שניתן להכניס בו שני בוסטרים + כיסא תינוק במושב האחורי.

 

התקציב הוא עד 80k וניתן למתוח אותומעד 90k עבור מציאה טובה.

 

אני מתלבט בקונספט שבין משפחתית שנתונים 13-14.

לבין רכב מנהלים או רכב 7 מקומות שנתונים 11-12.

 

אשמח לשמוע דעות והצעות ולרכבים.

פורסם
היי,

מחפש רכב שניתן להכניס בו שני בוסטרים + כיסא תינוק במושב האחורי.

 

התקציב הוא עד 80k וניתן למתוח אותומעד 90k עבור מציאה טובה.

 

אני מתלבט בקונספט שבין משפחתית שנתונים 13-14. טויוטה קורולה, קיה סיד, קיה פורטה, יונדאי i30, מאזדה 3

לבין רכב מנהלים או רכב 7 מקומות שנתונים 11-12. וולו S60, מאזדה 6, סובארו B4

 

אשמח לשמוע דעות והצעות ולרכבים.

 

אני בהתלבטות דומה לשלך

פורסם

בS60 לא ייכנסו 3 כיסאות גם אם תתפוצץ.

אני דווקא הייתי הולך על טויוטה קאמרי מודל 2012.

מרווח מאוד אמין וחזק.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

כסא תינוק תופס הרבה מקום בדרך כלל. בוסטר פחות.

אני בטוח ששלושת הכסאות שלך נכנסים במשפחתית רגילה, ודאי במשפחתית גדולה(מנהלים), ובסוד אני אגלה לך שאפילו בכמה סופר מיני'ס

 

פשוט צריך ללכת עם הכסאות ולבדוק.

רכב שבע מקומות נשמע לי מיותר לגמרי. אתה תשלם יותר ותסבול מהחסרונות של רכב גדול, שאתה לא באמת צריך

פורסם

תודה על התגובה,

משיחות עם הורים במצבי שיש להם משפחתיות מרווחות (אוקטביה, פלואנס) הבנתי שהכסאות נכנסים אבל זה ממש לא נח ולקח הרבה זמן ומאמץ לחגור את הילדים, לכן אני בוחן אפשרות של רכבים רחבים יותר (מנהלים או מיני ואן).

 

בהקשר של מנהלים הבנתי שסופרב ואוונסיס עושות את העבודה וניתן למצוא שנתון 12 בתקציב שיש לי.

 

מה לגבי טויוטה ורסו או רנו סניק?

פורסם

רנו סניק יותר נוח ומרווח אבל פחות חסכוני ופחות סחיר. סניק זה 5 מקומות, יש גם גרנד סניק עם 7 מקומות בהפרש לא גדול במחיר.

ברנו כל המושבים בשורה השניה בגודל מלא וניתן להזיז קדימה/ אחורה. נוח מאוד למשפחה.

וורסו יותר קומפקטית , אבל גם כאן מדובר ב 3 מושבים מלאים בשורה השניה.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

×
×
  • תוכן חדש...