Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3665 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אנחנו הצלחנו להוביל תכולת דירה שלמה בייטי.

בזכות קיפול המושבים שיוצר רצפת הטענה כמעט שטוחה לחלוטין הצלחנו להוביל בפנים מקרר, תנור, סלון, מיטות ושידה ארוכה.

כמובן שהעניין דרש כמה וכמה נסיעות וארך בערך שבועיים (לא היה לחץ של זמן).

 

Sent from my Le Max using Tapatalk

I see now that the circumstances of one's birth are irrelevant; it is what you do with the gift of life that determines who you are

Mewtwo -

פורסם

במעבר הדירה הראשון העברנו את כל השבירים (כלי מטבח וכו') בעצמנו, איזה שבועיים של נגלות עם שני רנו 14 אחרי שעות העבודה.

במעבר השני ארזנו בעצמנו ועבר על המשאית.

במעבר השלישי שילמנו גם תמורת אריזה (של כלי המטבח. שבירים אמיתים העברנו עצמאית).

כל המעברים היו בטווח של 10-15 דקות נסיעה.

סה"כ עלות העברה בתוך העיר אינה גבוהה - עבור ההעברה האחרונה - לפני פחות מ-3 שנים - שילמנו כ-1500 ש"ח, וזה כלל אספקת איזה 150 קרטונים, אריזת כלי המטבח, העברה של נגלה ראשונה (משאית מלאה), נגלה שניה (חצי משאית) וסבלות של הורדת כל החפצים קומה וחצי לכניסה ופיזורם ב-4 קומות (זה כולל הורדת עשרות ארגזים למחסן שבמרתף). על כך צריך להוסיף גם טיפ גדול לסבלים והתמודדות עם אנשים מגעילים (שלמשל, דרשו קניית קולה מסוג מסויים וגם פנו לשכנים ודרשו מהם מים קרים).

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

תודה רבה אנשים.

לגבי גגון ברכב - מה שאין אצלי.

ספוג או מבודד אחר יהיה טוב? לדוגמא להוביל בסיס מיטה קשור לגג שבינו לבין הגג יש מזרון או ספוג?

 Daihatsu YRV 01' 86 HP << Sold

KIA Cerato 08' LX 122 HP << Sold

Chevrolet Cruz 13' LT Wagon 141 HP 1.8L

 80 Mitsubishi Attrage 15' INSTYLE HP 1.2L

פורסם

זה מה שאיקיאה מספקת (רצועות ספוג מצופות בד, עם קשירה בצד הפנימי של הרכב, דרך החלונות). כאמור, באיזו הובלה זה כמעט עלה לי בשקעים בגג. אני לא חוזר על השטות הזו.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

עזרתי לכמה חברים לעבור דירה (סטודנטים בלי גרוש) מיטות ומזרונים עברו על הגג ללא גגון בלי בעייה.

השיא היה להעמיס מקרר 500 ליטר על גג של פולו שמתחתיו היה מזרון של הכלבה שלי, עבר בשלום ללא בעיות מיוחדות בנסיעה מעוד איטית כ10 קמ.

ככה שאם קצת זהירות אפשר להעביר גם דירת 5 חדרים ברכב מיני.

רק שעדיף כבר להשקיע בהובלה כי להוריד מקרר מקומה שלישית ואז לעלות לרביעית ללא מעלית בכיף יכול להגמר בשקע בגג הרכב פלוס בעיות גב ובסוף במקרר שלא עובד.

אודי A4

דימה.

פורסם

~

ספריאל והשאר הסבירו היטב למה זה לא רעיון טוב, וגם המלצות לסבלים נורמליים לא חסרות פה, אבל יש אנשים שפשוט צריכים ללמוד הכל בדרך הקשה.

 

היות וחסכון בעלויות הוא הערך העליון כאן, אני מציע לבדוק את האפשרויות עם חברת 'תוביל חכם'. הם משכירים משאית עם נהג, שעם קצת תכנון אפשר לבנות לה מסלול בין כמה נקודות ולהעמיס לבד את הרהיטים ומוצרי החשמל הנחוצים בנסיעה אחת.

×
×
  • תוכן חדש...