Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3663 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי חברים,

אני עומד לעבור עם חברה שלי לדירה חדשה לא מרוהטת בכלל.

בשביל לחסוך את ההובלות של הפריטים בדירה כי חלקם קונים מיד 2 חשבנו על לעשות את ההובלות בעצמנו בעזרת חבר ונשכיר טנדרון.

יש רעיונות לטנדרון שיכול להיכנס בו בסיס מיטה? מזרון? וכו...

 

תודה רבה ושבת שלום!

 

 

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

 Daihatsu YRV 01' 86 HP << Sold

KIA Cerato 08' LX 122 HP << Sold

Chevrolet Cruz 13' LT Wagon 141 HP 1.8L

 80 Mitsubishi Attrage 15' INSTYLE HP 1.2L

פורסם

בסיס מיטה זוגית (רוחב 1.60) לא נכנס לשום טנדרון.

 

רק לוואנים גדולים כמו דוקאטו וכו'.

 

או בכל רכב עם גגון על הגג, יש לדאוג לקשירה נכונה שתמנע כל אפשרות תזוזה.

 

בסיס מיטה ומזרן אין בעיה להעביר על גגון כיוון שהם יחסית לא שוקלים הרבה.

 

אבל לפריטים כמו מקרר או משהו כבד אחר תצטרך רכב גדול או טנדר עם ארגז פתוח.

 

 

פורסם

לשבוע? זה ייצא יקר יותר מהובלה.

מנסיון (2) יותר קל וזול לשלם למובילים. עם קצת תכנון לוגיסטי אתה יכול גם ליצור מסלול למובילים (תביא פסנתר מפה, מקרר משם ועל הדרך תפוס מיטה זוגית) שיסיים את סאגת מעבר הדירה תוך יום אחד.

 

מיטת יחיד אפשר לקמבן גם עם משפחתית, ברגע שמדובר ברהיטים "זוגיים" זה מסתבך.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

תודה רבה כולם

 

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

 Daihatsu YRV 01' 86 HP << Sold

KIA Cerato 08' LX 122 HP << Sold

Chevrolet Cruz 13' LT Wagon 141 HP 1.8L

 80 Mitsubishi Attrage 15' INSTYLE HP 1.2L

פורסם

אל תשכח שמדובר לא רק בהובלה ברכב, אלא, בעקר, בסבלות. וסבלות היא מקצוע שצריך ללמוד כיון שנשיאת משאות כבדים בצורה לא נכונה עלולה לגרום הן פציעות גופ והן נזקים למוצרים ולסביבה. למשל - הובלתי איה ארון של איקאה על המנשאים שהם מספקים (למעשה ריפוד לגג) ונוצר שקע בגג הרכב. למזלי חזר למקום עם הסרת המשקל בלי נזק קבוע.

מומלץ לשכור שירותי הובלה.

לגבי רכישה מיד 2 - בדוק אפשרות רכישת מוצרים חדשים זולים. לדוגמא - אני קניתי (בחיפה) סט של בסיס מיטה כפולה+ מזרן + ארון 4 דלתות בפחות מ-3000 ש"ח (לפני כ-3 שנים, אבל בתקופה זו רוב המחריים יציבים).

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
אל תשכח שמדובר לא רק בהובלה ברכב, אלא, בעקר, בסבלות. וסבלות היא מקצוע שצריך ללמוד כיון שנשיאת משאות כבדים בצורה לא נכונה עלולה לגרום הן פציעות גופ והן נזקים למוצרים ולסביבה. למשל - הובלתי איה ארון של איקאה על המנשאים שהם מספקים (למעשה ריפוד לגג) ונוצר שקע בגג הרכב. למזלי חזר למקום עם הסרת המשקל בלי נזק קבוע.

מומלץ לשכור שירותי הובלה.

לגבי רכישה מיד 2 - בדוק אפשרות רכישת מוצרים חדשים זולים. לדוגמא - אני קניתי (בחיפה) סט של בסיס מיטה כפולה+ מזרן + ארון 4 דלתות בפחות מ-3000 ש"ח (לפני כ-3 שנים, אבל בתקופה זו רוב המחריים יציבים).

אחלה תודה רבה, אני באמת אסתכל על חדשיםמזולים ועל יד שניה שבסביבה של הדירה

אגב גם חדש מוזל אני גם אשלם על ההובלה לא?

 

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

 Daihatsu YRV 01' 86 HP << Sold

KIA Cerato 08' LX 122 HP << Sold

Chevrolet Cruz 13' LT Wagon 141 HP 1.8L

 80 Mitsubishi Attrage 15' INSTYLE HP 1.2L

פורסם

כן, יש עניין של הובלה והרכבה. מצד שני, התאום הוא בעיה של הספק, לא שלך, וב"כ מדובר סכומים קטנים יחסית. אם תרכז את הקניות במקום אחד יתכן שתהיה הוזלה גם של ההובלה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

מהנסיון שלי מיטה קניתי חדשה בסביבות 1000 שקל מנגרייה כזאת שמוכרת רק מיטות והוא הוביל לי (לאנשים שיש להם לא פיאט 500 הוא קושר על הגג) למקרר יד שניה בחינם עשיתי משלוח רק בשבילו, מכונת כביסה חדשה באה במשלוח משלה - אין ממש אופציה אחרת, וכל השאר בא מפורק מאיקאה בתוך הפיאט 500 שלי. אין מה לחפש ריהוט יד שניה, באיקאה יש כל דבר בגרושים וזה נכנס לכל אוטו, רצוי האצ'בק כדי להוביל דברים ארוכים כשהכסא מקופל.

אבל לי יש רק ספה קטנה ל2 שנכנסה ב500 (מפורקת, מאיקאה) כמובן שסלון רגיל זה סיפור אחר.

 

בקיצור הדבר היחיד שממש הייתי צריך מובילים בשבילו זה המקרר, ובכל מקרה לא תסחוב מקרר בעצמך אז עניין הטנדרון קצת מיותר לטעמי.

Citroen C1 2017 ידנית (ליום יום) | Fiat Punto Cabrio 60s 1995 (לא ברור למה 😅)

פורסם
מהנסיון שלי מיטה קניתי חדשה בסביבות 1000 שקל מנגרייה כזאת שמוכרת רק מיטות והוא הוביל לי (לאנשים שיש להם לא פיאט 500 הוא קושר על הגג) למקרר יד שניה בחינם עשיתי משלוח רק בשבילו, מכונת כביסה חדשה באה במשלוח משלה - אין ממש אופציה אחרת, וכל השאר בא מפורק מאיקאה בתוך הפיאט 500 שלי. אין מה לחפש ריהוט יד שניה, באיקאה יש כל דבר בגרושים וזה נכנס לכל אוטו, רצוי האצ'בק כדי להוביל דברים ארוכים כשהכסא מקופל.

אבל לי יש רק ספה קטנה ל2 שנכנסה ב500 (מפורקת, מאיקאה) כמובן שסלון רגיל זה סיפור אחר.

 

בקיצור הדבר היחיד שממש הייתי צריך מובילים בשבילו זה המקרר, ובכל מקרה לא תסחוב מקרר בעצמך אז עניין הטנדרון קצת מיותר לטעמי.

המחירים באיקאה באמת זולים לעומת יד 2?

 Daihatsu YRV 01' 86 HP << Sold

KIA Cerato 08' LX 122 HP << Sold

Chevrolet Cruz 13' LT Wagon 141 HP 1.8L

 80 Mitsubishi Attrage 15' INSTYLE HP 1.2L

פורסם
מיטת יחיד אפשר לקמבן גם עם משפחתית, ברגע שמדובר ברהיטים "זוגיים" זה מסתבך.

 

מיטה זוגית אפשר לקמבן עם משפחתית וגגון.

 

לטנדרון ממוצע יש כושר ונפח העמסה של משפחתית ממוצעת, פשוט בטנדרון הגישה יותר נוחה.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

פעמיים עברתי דירה עם הרנו סנייק עם גגון.

פעם ראשונה 3 נפשות במשפחה.

פעם שניה 5 נפשות במשפחה.

הכל עבר ונכנס ברכב.

 

בשביל המקרר, מכונת כביסה ומייבש הבאתי חבר עם עגלה נגררת .

 

תאמת להגיד לך, אחרי הפעם הראשונה אמרתי בפעם הבאה - מוביל.

לבסוף הגיעה הפעם השניה, אבל הרוב היה עם עגלה נגררת.. פחות נגלות מה שנקרא.

 

לעתיד רק מוביל ,אין לי כוח לסבלות יותר.

 

שיהיה בהצלחה.

 

Sent from my SM-A9000 using Tapatalk

פורסם

תשמע - משפחה מתפתחת.

במעבר הראשון שלי הזמנו משאית עבור דירת 3-4 חדרים, מילאנו אולי שליש ממנה.

במעבר האחרון משאית בגודל דומה עשתה שתי נגלות. וזה אחרי שמשך חודש ארזנו ובעקר השמדנו עודפים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
המחירים באיקאה באמת זולים לעומת יד 2?

תלוי, אם הולכים על דברים בייסיק אז יש נגיד שולחן סלון קטן ב40 שקל, שידת טלוויזיה ב70, כל מני שידות עם מגירות ב200-300, שולחן כתיבה 200 שקל, כוורת 6 תאים גדולה עלתה לי איזה 300..

הכל בעיצוב נקי ובסיסי, אם אתה בקטע של דברים מאסיביים לדירת 150 מ"ר שלך אז זה פחות יש שמה או שעולה קצת יותר אבל עדיין זול (400-500 לשידת טלוויזיה גדולה וכבדה למשל)

גם הדברים הקטנים כלמני שטיחונים ומדפים וכלים למניהם עולים גרושים, מלא דברים למטבח והמקלחת בפחות מ20 שקל אפילו. עם מחירים כאלה ממלאים את האוטו ונוסעים, למה להתעסק בזבל ישן. גם הכל בא מפורק ועשוי מחומרים ממש קלים אז קל להוביל לבד.

Citroen C1 2017 ידנית (ליום יום) | Fiat Punto Cabrio 60s 1995 (לא ברור למה 😅)

פורסם
המחירים באיקאה באמת זולים לעומת יד 2?

הם לא, אבל פה אתה מקבל הכל חדש, ולא צריך להתעסק עם זבל יד שניה של אנשים.

 

מדובר גם במוצרים יחסית איכותיים, למשל אצלי כורסת מחשב מחזיקה כבר 4 שנים.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

×
×
  • תוכן חדש...