Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קליאו 2003 1.4 טיימינג


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3695 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום לכולם

חיפשתי קצת בפורום ולא מצאתי תשובה לשאלה הזאת(היו כמה רלוונטים אבל למנועים אחרים)

בכל אופן אני רוצה לדעת עלות -+ של טיפול טיימינג (מלא לא רק רצועה וכל מיני קימצונים כאלה)מקורי וחליפי לרכב הנ''ל (1.4 ולא 1.1 -1.2 -1.6 )

אני צריך לדעת די בהול ובמוסך כרגע לא יכולים לתת לי מענה אז מנסיונכם אשמח לדעת

עריכה אחרונה על ידי OPCSale
פורסם (נערך)

קיבלתי הצעת מחיר משאפט

הוא אמר לי מחיר. X עבור רצועת טיימינג + קיט אביזרים ( משמע בלי משאבת מים)

ושאלתי אם זה כל מה שצריך להחליף ע"פ הוראות היצרן ואמר לי שכן .

בכל אופן יום ראשון יחזרו אלי מהמוסך מורשה ונדע יותר טוב [emoji108]

עריכה אחרונה על ידי OPCSale
פורסם

אתה לא תקבל תשובה שונה מהמורשה מכיוון שבאמת אין הוראת יצרן למרווח החלפה למשאבת המים. לרוב מחליפים אותה כי זה ״על הדרך״ בעבודת טיימינג ועדיף לעשות זאת מאשר במקרה של תקלה לחזור שוב על פירוק טיימינג וכו׳..

אם תבקש להחליף משאבה, שום מוסך לא יגיד לך לא.

יום טוב גם לך

פורסם

אם ככה המחיר ינשוק ל2500 אם אוסיף את המשאבה( וזה לא במורשה אך מקורי)

מחיר שקצת הזוי לעלות "טיפול מונע" לרכב שעולה 6 k

פורסם
נכון מאוד מיכאל אבל אני עדיין חושב שמוסך צריך לתת קצת פרופורציה למחיר התיקון אל מול שווי הרכב לטובת לקוח במיקרה שכזה.

למה? עלות החלקים וזמן העבודה זהים בין אם מדובר ברכב חדש או ישן.

אם כך, מה ההצדקה שהמוסך יתן מחיר שונה?

פורסם (נערך)
למה? עלות החלקים וזמן העבודה זהים בין אם מדובר ברכב חדש או ישן.

אם כך, מה ההצדקה שהמוסך יתן מחיר שונה?

כי רוב החלקים לרוב אלו חלקים ישנים ששימושם לרוב לרכבים הישנים

ככה שהם כבר לא כ"כ חדשים(זמן מדף) הרכבים התיישנו ומבחינת היצרן צריך לשחרר מלאים .

סתכל על זה ככה היצרן ייצר 500 חתיכות ממוצר x בשנת 2000 (שמתאים למנוע x עד 04)רוב החתיכות האלה ישארו גם לאחר כמעט עשור ויותר ( כמובן תלוי בחלק) המחיר היה 600₪ ליח' ,אתה מצפה שלאחר עשור החלקים יעלו זהה?

 

והאמת אם בכל זאת הייתי מוכן לקבל תשובה שהופכת את זה להגיוני היא היית רק כי זה סרוויס פארטס (שממשיכים לייצר וכל עוד אין ירידה באיכות אין כ"כ סיבה להוזלה)

עריכה אחרונה על ידי OPCSale
פורסם

לחלפים יש מחיר, האם הוא משתנה עם השנים או לא זה לא בשליטת המוסך.

אם משתלם לך יותר לשים 50K על רכב אחר מאשר 2K על טיפול ברכב קיים, לך על זה. אני לא ממש מבין מה אתה רוצה מהמוסך..

יום טוב גם לך

פורסם (נערך)

אם דיברת אלי אין לי טענות לאף אחד בטח שלא למוסך[emoji15] [emoji15]

עריכה אחרונה על ידי OPCSale
פורסם

עם מחיר החלפים אין תלונות..עם מחיר העבודה יש. על רכב ישן מוסך יכול להרשות לעצמו להרוויח קצת פחות מאשר להרוויח על אותה עבודה ברכב חדש יותר ושוב...לטובת הלקוח.

פורסם
כי רוב החלקים לרוב אלו חלקים ישנים ששימושם לרוב לרכבים הישנים

ככה שהם כבר לא כ"כ חדשים(זמן מדף) הרכבים התיישנו ומבחינת היצרן צריך לשחרר מלאים .

סתכל על זה ככה היצרן ייצר 500 חתיכות ממוצר x בשנת 2000 (שמתאים למנוע x עד 04)רוב החתיכות האלה ישארו גם לאחר כמעט עשור ויותר ( כמובן תלוי בחלק) המחיר היה 600₪ ליח' ,אתה מצפה שלאחר עשור החלקים יעלו זהה?

 

והאמת אם בכל זאת הייתי מוכן לקבל תשובה שהופכת את זה להגיוני היא היית רק כי זה סרוויס פארטס (שממשיכים לייצר וכל עוד אין ירידה באיכות אין כ"כ סיבה להוזלה)

 

ממשיכים לייצר חלקי חילוף חדשים (במיוחד חלקים מתכלים) לפחות 15-20 שנה אחרי סיום ייצור הרכב.

 

יותר מזה, מנוע כמו שלך יוצר עוד הרבה שנים אחרי 2003, יכול מאוד להיות שבדגמי רנו או דאצ'יה מסויימים בעולם שמיוצרים היום עדיין יש את אותה משאבת מים ואותה רצועת תזמון ומותחנים כמו אצלך.

 

כך שהחלקים הם חלקים חדשים ולא חלקים שיושבים במלאי משנת 2003.

 

 

×
×
  • תוכן חדש...